burpicane Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Geplaatst: 5 juli 2005 (bewerkt) ik ben druk bezig om te proberen GTI in sa te zetten maar het mappen valt nog niet mee screens soon edit: ik post dit en ik verzin eindelijk om de coordinaten van vc te gebruiken :rolleyes: Bewerkt: 5 juli 2005 door burpicane
Wauzie Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Geplaatst: 5 juli 2005 Je zou ook de coördinaten uit vc kunnen gebruiken....of models kunnen maken en ze allemaal om dezelfde as laten staan Pb me voor m'n msn-adres, ik heb alle dff's al omgezet. Alleen nog niet in sa gezet.
Aad Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 Ok iedereen is waarschijnlijk druk bezig met converten maarja tot dat eindelijk eens is gebeurd duurt het nog wel tijdje denk ik mij is het in ieder geval nog niet gelukt
Wauzie Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 Ons ook nog niet (Eclipse, Burpicane en ik).....we krijgen sa leeg, we krijgen de models goed geconverteerd....maar als we iets erin zetten, crash.
P-Jamma Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 Ons ook nog niet (Eclipse, Burpicane en ik).....we krijgen sa leeg, we krijgen de models goed geconverteerd....maar als we iets erin zetten, crash. Raar.... Moeten jullie nog wachten op de Tools, die voor San Andreas nog moeten uitkomen?
Jorge_F Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 Maar het was toch wel gelukt om een object in SA te plaatsen? Waarom dan niet als het eiland vervangen is :huh: . Echt raar!
burpicane Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 het was mij eergister (dinsdag) gelukt om een stukje te plaatsen maar na een systeemcrash is dat kwijt en tot nu toe is het me nog niet opnieuw gelukt
P-Jamma Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 het was mij eergister (dinsdag) gelukt om een stukje te plaatsen maar na een systeemcrash is dat kwijt en tot nu toe is het me nog niet opnieuw gelukt Wazige shit allemaal.... Wanneer komen de tools eigenlijk?
McDude Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 steve-m is bezig met een map VIEUWER ik hoop dat hij daarna ook een map eidtor maakt
pimh Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 Dit gebouw wordt een soort klein paleis met een grote tuin (die ik nog moet maken)
DaddyPimp Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 Als ik jouw was, zou ik de textures iets groter maken... DaddyPimp
burpicane Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 je moet inderdaad uv mappen anders ziet het er niet mooi uit
pimh Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 Als ik jouw was, zou ik de textures iets groter maken...DaddyPimp Dat ga ik idd maar eens doen, want die textures zien er niet echt mooi uit nee...
Goofy Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 Dit gebouw wordt een soort klein paleis met een grote tuin (die ik nog moet maken)*plaatje* Zoals ik nu je tuin zie dan is hij plat en dan past hij niet op je lot omdat op je lot allemaal kleine bergjes zitten.(teminste dat heb ik gehoord ik ben geen lid) Bijna geen een lot is vlak volgens mij, dus als je een tuin maakt kan je die gewoon op je lot maken gewoon een paar plantjes want een lot is toch al van gras.
Recommended Posts