Eclipse Geplaatst: 31 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2005 Oke is goed...je busje ziet er trouwens als goed uit
Eclipse Geplaatst: 1 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2005 How about this?: Zeg eerlijk je mening. Zeg wat er kan verbeterd worden want ik ga niet later het eiland helemaal opnieuw maken.
Bradley H. Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 de tranen schieten in men ogen, het is prachtig :lol: , echt eclipse goed gedaan mooi werk
Timotees Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 ehh ik vind dat het er prachtig uit ziet maar er kwam toch ook een stunteiland en dat mis ik
Hunter Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 echt gaaf!!! van mij hoeft er niets aan veranderd te worden
Eclipse Geplaatst: 1 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2005 Bedankt...trouwens: Je 3dmax tut ziet er heel goed uit..mijn complimenten...alleen mochten de plaatjes wat groter
Timotees Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 trouwens wat maken we om die wegen, een natuurachtig iets ofzo?
Bradley H. Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 trouwens wat maken we om die wegen, een natuurachtig iets ofzo? wat dacht je van een stunt park ?, en idd ook natuur
Bradley H. Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 Bedankt...trouwens: Je 3dmax tut ziet er heel goed uit..mijn complimenten...alleen mochten de plaatjes wat groter thanx..., ja de plaatjes zijn idd redelijk klein..., maar dat komt ook omdat ik geen tut wil van 10 pagina´s..., binnekort open ik een page www.bradleyplanet.com deze site bestaand nog niet dus heb gedult...
Eclipse Geplaatst: 1 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2005 Timotees, het stunteiland maak ik pas als het hoofdeiland helemaal af is
Bradley H. Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 (bewerkt) eclipse* wat dacht je ervan als je nog een weg maakt zie pic Bewerkt: 1 april 2005 door bradley1990
Eclipse Geplaatst: 1 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2005 Mensen die die lots hebben kunnen zelf ook wegen maken op hun lot...daar komt immers ook industrie, dat zijn grote gebouwen dus ik denk dat ze meer in de weg liggen. Het is beter om gewoon de wegen zelf om de fabriek te leggen. Wel bedankt voor het idee
S.W.A.T Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 de tranen schieten in men ogen, het is prachtig :lol: , echt eclipse goed gedaan mooi werk jij zegt iets over overdrijven je kunt er zelf ook wel wat van .. meja het ziet er mooi uit ja.. en ik heb weer een nieuw wapen
Recommended Posts