Wauzie Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 @Jorge en Gangster 28, top werk. Fantastisch . Het ziet er allemaal erg mooi uit, het enige dat ik er op aan te merken heb is een model van jorge. Je hebt mooi je lot aangepast, en tegels neergelegd. Deze textuur zou ik veranderen, hij ziet er raar uit, er zit een overloop in die textuur en ziet er dus raar uit bij herhaling. Deze textuur zou ik daarom veranderen . KUTGW
Jorge_F Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 (bewerkt) ziet er mooi uit Jorge_F maar bij die winkel zie ik sony staan en dat is een echt merk en tja en dat bord met Kings Street ziet er ook niet zo gelikt uit als de rest. Ik denk dat ik dat bord van 'Kings Street' maar beter overnieuw kan doen ja. Ik vond hem zelf ook niet meer zo mooi staan . En dat van Sony had ik niet door, dat zal ik maar ff veranderen in een andere naam En ik weet niet of het aan mij ligt maar je screens doen het niet Ik wil je wel helpen, met een nieuw bord maken... Graag, jij had ook al dat logo van 'Grand Tani Cruises' voor me gemaakt en die vond ik erg mooi. Ik zou het gaaf vinden als je ook een bord texture maakt met de naam 'King Street' @ Wauzie, ik kan die texture ook altijd nog veranderen . Ik weet alleen nog niet echt een mooie . Als iemand een mooie texture weet voor mijn grond upload hem dan ff voor me of geef hem via msn (PM dus)!! Bewerkt: 19 augustus 2005 door Jorge_F
Ice Cold Killa Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Als iemand een mooie texture weet voor mijn grond upload hem dan ff voor me of geef hem via msn (PM dus)!! Deze goed genoeg?
DaddyPimp Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Graag, jij had ook al dat logo van 'Grand Tani Cruises' voor me gemaakt en die vond ik erg mooi.Ik zou het gaaf vinden als je ook een bord texture maakt met de naam 'King Street' Nee, die had Nasty-Toilet-Man gemaakt... Alleen ik zal proberen een mooie te maken
Jorge_F Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Als iemand een mooie texture weet voor mijn grond upload hem dan ff voor me of geef hem via msn (PM dus)!! Deze goed genoeg? Ik zal hem eens uitproberen . Hij ziet er van zo wel mooi uit maar misschien ingame niet
Wauzie Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 ICK, hij had deze textuur al gebruikt....misschien is deze ook goed:
Jorge_F Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Ik zal ze alletwee eens proberen maar pas nadat ik dat *** norton eruit heb. Het ver***** me hele computer en maakt hem 2x zo traag
Wauzie Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Virusscan die start om 8 uur s'avonds, iedere vrijdag . Ik heb het ook .
burpicane Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Virusscan die start om 8 uur s'avonds, iedere vrijdag . Ik heb het ook . had ik ook al last van ja
ViceAgent Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 ? OT: Klasse, word steeds mooier Jammer dat ik GTA SA niet op computer heb.. xD
Aad Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 (bewerkt) Ook maar weer eens een klein updatje van mij, Wauzi heb me beetje geholpen met me muurtjes om parkeerplaats maar het um toch zelf weer ff iets gewijzigd er zitten dan misschein paar hele irritant bugs in die ik nu beetje met alternatieve manier heb opgelost - Dff file is 18 punten offset ik weet niet waardoor en hoe dit komt - pre-lighting is nog iets te licht maar wel bijna perfect. - als je um opent met moomapper kan je hele GTI map door elkaar raken dus ik raad je aan eerst je img file te backupen want dat is het enigste wat door elkaar kan raken. Ook al zeg ik nu de bugs betekent het nog niet dat ik me stukje land ga releasen ook al is het al voor 80% klaar :'D naja nu de screenshot: http://www.aad.nl.tt/GTI/gtiA_17IG.JPG (1024*768 is de resolutie vna het plaatje) Het plaatje kan ook gedownload worden gewoon rechtermuisknop opslaan als doen. er komen waarschijnlijk nog 1 of 2 gebouwen bij voor het beetje op te vullen. Bewerkt: 20 augustus 2005 door Aad
Jorge_F Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Aad, wat kan ik zeggen... Geweldig
Aad Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Dankje en ik zal proberen alle bugs te verhelpen en nog ff wat extra gebouwtjes erop te zetten misschien nog wel iets ondergronds ofzo maar dat zie ik nog wel meot ook nog leren voor me theorie dus jah heb soms niet echt veel tijd meer. en Pre-lighting tutorial komt binnenkort in 2 versies ga ik um maken.
Jorge_F Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 (bewerkt) Dankje en ik zal proberen alle bugs te verhelpen en nog ff wat extra gebouwtjes erop te zetten misschien nog wel iets ondergronds ofzo maar dat zie ik nog wel meot ook nog leren voor me theorie dus jah heb soms niet echt veel tijd meer.en Pre-lighting tutorial komt binnenkort in 2 versies ga ik um maken. Bedankt, ik zal heel erg veel hebben aan die pre-light tutorial -edit- Ik heb de texture van Wauzie voor op mijn grond gebruikt. Zeggen jullie maar of de texture goed genoeg is Bewerkt: 20 augustus 2005 door Jorge_F
Aad Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Erg mooi zelfs en ook goed op maat lijkt mij voor een tegel van 30 cm x 30 cm ongeveer en over dat pre-lighten als je beetje 3dsmax kan kan ik het nu in 3 stappen uitleggen maar dat lijkt me beetje onnutig dus wacht maar op tutorial
Recommended Posts