Caltson Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 gekke vraag maar gaan er ook andere mensen lopen op de gti islands???
burpicane Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 dat hoort niet in dit topic maar antwoord is ja
Jorge_F Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 (bewerkt) Heel mooi gemaakt Aad , zo te zien heb je die rechterkant schuin gemaakt voor een bocht ofzo . Ga zo door Bewerkt: 15 augustus 2005 door snorege
Aad Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Jep zijkant is schuin gemaakt voor bochten maar ik laat het er ook in voor de rechte stukken omdat het erg leuk is om op te rijden en dan vol de bocht in te gaan. En ik heb ut nu al getextured omdat als ik het Bend (buig) dan buigen de textures mee waardoor het er erg mooi uit zal gaan zien als je goed kijkt zie je dat ik 2 textures heb gebruik -Roadside en Roadmidle- zoals ik ut dan noem. en deze is nog tijdelijk voor vice city maar een Sa release komt ook nog wel als ik eigen pc heb gekocht.
Aad Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 (bewerkt) ziet er goed uit het is zeker uit 1box gemaakt Eigenlijk uit meerdere boxen stuk of 4 omdat het makkelijker is om in vorm te maken en die polygons maken niet veel uit hoor zal wel veel worden maarja ik wil wel goede kwaliteit hebben en ik ga ervan uit dat iedereen hier wel goede pc heb dus het zal niet echt gaan laggen. Edit: Ik heb nieuw plaatje geupload hier is te zien dat ik de bocht en het rechte stuk nu aan elkaar heb en in 1 lijn naja zo goed mogelijk in 1 lijn ik zal proberen om alles zo perfect mogelijk te maken. en het aantal polygons zat nu volgens mij op 4500 omdat ik zoveel sections had gebruikt om de bocht maar zo mooi mogelijk te maken. ik kopier en plak nu het meeste omdat ik toch al 1 gedeelte heb gemaakt maar misschien ga ik nog low poly gedeelte maken zodat ik uiteindelijk op niet zoveel poly's uitkom. En misschien voor de mensen die geinstreseerd zijn ik heb nog oude race track gemaakt in sketchup misschien zet ik die wel online zodat anderen um kunnen gaan gebruiken of verbouwen. Bewerkt: 15 augustus 2005 door Aad
burpicane Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 hmm dat was eigenlijk best makelijk te maken met 1box maar meerdere boxen maakt natuurlijk niet uit het polygons blijft zowat het zelfde
Eclipse Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Heel mooi Aad. Ik denk dat het nu niet meer moeilijk is om hem rond te maken.
Aad Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Enkel de aansluiting tussen de bocht en het rechte stuk was nog ff zoeken maar volgens mij is het nu wel bijna perfect te noemen ik ga morgen weer verder met de rest van de baan en misschien ook al de pit stops en start gedeelte ik heb nu ook handige manier gevonden om verschillende textures op 1 object te krijgen dus de start/finish kan ik zo op elke gewenste plek er tussen plaatsen. En voor de textures daar heb ik er nu zat van ik ga er nog 2 zelf maken voor pitlane en start/finish maar verwacht meer screenies in de komende weken.
Wauzie Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Erg mooi aad , ik heb er niets aan toe te voegen. @Burpi, je komt nog al egoistisch over, van jouw zien we eigenlijk niet veel .
Aad Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Ik update het plaatje nu paar keer per week dus al me progress valt dan goed te zien en hier nogmaals of. http://www.aad.nl.tt/GTI/speedway.jpg
Jorge_F Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Ik was mijn stukje grond aan het bewerken en alles lukte maar toen ik hem veranderde in GTI zag ik dat mijn textures donkereder waren dan die van de normale grond. Screen: Ik had in 3ds max toch echt de kleuren allemaal op wit gezet Weet iemand hoe dit komt en hoe ik het kan voorkomen? PS. Ik was even door Aad zijn pics aan het bladeren en zag dat hij dat ook had. screen Misschien kan hij me uitleggen wat ik fout doe...
Inkkiller Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 je moet je objecten prelighten, Aad heeft hierover een tut geschreven: klik. Die screen die je gezien hebt, was waarschijnlijk een test ofzo.
Jorge_F Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 je moet je objecten prelighten, Aad heeft hierover een tut geschreven: klik. Die screen die je gezien hebt, was waarschijnlijk een test ofzo. Ik kende die tutorial al hoor, maar daar heb je 3ds max 3.1 ofzo nodig. Ik heb 3ds max 7 en daar werkt die renderware plugin niet bij . En ik wist ook wel dat je hem moest pre-lighten alleen dat lukt dus niet omdat ik die plugin mis .
Aad Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 (bewerkt) Aangezien ik nu zat tijd heb zal ik in de komende dagen een tutorial maken voor 3dsmax 7* versie over het pre-lighten/texturen ik heb al heel wat ge-experimenteerd en er uiteindelijk uitgekomen dat het met een sun array met de standen op 251 het beste werk maar in de tutorial die er aan gaat komen ga ik alles nog even goed uit leggen en voor het SA modden daar ben ik helaas nog niet aan begonnenn alles wat ik model is nog voor Vice City maar het valt zo te converten ik wacht gewoon tot er wat goede tools zijn. EDIT: ik zal ook bij de komende tutorial paar voorbeeld max files bij doen zodat je zelf je object alleen nog maar hoeft te selecteren en assign to object hoef te doen om te pre-lighten dan is het voor iedereen makkelijker ik heb me eigen files dan ook nog niet gepre-light maar dat komt nog wel eerst ff uitzoeken hoe ik de bestaande files het beste van vergelijken met mijn pre-lighting Bewerkt: 16 augustus 2005 door Aad
Recommended Posts