Jorge_F Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 (bewerkt) Nog ff een update van me gebouwtje. Die texture van het ticket lukt niet helemaal maar heb hem toch wat verbeterd. En heb nog 2 balken aan de zijkant onder de poten toegevoegd. Maar k snap echt niet dat dat UVW mappen bij mij niet lukt :blink: *edit* Het UVW mappen is gelukt en de texture zit er goed op! Bewerkt: 9 juli 2005 door snorege
Bradley H. Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 (bewerkt) Ik heb ook nog een object inelkaar gezet die bestaat uit planes. alle details erop en eraan, Je kan de burger king ook "echt" in, je wordt dan gewoon geteleporteert naar de blue hell zoals in SA. Wat vinden jullie ervan ?, dit is een klein dorpje wat naast het vliegveldt komt, betere kwaliteit foto Bradley H. @ Grand Tani Islands Bewerkt: 9 juli 2005 door Bradley H.
Jorge_F Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 Ziet er heel goed uit Bradley, mooie weg ook . Wat heb jij trouwens een rare startbutton :blink: 'Inicio' ofzo.
Wauzie Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 Mooi gemaakt Brad....je eiland schiet al flink op zo te zien:)
DaddyPimp Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 (bewerkt) Ja he, Bradley's ontwerpen zijn verrekte gedetalieerd en mooi afgewerkt Mijn complimenten DaddyPimp P.S. @ Bradley, heb alweer nieuwe Artwork gepost Bewerkt: 9 juli 2005 door DaddyPimp
Bradley H. Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 (bewerkt) Dank jullie allemaal, ik vindt het zelf ook een suc6 worden, en ik heb net besloten dat het dorp ook een naam moet krijgen Mónteduro is spaans, maar het blijft een zelf verzonne woord Monte = berg Duro = hard nederlandse vertaling zou dus berghard zijn , ik vindt het in het spaans wel klinken, ik heb voor de rest nog een accent op de "ó" gezet om het allemaal mooier te laten klinken voor de mensen die het echt gaan lezen Dit is een simpel bordt, als men een betere texture heeft om erop te zetten met de naam mónteduro dan hoor ik het graag in het artwork topic. EDIT: ja deze hele PC is spaans, aangezien ik in spanje woon, voor de mensen die het nog niet wisten Bewerkt: 9 juli 2005 door Bradley H.
Aad Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Geplaatst: 10 juli 2005 (bewerkt) Mooie gebouw bradley en ook goede textures gebruikt vna gta sa. Ikke ben nu zelf bezig me me lot opniew aan ut indelen heb 1 gebouw af maar moet de rest nog beetje opvullen iemand ideeen ik kan natuurlijk beginnen aan kleine parkeergarage maar deze keer niet ondergronds want daar heb ik al zo vaak bugs mee gehad. Edit: Ik heb nu ook ff beetje inspiratie gekregen om weer wat te maken als ik deze 2 gebouwen ingame heb is me lot uiteindelijk klaar en zal ik de ipl files en de rest releasen maar tot dan blijft het bij dit screenie/ Het muurtje/hek dat nog zwart ziet in dit plaatje heeft een alpha texture en ziet er dus als een hek uit ingame het enigste wat er op nog moet is een trapje voor de boven bewoners en mischien nog wat andere kleine details tips en ideen zijn welkom als jullie die hebben. Cya en btw ik heb nu vakantie en ik werk ook nog in de bollen dus het kan zijn dat ik niet vaak online ben en meestal in het weekend en ik ga binnenkort eigen pc kopen :rolleyes: Bewerkt: 10 juli 2005 door Aad
Eclipse Geplaatst: 10 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2005 Leuk, misschien om het wat minder eentonig te maken zou ik er een schoorsteen opzetten. Of aan de andere kan voor de deur een overkapping maken...of een dakkapel.
Bradley H. Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Geplaatst: 10 juli 2005 Ziet er goed uit, ik ben ook nog doorgegaan nog een gebouwtje erbij en een taxistandplaats 452 poly´s Bradley H.
P-Jamma Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Geplaatst: 10 juli 2005 (bewerkt) @ Bradley, ik doe maar ff niet Quote anders wordt 't weer zo'n grote reply Yow man dat ziet er egt mooi uit... mooi ontworpen, mooi getextured... prachtig B.T.W.: Ik had een garage gemaakt... een vriend en ik zijn ook een mod aan 't maken voor SA, wat vinden jullie ervan.. 't is niet m'n beste ontwerp maar liet 'm ff zien: Bewerkt: 10 juli 2005 door Nasty-Toilet-Man
Bradley H. Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Geplaatst: 10 juli 2005 (bewerkt) Het ziet er wel goed uit "Nasty-Toilet-Man" maar dit topic is aleen bedoeldt voor leden van GTI, anders kunnen de leden op dit forum in de war raken. Trouwens dat object heeft vast bugs. Bewerkt: 10 juli 2005 door Bradley H.
Aad Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Geplaatst: 10 juli 2005 Ok dank je voor de tips en ik moet nog even kijke nwat ik precies ga doen met me kleine apartement.motel gebouwtje ikke ga er misschien nog dakkapels op zetten ik heb de textures er toch voor dus dat is geen probleem en uhm ja schoorsteen is ook geen slecht idee dus ik denk dat als ik deze helemaal heb verbeterd me lot ga releasen.
Recommended Posts