Wauzie Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Die wagen + die player zijn slechts voor de vergelijking. Het zou jammer zijn als straks iets te groot is in Sa.
Big-Bear Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Wooo, egt gewldig, hoe je dat nou doet, ik kan maar net en huisje maken, maarre wauzie, zou jij mij kunne helpen, zit met een klein probje, ik weet namelijk niet waar de textures staan van de 3ds max 7, en ook nie wat er allemaal moet in komen staan als je mij helpt zou je dan hier willen posten?
DaddyPimp Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Die wagen + die player zijn slechts voor de vergelijking. Het zou jammer zijn als straks iets te groot is in Sa. Dus die je zie je niet in het spel, weet'k dat ook weer
RTS Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Ziet er allemaal mooi uit ook al is het iets rustiger dan eerst. Complimenten Wauzie vette villa.
Jorge_F Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 Echt vet zeg, super mooi gemaakt. Ik heb alleen wat problemen met mijn vieuw tools in 3ds max7. Soms veranderen die :huh: . Weet iemand hoe ik die weer terug kan zetten?
Wauzie Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 Als bijv. je top view niet meer normaal is dan zet je die viewport gewoon even op een ander aanzicht (bijv. left). Dan zet je hem weer terug op top. Je kan ook centreren op je object om rechtonder (bij de movement tools) op de kubus te drukken.
Eclipse Geplaatst: 18 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 whoops..heb met wauzie's account gepost . Hij is bij me geweest en heeft zich op mijn computer aangemeld. Ik had het niet gezien. Mijn excuses.
Jorge_F Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 Weer even wat nieuws van mij, ik heb een hotel gemaakt voor op me lot en ingame gezet. Ik heb het UVW Mappen gelukkig nu helemaal door en ik hoop dat ik steeds beter word in 3ds max 7
Wauzie Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 Ziet er leuk uit, maar je moet de texturen iets lichter maken. Voor de rest is hij perfect. @Eclipse, never mind.
Aad Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 heel netjes Snorege goed gemaakt misschien nog iets proberen om de grond speelser te maken zoals paadjes eroverheen en wat bomen , lampen struiken beetje aankleden misschien maar ziet er goed uit en als niemand bezwaar heeft ik ga misschien nieuw eilandje maken heb eindelijk beetje door hoe 3dsmax werkt nu enkel nog ff leren hoe dat UV mappen werkt want dat lukt nooit bij mij
Giorgo Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 (bewerkt) Het is echt al prachtig,maar er zouden ook wat paden moeten komen en bloemen enzo...juist zoals Aad zei. Bewerkt: 18 juli 2005 door chaos-power
Jorge_F Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 Paden enzo ga ik nog allemaal maken . Maar eerst maak ik de basis, een paar gebouwen enzo. Daarna pas ga ik op paden en bomen en planten letten. Bedankt voor de complimenten, dat stimuleert mij weer .
Wauzie Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 Ik heb zojuist Lot 67 + 70 afgerond (de model zelf). Hij staat nog niet in GTA, maar ik wacht op goede tools. Hier zijn al een aantal screens van mijn lot (in Sa zet ik er nog bomen + bankjes, enz... bij) Ik heb bij Lot 67 de grond flink verlaagd om zo een leuke 'inrit' te creëren voor een ondergrondse autoparkeerplaats (onder Lot 70). Bovenop Lot 70 heb ik een groot gebouw gezet, met daarop een Heliplatform. -Lot 70 is bij deze screenshot weggehaald- -Lot 70 is bij deze screenshot weggehaald-
Jorge_F Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 (bewerkt) Wow vet mooi gemaakt Wauzie :thumbsup: . Mijn complimenten ! Bewerkt: 22 juli 2005 door snorege
bigG Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 Ziet er mooi uit maar hoe wil je bij het heliplatform komen? Ik zie wel een kleine trap maar niet iets van de grond helemaal naar boven?
Recommended Posts