Jorge_F Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Aad, ik kan niet wachten op die tutorial . Nou ik ben ook weer bezig geweest met mijn Kavel (62). Ik wil een soort brug over de gewone weg van het ene Kavel 62 naar mijn andere al afgemaakt kavel 23 maken. Daar ben ik dus al mee bezig geweest en hier een screen van wat ik al gemaakt heb: Uiteraard word het nog getextured en er komen steunpalen enzo .
Wauzie Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Het ziet er wel mooi uit, maar is het wel realistisch zo'n brug te bouwen, zo schuin over de weg? Als de lots nu naast elkaar lagen was het wat anders. Zou je niet kunnen wachten met je idee tot je bijvoorbeeld lot 61 hebt gehuurd, dat lijkt me mooier.
Jorge_F Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Dat was ik ook van plan, ik maak nu alleen nog maar het begin . Dus als ik dit kavel af heb dan huur ik die daarnaast erbij en dan maak ik me brug verder .
Aad Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Netjes JF, misschien kleine tip probeer meer variatie tussen het beton en gras te gebruiken je kunt alles wel beton maken maar om het ook beetje leuk en mooi te houden is het soms ook leuk om paar stukken gras waar toch niets kom te laten zoals je dit ook weer terug kan vinden in myriad islands het geeft een mooi gezicht. en Ik ga in de loop van deze week of volgende week beginnen aan de turorial maar ik moet ook nog dingen leren voor Theorie examen voor me autorijbewijs naja je weet wel wat ik bedoel dus wacht maar tot ik ut op me nieuwe site ga zetten.
Big-Bear Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Very nice Aad en Jorge, ik vind vooral de speedway van aad toppie
P-Jamma Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Wat moet ik zeggen? Ziet er gewoon prima uit! Ga vooral zo door he!
Jorge_F Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Netjes JF, misschien kleine tip probeer meer variatie tussen het beton en gras te gebruiken je kunt alles wel beton maken maar om het ook beetje leuk en mooi te houden is het soms ook leuk om paar stukken gras waar toch niets kom te laten zoals je dit ook weer terug kan vinden in myriad islands het geeft een mooi gezicht. en Ik ga in de loop van deze week of volgende week beginnen aan de turorial maar ik moet ook nog dingen leren voor Theorie examen voor me autorijbewijs naja je weet wel wat ik bedoel dus wacht maar tot ik ut op me nieuwe site ga zetten. Bedankt, als ik klaar ben met me kavel zal ik op het einde nog de grond van me kavel herinrichten. Dus alle overbodige stukken beton gras maken en boompjes planten . En ook zo maken dat er echt paden worden gevormd. Ook ga ik een andere texture gebruiken. Beton vind ik zelf nogal saai, maar dat kan ik altijd nog veranderen .
Aad Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Dat is juist wat ik bedoel snorege en nog een kleine tip kijk eens hoe het in gta3 is gedaan veel straat textures gebruikt ipv beton en soms gewoon alleeen grond texture. Ik zal eens kijken of ik ze online kan zetten
Jorge_F Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Ik heb ondertussen al wat beton weggehaald en gezorgd dat er al een soort pad ontstaan is. Er komen van die goedkope flats te staan en waarschijnlijk een paar ruitjeshuizen. Alles in de stijl van een achterbuurt maar het word niet zo dat het een schroothoop lijkt .
P-Jamma Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Ziet er goed uit Jorge Enehm... over die goedkope flats... het wordt dus een beetje zo'n kampersbuurtje??
Jorge_F Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 (bewerkt) Ziet er goed uit Jorge Enehm... over die goedkope flats... het wordt dus een beetje zo'n kampersbuurtje?? Ja, het ligt in het achterbuurt gedeelte. Je moet dus zo'n beetje denken aan die flats met al die schotel antennes op het balon :lol:. Hier nog een screen van het definitiefe idee waar ik de paden ga maken. Je ziet dat ik in het midden een plein heb, een soort binnenplaats, daar komen flats omheen . Die weg helemaal rechts die hoort er niet bij hoor, die had ik er alleen neergezet voor wanneer ik me brug verder ging maken... Bewerkt: 18 augustus 2005 door Jorge_F
Big-Bear Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Nice man, ik kan haast niet w8ten om zelf te beginnen, het ziet er allemaal zo super uit, het lijkt me gewoon tof om een kavel vol te bouwen, maarja moet w8ten tot Badley H er is
Ice Cold Killa Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Ziet er vet uit Jorge, het word heel mooi.
P-Jamma Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Ziet er gewoon, tjah: Prima uit!
Recommended Posts