Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
Dit gebouw wordt een soort klein paleis met een grote tuin (die ik nog moet maken)

*plaatje*

Zoals ik nu je tuin zie dan is hij plat en dan past hij niet op je lot omdat op je lot allemaal kleine bergjes zitten.(teminste dat heb ik gehoord ik ben geen lid)

Bijna geen een lot is vlak volgens mij, dus als je een tuin maakt kan je die gewoon op je lot maken gewoon een paar plantjes want een lot is toch al van gras.

Da's waar, dan kun je last krijgen van die bergjes die door je 'gras' heensteken...

Maar je kunt ook bijv. je object in VC of SA zetten, en dan met MooMapper,

een omgeving erbij maken, zoals bij deze een tuin...

wel veel werk, alleen je krijgt er wel iets voor terug ;)

DaddyPimp

• Reacties 2.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Wauzie

287

• Bradley H.

276

• Jorge_F

165

• Eclipse

156

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Maar dan heb je nog steeds dat blok-effect....deze tuin zal niet op je lot met hoogteverschil passen, daarom adviseer ik ook iedereen op zijn eigen lot in 3ds max 7 te werken. Dan kun je rekening houden met hoogteverschil.

Geplaatst: (bewerkt)

Eindelijk weer eens een screen, ik begon al ongeduldig te worden. :)

Bewerkt: door braxe2005
Geplaatst:
Dit gebouw wordt een soort klein paleis met een grote tuin (die ik nog moet maken)

*plaatje*

Zoals ik nu je tuin zie dan is hij plat en dan past hij niet op je lot omdat op je lot allemaal kleine bergjes zitten.(teminste dat heb ik gehoord ik ben geen lid)

Bijna geen een lot is vlak volgens mij, dus als je een tuin maakt kan je die gewoon op je lot maken gewoon een paar plantjes want een lot is toch al van gras.

Ok zal ik aan denken ;)

Ik post ook maar weer ff een screen ;).

Ik heb een klein restaurantje gemaakt.

Ik wou niet dat het er luxe uit zou zien omdat het alsnog in het industrie gedeelte staat.

Dan kan je ff wat drinken voor je met de cruise (ga ik maken op me lot) begint :lol: .

screen209cp.th.jpg

Ik zal hem nog moeten scalen enzo maar dat komt nog wel.

Eronder ga ik denk ik een pad laten lopen.

Let niet op details, ben pas niet begonnen met 3ds max

Bewerkt: door snorege
Geplaatst:

ziet er wel leuk uit maar is het gebouw niet beetje erg klein in verhouding met de deur :puh:

Geplaatst:
ziet er wel leuk uit maar is het gebouw niet beetje erg klein in verhouding met de deur :puh:

Ja je hebt gelijk, die deur zal k nog ff wat kleiner maken ;)

Ja je hebt gelijk, die deur zal k nog ff wat kleiner maken ;)

maak dan ook wat trappen inplaats van een oprit dit staat mooier, en die reling mar wel iets weider,

eindelijk modellers met 3ds max :) Daar hebben we wat aan :)

trouwens heb ik jou MSN eigenlijk ?, voeg me even toe (kijk in mijn profiel en/of PB me)

EDIT:

Waarom maak je er geen opslagruimte van ?, dat staat ook leuk bij een haven

of zet er "koop hier u ticket" ;)

Bewerkt: door Bradley H.
Geplaatst:

Ziet er al leuk uit snorege:), vooral omdat je met 3ds max 7 werkt....daar zijn wij erg blij mee.

Ik heb een trap gemaakt in plaats van een helling, ik hoop dat je er op kan lopen en dat je niet op elke tree moet springen :lol:

screen228qs.th.jpg

Verder heb ik ook nog een balie gemaakt waar je tickets kan kopen.

Die is nog niet klaar!

screen216kv.th.jpg

Ja ik weet het tickets is fout gespeld :( maar kan ik nog altijd veranderen!

Bewerkt: door snorege
Geplaatst:

Begint er mooi uit te zien Snorege, maar we hebben het liefst alles in het engels.

Geplaatst:
Begint er mooi uit te zien Snorege, maar we hebben het liefst alles in het engels.

Oja, dat was k vergeten.

Maar ik zou die texture toch nog overdoen ;).

Dat begint er steeds beter uit te zien, ik ben vandaag en gisteren in de stad geweest en niet veel tijd aan het modden besteed, ik ga morgen ook weer screens posten, van het eerste dorp naast het vliegveldt en een stuk van de boelevard :)

@snorege

Als je zo door gaat wordt je rang snel verhoogt naar 40%, ik heb het volste vertrouwen in jou en in je models, ga zo door dus :)

Hier is het rangen topic, het geldt aleen voor de modellers

Bradley H.

Bewerkt: door Bradley H.
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...