Aad Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 Mooi Aad .Maar zijn die textures lichter gemaakt? Het kan ook aan mijn beeldscherm liggen hoor uhm ik denk dat ik ze lichter had gemaakt en anders kan dat alsnog ik heb maxfile nog wel ergens en ik heb ff me lot beetje opgeleukt met wat telefoonhokjes en struikjes en bankjes en naast de bankjes een vuilnisbak
Eclipse Geplaatst: 23 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 Goed werk Aad...Misschien ga ik morgen ofzow ook nog eens een Kavel afmaken..
Wauzie Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 Mooi Aad .Maar zijn die textures lichter gemaakt? Het kan ook aan mijn beeldscherm liggen hoor Nee Snorege...zoals aad al zei is het object nog niet geprelight (letterlijk: voorbelicht). Dit zorgt ervoor dat het object lichter wordt en beter te zien is in de nacht. @Eclipse, welke lot gaat het worden
Aad Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 klein updatetje van me stukje land hier ff screeny Screenshot en ik ben nu beetje uit ideeen voor nog meer gebouwen maarja heb morgen denk ik wel weer inspiratie tenzij iemand ff goed idee geeft.
Eclipse Geplaatst: 23 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 Dat weet ik nog niet wauzie..ik kijk morgen wel waar ik zin in heb.
Aad Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 (bewerkt) Nah een tijdje testen met alpha textures en de colfile die ik ervoor had gemaakt was het gebouw toch niet echt goed gelukt en daarom ga ik een geheel nieuw gebouw ontwerpen dat omstreeks morgen wel klaar zal zijn ik heb nu eindelijk goed door hoe ik glas kan maken en hekken dus ik zal alles uit de kast proberen te halen voor een goed en mooi gebouw als iemand nog een goed ideetje of ontwerp heb zijn deze altijd welkom en over me andere project die is nog niet klaar hoor heb enkel model klaar maar de details nog niet. (Edit) een Klasgenoot van mij is ook druk bezig met moddelen en heeft tot nu toe al erg mooie gebouwen gemaakt ik gebruik die gebouwen dan ook voor me lot op te vullen en Eclipse ik show eigenlijk bijna nooit plaatjes hier meestal via msn :lol: dus wacht maar tot ie ingame staat. Bewerkt: 24 juli 2005 door Aad
Aad Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 *Caugh* Screenshot Hoop dat jullie ut een beetje mooi vinden en jah texturen moet ik nog beetje leren maar dat komt wel goed :lol:
Wauzie Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 Het begin is toppie, ik ben benieuwd naar het eindresulaat
Jorge_F Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 De torens hebben mooie vormen en de textures vind ik ook wel goed hoor. Echt goed gemaakt Aad
Aad Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 De credits voor het gebouw gaan naar jasper (klasgenoot van mij) ik zal wel ff tegen hem zeggen om lid te worden en acount te maken hier hij is erg goed me moddelen van ingewikkelde gebouwen alleen jammer is dat ik misschien nog wel op colfile bugs kan eindigen ik hoop ut niet maar wacht maar af ik ben nu bezig met het land en ff wat eromheen te bouwen zoals een muurtje. nu maak ik deels in 3dsmax dus ik zou nu geen meer bugs erbij krijgen lijkt mij morgen weer werken maar ik heb nog wel wat vrij tijd over om deze ook af te gaan maken dan release ik me 2 lots als ik ze totaal vol heb :rolleyes:
Wauzie Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 @Prachtig aad ============================================ ALLEEN voor members -Niet-leden hebben niets aan deze bestanden- ============================================ REL Lot 67/70 voor Vice City Ik heb de lots 67 en 70 voor VC helemaal afgerond, hier een paar screenshots: Ik zat te denken om mijn lot(s) eens aan jullie members te geven, dus zet ik hem hier te download (ook het stunteiland). ========================= Wauzie GTI package 05 ========================= ===== Install: Je moet de bestanden die in de Maps folder staan over de oude heen gooien, en de DFF's/TXD's toevoegen en zonodig vervangen. *Denk wel aan alleen lezen* ===== ©Wauzie ©Grand Tani Islands =====
Aad Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 Fantastich wauzi is alleen maar beter geworden ik zal ut binnenkort in mijn gti zetten.
Jorge_F Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 (bewerkt) Geweldig Wauzie, ik ga hem gelijk downloaden . Nog ff een screen van mij :lol:. Ik weet het, het logo is een beetje geelachtig maar dat ga ik nog veranderen . Is het bord op goede hoogte of moet hij wat omlaag? Want dan kan ik hem zo omlaag duwen hoor *edit* Je lot werkt niet Wauzie :blink: . Bewerkt: 24 juli 2005 door snorege
Wauzie Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 Dan heb je waarschijnlijk een fout gemaakt, kijk nog eens rustig de de bestanden en dan vind je de fout wel
Recommended Posts