Jorge_F Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 Dan heb je waarschijnlijk een fout gemaakt, kijk nog eens rustig de de bestanden en dan vind je de fout wel Ik had idd een fout gemaakt, veel bestanden zaten er dubbel in. Ik reed wel tegen een ontzichtbare muur aan <_< . Maar ik zal wel een paar .txd bestanden vergeten zin .
Wauzie Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 Ik weet al welke onzichtbare muur, die op het stunteiland.... Deze muur zit een in testobject dat ik nog moest weghalen , vergeten dus
Jorge_F Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Geplaatst: 25 juli 2005 Hier nog wat screens van mij. Ik moet het nog allemaal opvrolijken met bankjes enzo maar dat is best lang werk. Vraagje: Er is ook een klein eilandje voor mijn lot. Die staat niet niet op de map en kan je ook niet als kavvel huren. Wat word daarmee gedaan?
P-Jamma Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Geplaatst: 25 juli 2005 Hier nog wat screens van mij. Ziet er goed uit Snorege Enehm.. over dat Eilandje, ik denk dat dat gewoon kaal blijft of niet? :blink: Zou op zich wel leuk zijn om daar trouwens nog iets op te bouwen of neer te zetten, bijv. een vissershutje of iets?
Wauzie Geplaatst: 26 juli 2005 Rapport Geplaatst: 26 juli 2005 Vraagje:Er is ook een klein eilandje voor mijn lot. Die staat niet niet op de map en kan je ook niet als kavvel huren. Wat word daarmee gedaan? Dit is gewoon een deel van de seabeds, en geen lot. En er wordt waarschijnlijk ook niets op gebouwd. ==================== Release Lot 74 voor VC ==================== Ik heb zojuist lot 74 afgerond; een tankstation. Hier een paar screenshots: Kleine parkeerplaats achter het tankstation
Jorge_F Geplaatst: 26 juli 2005 Rapport Geplaatst: 26 juli 2005 Wow echt vet mooi Wauzie . Ik hoop dat ik ooit ook zo goed word met 3ds max 7!
Aad Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Geplaatst: 28 juli 2005 Het lijkt mij geen probleem snorege ik heb mijn land ook aangepast om er iets moois op te zetten zolang je er de anderen maar niet mee in de weg zit en ut moet wel een beetje strand blijven en niet alleen maar stomme betonblokken mensen moet gewoon leren hoe je op relief kunt bouwen of het goed kunnen te gebruiken ik vind die stomme betonblokken om ut beetje recht te maken soms wel zo stom.
Wauzie Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Geplaatst: 28 juli 2005 Leuk Aadie En Snorege, jouw gebouw ziet er ook leuk uit, alleen moet je meer verschillende betontexturen gebruiken, het lijkt nu nog een grote blok.
Aad Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Geplaatst: 30 juli 2005 ikke ben tijdelijk ff bezig geweest in 3dsmax en ik begin het toch wel beetje te snappen hoe ut werkt veel handige functies en ik zal ff posten wat ik tot nu toe al heb voor me ruimte naast me bestaande gebouwen beetje op te vullen dus hier is de link voor de screen Test screen Het ziet er nu nog erg simpel uit maar ik ga nog meer dingen erop maken hoor zoals supports onder de vlakken die tussen de 2 torrens zitten ik ga nog paar dingetjes maken op het dak ofzo misschien paar schotels en fire exit en hele platform ik weet ut nog niet precies maar ut zal wel mooi worden hoor ik moet ut nog texturen dus wacht maar af tot ik weer wat mooiis ingame heb
Bradley H. Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Geplaatst: 30 juli 2005 (bewerkt) Aad, Wauzie, Snorege mijn complimenten , het ziet er vet uit. ik heb besloten weer dor te gaan als ik in spanje ben, want ik heb er momenteel geen tijd voor. Bradley H. Bewerkt: 3 augustus 2005 door Bradley H.
Aad Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 Ok dat is goed om te horen Bradley en wat maakt het uit he je heb toch al zoveel dingen gemoddeld dat ff een breakie niet uitmaakt.
Dynamic Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 Ik Heb Ff Een Skin Van Jullie Veranderd En Is Zo Geworden http://img1.imageshack.us/my.php?image=skingti8ka.png
Wauzie Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 Lijpe skin:), maar deze mod is voor SA , dus we hebben er niet veel aan.
C.J. Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 Oh jah ik dacht voor gta vc Yes dus voor gta sa da's vet man als ie af is download ik em metteen!!!
Recommended Posts