Jorge_F Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 (bewerkt) Het trappetje van mijn flatje is gelukt Deur van de flat, player staat bovenaan het trappetje Voorkant, kan je het trappetje goed zien.. Achterkant, niet veel bijzonders. Ik wil nog wat aan het dak gaan doen, weet nog niet wat maar dat komt nog wel. Vanavond maak ik dit flatje af . Ik heb er nog een flatje bij gemaakt maar dan met wat winkeltjes eronder . Mijn kavel bevat in totaal nu al 5713 poly's dus ik zal hem in een aantal delen in VC en daarna natuurlijk SA moeten zetten . Bewerkt: 19 augustus 2005 door Jorge_F
Big-Bear Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Very very nice! Jorge, very nice, maar komen er nog steunpilaren onder die weg, dat zou wel mooier zijn
Jorge_F Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Very very nice! Jorge, very nice, maar komen er nog steunpilaren onder die weg, dat zou wel mooier zijn Er staan er nu twee maar er komen er nog meer ja . En die weg is ook nog lang niet af, de textures liggen er nog niet goed op enzo. Ik ben nu meer met die flats en de omheining bezig .
jetse Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 (bewerkt) hej jongens heb ook iets gemaakt tis misschien niet het mooiste maar heb er wel mijn best voor gedaan zeg maar wat je ervan vind,, en dit plaatje edit: ik weet dat ik hier eigenlijk niet hoor te posten maar ik had nog 1 screen dus die zet ik er nog snel even bij plaatje Bewerkt: 19 augustus 2005 door jetse
Jorge_F Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 hej jongens heb ook iets gemaakt tis misschien niet het mooiste maar heb er wel mijn best voor gedaan zeg maar wat je ervan vind,, en dit plaatje Hij is wel grappig alleen jij bent geen lid van GTI. Dus jij mag hier geen modellen showen, jij kan ze showen in het 'Model Showroom' forum
burpicane Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Mijn kavel bevat in totaal nu al 5713 poly's dus ik zal hem in een aantal delen in VC en daarna natuurlijk SA moeten zetten knipoog.gif. Ik zie niet zo snel waar jij die 5700 poly's vandaan haalt die gebouwen en weg zien er ook niet bepaald high poly uit je hebt vast het poppetje en die auto ook meegetelt en mischien een typ exporteer de grond als 1object scheelt je veel poly's voor je echte spullen (de flats enzo)
Jorge_F Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 (bewerkt) Mijn kavel bevat in totaal nu al 5713 poly's dus ik zal hem in een aantal delen in VC en daarna natuurlijk SA moeten zetten knipoog.gif. Ik zie niet zo snel waar jij die 5700 poly's vandaan haalt die gebouwen en weg zien er ook niet bepaald high poly uit je hebt vast het poppetje en die auto ook meegetelt en mischien een typ exporteer de grond als 1object scheelt je veel poly's voor je echte spullen (de flats enzo) Dat poppetje en die auto zou kunnen ja Maar toen ik die had weggehaald had ik er alsnog te veel, komt door die bocht in de weg . Ik had ze in VC gezet en toen moest ik die weg apart van de flats doen, toen deed VC het wel . -edit- Wat screens ingame Bewerkt: 19 augustus 2005 door Jorge_F
DaddyPimp Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Mooi gemaakt JF! Alleen dat bord van Kings Street vind ik minder... En B.t.w. GTI kwam toch in San Andreas? Waarom zie ik dan allemaal screens in VC?
Jorge_F Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Mooi gemaakt JF!Alleen dat bord van Kings Street vind ik minder... En B.t.w. GTI kwam toch in San Andreas? Waarom zie ik dan allemaal screens in VC? Dat bord ga ik nog verbeteren . En ik mod in VC nog omdat er nog geen goede tools voor SA zijn. Zodra de tools er zijn ga ik ze converteren .
gangster28 Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 ziet er mooi uit Jorge_F maar bij die winkel zie ik sony staan en dat is een echt merk en tja en dat bord met Kings Street ziet er ook niet zo gelikt uit als de rest. ik heb nog wat details gemaakt zo als camera's bv. en nog een gebouw er bij. Screens:
DaddyPimp Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Mooi gemaakt Gangster! Alleen is dat gele gebouw ene benzinepomp? Zo ja.. Dan zou ik er nog pompen in zetten Maar verder is hij perfecto
Jorge_F Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 ziet er mooi uit Jorge_F maar bij die winkel zie ik sony staan en dat is een echt merk en tja en dat bord met Kings Street ziet er ook niet zo gelikt uit als de rest. Ik denk dat ik dat bord van 'Kings Street' maar beter overnieuw kan doen ja. Ik vond hem zelf ook niet meer zo mooi staan . En dat van Sony had ik niet door, dat zal ik maar ff veranderen in een andere naam En ik weet niet of het aan mij ligt maar je screens doen het niet
gangster28 Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 ziet er mooi uit Jorge_F maar bij die winkel zie ik sony staan en dat is een echt merk en tja en dat bord met Kings Street ziet er ook niet zo gelikt uit als de rest. Ik denk dat ik dat bord van 'Kings Street' maar beter overnieuw kan doen ja. Ik vond hem zelf ook niet meer zo mooi staan . En dat van Sony had ik niet door, dat zal ik maar ff veranderen in een andere naam En ik weet niet of het aan mij ligt maar je screens doen het niet bij mij doen ze het wel. en ik heb die winkel straat nog eens bekeken en er staat ook jvc bij.
Jorge_F Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 ziet er mooi uit Jorge_F maar bij die winkel zie ik sony staan en dat is een echt merk en tja en dat bord met Kings Street ziet er ook niet zo gelikt uit als de rest. Ik denk dat ik dat bord van 'Kings Street' maar beter overnieuw kan doen ja. Ik vond hem zelf ook niet meer zo mooi staan . En dat van Sony had ik niet door, dat zal ik maar ff veranderen in een andere naam En ik weet niet of het aan mij ligt maar je screens doen het niet bij mij doen ze het wel. en ik heb die winkel straat nog eens bekeken en er staat ook jvc bij. Ja ik zal eens al die winkel merken veranderen En het kan zijn dat het komt omdat ik iets aan het downloaden ben, dan gaat me internet slomer .
DaddyPimp Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 ziet er mooi uit Jorge_F maar bij die winkel zie ik sony staan en dat is een echt merk en tja en dat bord met Kings Street ziet er ook niet zo gelikt uit als de rest. Ik denk dat ik dat bord van 'Kings Street' maar beter overnieuw kan doen ja. Ik vond hem zelf ook niet meer zo mooi staan . En dat van Sony had ik niet door, dat zal ik maar ff veranderen in een andere naam En ik weet niet of het aan mij ligt maar je screens doen het niet Ik wil je wel helpen, met een nieuw bord maken...
Recommended Posts