Jorge_F Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Geplaatst: 23 juni 2005 Zit ziet er wel leuk uit Snorege . Alleen de texturen lichter en hij is goed. Tenminste als er geen onzichtbare muren in zitten. De textures zal ik nog ff lichter doen en er zijn gelukkig geen ontzichtbare muren
Bradley H. Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Geplaatst: 23 juni 2005 Zit ziet er wel leuk uit Snorege . Alleen de texturen lichter en hij is goed. Tenminste als er geen onzichtbare muren in zitten. voordat de kavels officeel te downloaden worden gestelt in het GTI-DC dan wordt dat zoiezo nog gecontroleerdt op bugs door eclipse en mij --- Ziet er goed uit, ga zo door...
Wauzie Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Geplaatst: 24 juni 2005 Zit ziet er wel leuk uit Snorege . Alleen de texturen lichter en hij is goed. Tenminste als er geen onzichtbare muren in zitten. De textures zal ik nog ff lichter doen en er zijn gelukkig geen ontzichtbare muren Ps, even een vraag uit nieuwsgierigheid....is de model gemaakt met sketchup of 3ds max .
Jorge_F Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Geplaatst: 24 juni 2005 Zit ziet er wel leuk uit Snorege . Alleen de texturen lichter en hij is goed. Tenminste als er geen onzichtbare muren in zitten. De textures zal ik nog ff lichter doen en er zijn gelukkig geen ontzichtbare muren Ps, even een vraag uit nieuwsgierigheid....is de model gemaakt met sketchup of 3ds max . Gemaakt met SketchUp Ik kan niks met 3ds max maken omdat me comp daar te sloom voor is. Ik kan me daar pas echt in verdiepen wanneer ik een nieuwe comp heb. Ik heb wel een comp waar ie het wel goed op doet maar daar mag ik niet zo vaak op want is niet van mezelf
Aad Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Geplaatst: 25 juni 2005 (bewerkt) Na een tijdje geen screens te showen van mijn lot heb ik toch maar besloten om wat te showen ik heb ff snel renders gemaakt in 3dsmax en let niet op het land ik denk dat ik dat nog ga bewerken ik heb relief in me land en waar ik nu op bouw is vlak dus dat moet ik nog ff wijzigen Zo dit was ut weer en me land is neit echt kaal hoor er komen nog lantaarnpalen op en andere objecten. [edit] me land is nu ook af ik moet nu enkel me gebouw en me stuk land nog samenvoegen en pre-lighten jammer dat het pre-lighten van mij niet echt lukt is altijd te licht dus ik ga ff aan paar experts vragen hoe ik dit kan voorkomen. Bewerkt: 25 juni 2005 door Aad
Wauzie Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Geplaatst: 25 juni 2005 Ik vind het er toppie uitzien aad . Ik heb er niet veel aan op te merken, maar misschien is een welkomsbord wel leuk, of een ander bordje.
Eclipse Geplaatst: 25 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2005 Mooi Aad. Misschien nog iets van een kleine antenne op het dak dat het niet zo kaal is. Verder is hij heel mooi. Goeie textures en orrigineel van die ondergrondse garage.
Aad Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 (bewerkt) ok dankje voor jullie ideen ikke kan er misschien nog wat aan wijzigen in 3dsmax het gebouw is al gescaled en getextured en ikke ga nu ff wat tweaken met san andreas verwacht over half uurtje maar screeny edit: en ik heb trouwens gelezen op gtaforums.com dat het dff formaat niet veel gewijzigd is dus ik ga me misschien inzetten voor het converten van het base land alleen jammer dat ik de colfiles nog niet kan plaatsen. Bewerkt: 26 juni 2005 door Aad
gtaloser Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Geplaatst: 28 juni 2005 hye eerst is mijn eerste screen van mijn achterburt gebied het zijn 4 huizen met in het midden een straatvoedbalveldje hij is nog niet helemaal klaar. screen: http://img246.echo.cx/my.php?image=screen1mg.jpg
Jorge_F Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Geplaatst: 28 juni 2005 Ziet er leuk uit . Denk je er wel om dat je veel last kan hebben van ontzichtbare muren. Dat is erg vervelend omdat je dan weer helemaal overnieuw moet beginnen!
Aad Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Geplaatst: 29 juni 2005 :rolleyes: Als ik het zo bekijk snorege hoef je niet persee onzichtbare muren te krijgen zo lang het maar 1 object is en er geen dubbele of onnutige lijnen staan ik strip altijd de model helemaal in sketchup zodat je alleen nog maar het nodige overhoud en de lijnen om textures te scheiden heb je toch niet meer nodig bij een colfile ik zie enkel problemen bij de deur openingen die vormen altijd problemen maarja ik weet veel over het verwijderen van onzichtbare muren maar ik kan tot nu toe nog niet alles verwijderen. In 3dsmax kom ik tot 95 % van alle onzichtbare muren te verwijderen :rolleyes: maarja en ik zal binnenkort screeny posten van mijn lot maarja ik ben nog steeds bezig met pre-lighten van me nieuwe stuk land ik krijg het maar niet goed altijd te licht of er zitten schaduwen in maarja ik heb nu bijna vakantie dus verwacht dan maar screeny.
X-Zero Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Geplaatst: 5 juli 2005 -Installeer een Driver-update van je videokaart waar kun je dat downloaden dan? www.windowsupdate.com, staat hij daar niet bij moet je fff zeggen watvoor videokaart je hebt. Elke videokaart hefet zijn drivers. sorry dat ik zo laat reageer.... je vroeg om mijn videokaart? ik weet niet of het goed is maar dit kwam het dichtst in het buurt beeldschermadapters daar heb ik een radeon9550 van
X-Zero Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Geplaatst: 5 juli 2005 CATALYST 5.6 Windows XP - Driver Download ik heb deze gedaanen nog steeds grijs .
Bradley H. Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Geplaatst: 5 juli 2005 Dit is een screen topic, geen hardware topic, vraag het dus in een ander fora, ONTOPIC
Recommended Posts