Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 2.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Wauzie

287

• Bradley H.

276

• Jorge_F

165

• Eclipse

156

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Bedankt voor de fijne opmerkingen, ik ben nu bezig om de LOTS 73, 74, 75 vol te bouwen. Binnenkort meer info.

Geplaatst:

Weer wat info van mij :rolleyes: .

Ik ben weer eens overnieuw begonnen :puh: . Ik vond één groot blok toch niet zo mooi en ben wat gaan maken met 3ds max 7.

screen423ws.th.jpg

screen418fk.th.jpg

De textures van het verkoophuisje zal ik nog wat veranderen en draaien, ze zijn namelijk omgekeerd.

screen400kb.th.jpg

Ik wist niet zo gauw wat ik met dit Hotelletje moest doen dus hangt hij nu nog in de lucht. Ik ga deze nog een mooi plaatsje geven!

Ik zal nu echt met dit ontwerp verder gaan en denk dat hij snel af is :D.

Geplaatst:

Volgens mij is het al eens verteld, maar je moet je texturen verlichten....zoniet kan het echt niet in GTI komen ;). Voor de rest toppie.

Geplaatst:
Volgens mij is het al eens verteld, maar je moet je texturen verlichten....zoniet kan het echt niet in GTI komen ;). Voor de rest toppie.

Ik ga hem nog verlichten, het lukt alleen niet met 3ds max 7 :huh: .

Tenminste niet met die tutorial van Aad.

Maar ik zal hem nog eens een keer grondig doorlezen ;)

Geplaatst:

Dit moet je doen:

Je moet ervoor zorgen dat deze vierkantjes wit zijn (je kan dit aanpassen door erop te klikken).

wit.jpg

Geplaatst: (bewerkt)

Heel erg bedankt Wauzie, het is gelukt ;).

Sceen:

screen435zc.th.jpg

*edit*

Ik heb de textures van het huisje even 'geflipt' nu staat die goed.

Ik wil hem nog wel zo veranderen dat hij wat echter lijkt dus dit is zeg maar een voorlopige texture ;).

screen442qg.th.jpg

Bewerkt: door snorege
Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een ondergrondje gemaakt voor me hotel!

Hier zijn de screens ;).

screen452to.th.jpg

screen463us.th.jpg

screen478rv.th.jpg

screen483kd.th.jpg

Mijn lot in de nacht

Ik vind me lot zelf al aardig mooi worden, er zijn alleen nog een aantal hekjes die ik recht moet plaatsen ;).

Bewerkt: door snorege
Geplaatst:

Ok ik heb dan nu uiteindelijk een goede start gemaakt met me lots een lot is nu al bijna klaar en wauzi heb me geholpen met stukje bewerken ervan (Thanx Wauzi) genoeg gepraat zeg ik dan altijd maar we willen screens zien :puh:

Screens:

Top View

Front view

Kj hoop dat jullie ut een beetje mooi vinden en jah als ut gereleased word zal ik um pre-lighten.

Geplaatst:
Kj hoop dat jullie ut een beetje mooi vinden en jah als ut gereleased word zal ik um pre-lighten.

het is nu niet ge-pre-light en de rest wel dus daarom zie je me land als donker vlak in vergelijking met de rest ik heb nog steeds niet helemaal uitgevonden hoe ik het zal pre-lighten maar ik denk dat ik met de hulp die ik via pm's met illsprit heb gehad wel moet lukken dit is nog beta versie dus wacht maar tot de volledige versie.

Geplaatst:

Mooi Aad ;) .

Maar zijn die textures lichter gemaakt?

Het kan ook aan mijn beeldscherm liggen hoor :puh:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...