Wauzie Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Goed werk Jorge . De gebouwen zien er al heel leuk uit...... Ik kan niet wachten om het in gti te zien . EDIT: Ik heb de plaatjes verlicht omdat ze te donker waren.....nu zijn ze iets lichter dan hoort:
P-Jamma Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Ziet er egt "Vervallen" uit Jorge Daar zullen heel wat Sjonnie's en Melissa's komen wonen Enehm, als je dat bord voor Kings Street wilt hebben, DaddyPimp en ik hebben hem in het Artwork Topic gezet
Jarno Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Mooi gedaan Wauzi Ik ben nu bezig met oefenen met 3ds max. Als ik beter ben neem ik een lot. En die maak ik iig af. Wat het ook kost.
sbn Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Ik heb vandaag als me eerste dag als lid al begonne te bouwen voor me villa lot. De Textures zijn nog niet helemaal op zijn plaats en deze kunnen wss nog veranderd worden. Maar al vast een voor proefje. - Groeten sbn
gangster28 Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Geplaatst op 21 Aug 2005, 15:34:35 Ik heb vandaag als me eerste dag als lid al begonne te bouwen voor me villa lot. De Textures zijn nog niet helemaal op zijn plaats en deze kunnen wss nog veranderd worden. Maar al vast een voor proefje. ziet er wel goed uit alleen ik zou de textures van de deuren en ramen verandere.
Aad Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Als ik eerlijk ben het begint nu meer een beetje te lijken op een grote stenen doolhof niet echt ramen erin ofzo of anderen digen die aantonen dat het gebouwen zijn. En jah het is wel mooi gemoddeld maar door die textures ziet niet alles er even mooi uit.
burpicane Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Het wordt een beetje eentonig eigenlijk zo vind ik wauzie... heb eigenlijk betere dingen van je gezien
Wauzie Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Het zijn een paar oude verlaten gebouwen. Ramen vind ik er dus niet bij passen, het zijn geen woonhuizen....meer crackhuizen voor gangs. Het komt dan ook niet voor niets in de achterbuurten. @Burpi, hoe bedoel je eentonig? Er zit veel verschil in. Je moet maar eens in San Andreas kijken.....daar is het veel eentoniger op dat gebied . Je moet het in Sa zien.
sbn Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 ziet er wel goed uit alleen ik zou de textures van de deuren en ramen verandere. Ik ben nog niet begonnen aan de deuren en de ramen, maar het is al goed dat je ziet dat het deuren en ramen zijn. Het zijn een paar oude verlaten gebouwen. Ramen vind ik er dus niet bij passen, het zijn geen woonhuizen....meer crackhuizen voor gangs. Het komt dan ook niet voor niets in de achterbuurten. Je zou wel gebroken/ ingeslagen ramen er kunnen in zetten, niet te veel maar een paar er. Dat geeft nog meer het effect dat het een vervallen crackhouse is.
Wauzie Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Dat zou kunnen ja , ik ben hem toch nog aan het updaten.
burpicane Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 @Burpi, hoe bedoel je eentonig? Er zit veel verschil in. Je moet maar eens in San Andreas kijken.....daar is het veel eentoniger op dat gebied . Je moet het in Sa zien. de renders zien er saai eentonig uit ik wacht wel voor ingame
Bradley H. Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 @SBN Ziet er geod uit, je moet aleen wel zo snel mogenlijk leren UVW mappen, check de MAster Tutorial list. Bradley H.
evildirk Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Het ziet er in het programma wat eentonig (in kleur) maar in-game is het super! Keep up the good work
Goofy Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 Het zijn een paar oude verlaten gebouwen. Ramen vind ik er dus niet bij passen, het zijn geen woonhuizen....meer crackhuizen voor gangs. Het komt dan ook niet voor niets in de achterbuurten. Mooi gebouw als eerste wauzie. Maar mischien kun je er een paar posters er opdoen van reclame dan is het niet zo eentonig als ze zeggen. Kan je het gebouw ook in zou wel mooi zijn voor een missie met drugs iets ofzo?
Recommended Posts