Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Goed werk Jorge :klap: . De gebouwen zien er al heel leuk uit......

Ik kan niet wachten om het in gti te zien :).

EDIT:

Ik heb de plaatjes verlicht omdat ze te donker waren.....nu zijn ze iets lichter dan hoort:

lot016gl.th.jpg

lot028iq.th.jpg

lot038fq.th.jpg

lot049nr.th.jpg

• Reacties 2.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Wauzie

287

• Bradley H.

276

• Jorge_F

165

• Eclipse

156

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ziet er egt "Vervallen" uit Jorge ;)

Daar zullen heel wat Sjonnie's en Melissa's komen wonen :bonk:

Enehm, als je dat bord voor Kings Street wilt hebben, DaddyPimp en ik hebben hem in het Artwork Topic gezet ;)

Geplaatst:

Mooi gedaan Wauzi :klap:

Ik ben nu bezig met oefenen met 3ds max.

Als ik beter ben neem ik een lot.

En die maak ik iig af.

Wat het ook kost. :Y

Geplaatst:

Ik heb vandaag als me eerste dag als lid al begonne te bouwen voor me villa lot. De Textures zijn nog niet helemaal op zijn plaats en deze kunnen wss nog veranderd worden. Maar al vast een voor proefje.

villa.jpg

-

Groeten sbn

Geplaatst:
Geplaatst op 21 Aug 2005, 15:34:35

Ik heb vandaag als me eerste dag als lid al begonne te bouwen voor me villa lot. De Textures zijn nog niet helemaal op zijn plaats en deze kunnen wss nog veranderd worden. Maar al vast een voor proefje.

ziet er wel goed uit alleen ik zou de textures van de deuren en ramen verandere.

Geplaatst:

Als ik eerlijk ben het begint nu meer een beetje te lijken op een grote stenen doolhof niet echt ramen erin ofzo of anderen digen die aantonen dat het gebouwen zijn. En jah het is wel mooi gemoddeld maar door die textures ziet niet alles er even mooi uit.

:cya:

Geplaatst:

Het wordt een beetje eentonig eigenlijk zo vind ik wauzie... heb eigenlijk betere dingen van je gezien

Geplaatst:

Het zijn een paar oude verlaten gebouwen. Ramen vind ik er dus niet bij passen, het zijn geen woonhuizen....meer crackhuizen voor gangs. Het komt dan ook niet voor niets in de achterbuurten.

@Burpi, hoe bedoel je eentonig? Er zit veel verschil in. Je moet maar eens in San Andreas kijken.....daar is het veel eentoniger op dat gebied ;). Je moet het in Sa zien.

Geplaatst:
ziet er wel goed uit alleen ik zou de textures van de deuren en ramen verandere.

Ik ben nog niet begonnen aan de deuren en de ramen, maar het is al goed dat je ziet

dat het deuren en ramen zijn.

Het zijn een paar oude verlaten gebouwen. Ramen vind ik er dus niet bij passen, het zijn geen woonhuizen....meer crackhuizen voor gangs. Het komt dan ook niet voor niets in de achterbuurten.

Je zou wel gebroken/ ingeslagen ramen er kunnen in zetten, niet te veel maar een paar er. Dat geeft nog meer het effect dat het een vervallen crackhouse is.

Geplaatst:
@Burpi, hoe bedoel je eentonig? Er zit veel verschil in. Je moet maar eens in San Andreas kijken.....daar is het veel eentoniger op dat gebied ;). Je moet het in Sa zien.

de renders zien er saai eentonig uit ik wacht wel voor ingame ;)

Geplaatst:

@SBN

Ziet er geod uit, je moet aleen wel zo snel mogenlijk leren UVW mappen, check de MAster Tutorial list.

Bradley H.

Geplaatst:

Het ziet er in het programma wat eentonig (in kleur) maar in-game is het super! :) Keep up the good work :bier:

Geplaatst:

Mooi gebouw als eerste wauzie.

Maar mischien kun je er een paar posters er opdoen van reclame dan is het niet zo eentonig als ze zeggen.

Kan je het gebouw ook in zou wel mooi zijn voor een missie met drugs iets ofzo?

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...