Wauzie Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 -Teleport...vandaar die 2 deuren -Heli -Vliegtuig
DaddyPimp Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 Zoals altijd, weer mooi :lol: Kei Mooi Wauzke!
Wauzie Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 Bedankt voor de fijne opmerkingen, ik ben nu bezig om de LOTS 73, 74, 75 vol te bouwen. Binnenkort meer info.
Jorge_F Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 Weer wat info van mij :rolleyes: . Ik ben weer eens overnieuw begonnen . Ik vond één groot blok toch niet zo mooi en ben wat gaan maken met 3ds max 7. De textures van het verkoophuisje zal ik nog wat veranderen en draaien, ze zijn namelijk omgekeerd. Ik wist niet zo gauw wat ik met dit Hotelletje moest doen dus hangt hij nu nog in de lucht. Ik ga deze nog een mooi plaatsje geven! Ik zal nu echt met dit ontwerp verder gaan en denk dat hij snel af is .
Wauzie Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 Volgens mij is het al eens verteld, maar je moet je texturen verlichten....zoniet kan het echt niet in GTI komen . Voor de rest toppie.
Jorge_F Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 Volgens mij is het al eens verteld, maar je moet je texturen verlichten....zoniet kan het echt niet in GTI komen . Voor de rest toppie. Ik ga hem nog verlichten, het lukt alleen niet met 3ds max 7 :huh: . Tenminste niet met die tutorial van Aad. Maar ik zal hem nog eens een keer grondig doorlezen
Wauzie Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 Dit moet je doen: Je moet ervoor zorgen dat deze vierkantjes wit zijn (je kan dit aanpassen door erop te klikken).
Jorge_F Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 (bewerkt) Heel erg bedankt Wauzie, het is gelukt . Sceen: *edit* Ik heb de textures van het huisje even 'geflipt' nu staat die goed. Ik wil hem nog wel zo veranderen dat hij wat echter lijkt dus dit is zeg maar een voorlopige texture . Bewerkt: 22 juli 2005 door snorege
Loek Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 Ziet er goed uit Kan niet meer wachte tot gti uit komt
Jorge_F Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 (bewerkt) Ik heb een ondergrondje gemaakt voor me hotel! Hier zijn de screens . Mijn lot in de nacht Ik vind me lot zelf al aardig mooi worden, er zijn alleen nog een aantal hekjes die ik recht moet plaatsen . Bewerkt: 22 juli 2005 door snorege
Aad Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 Ok ik heb dan nu uiteindelijk een goede start gemaakt met me lots een lot is nu al bijna klaar en wauzi heb me geholpen met stukje bewerken ervan (Thanx Wauzi) genoeg gepraat zeg ik dan altijd maar we willen screens zien Screens: Top View Front view Kj hoop dat jullie ut een beetje mooi vinden en jah als ut gereleased word zal ik um pre-lighten.
bigG Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 Ziet er mooi uit Aad maar hoort die grote schaduw?
Aad Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 Kj hoop dat jullie ut een beetje mooi vinden en jah als ut gereleased word zal ik um pre-lighten. het is nu niet ge-pre-light en de rest wel dus daarom zie je me land als donker vlak in vergelijking met de rest ik heb nog steeds niet helemaal uitgevonden hoe ik het zal pre-lighten maar ik denk dat ik met de hulp die ik via pm's met illsprit heb gehad wel moet lukken dit is nog beta versie dus wacht maar tot de volledige versie.
Jorge_F Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 Mooi Aad . Maar zijn die textures lichter gemaakt? Het kan ook aan mijn beeldscherm liggen hoor
Recommended Posts