Aad Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 of netzoals in het begin van bestaande GTA Sa missie dat je iemand moet doden en dan door al die hallen heen moet rennen of een heftruck missie en vervolgens ontkomen aan gang members die je willen doden maar dat is meer iets voor in het ideeen topic en Jah zoals vorige gebruiker al zij Posters erop of Grafity ofzo om het een beetje gang look te geven netzoals in gta3 beetje was
nederlandse grand theft auto Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 mooi hoor wauzie
pietjuh1 Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 (bewerkt) mooi gebouw wauzie ziet er vet uit :'D ik heb ook mn eerste villa klaar voor de villawijk in gti :'D er moet nog wel wat groens op maar daar w8 ik ff mee... villa ik wil nog een gebouw maken maar weet niet wat weet iemand nog iets vets of iets dat nog in gti moet komen of zeg gewoon een categorie :P Bewerkt: 22 augustus 2005 door pietjuh1
Wauzie Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 Goed Werk! Het ziet er mooi uit Pietjuh, ga zo door. Ik zie dat je ook mooi met alpha hebt gewerkt . KUTGW.
Jorge_F Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 (bewerkt) Mooi gemaakt Pietjuh, het ziet er al goed uit. Vraagje: Heb je dit met 3ds max of met SketchUp gemaakt? -edit- Ik heb het bord van 'King's Street' veranderd met het plaatje die Nasty-Toilet-Man en Daddypimp voor me hebben gemaakt. Nogmaals, bedankt jongens . Ook ben ik weer bezig geweest met nog een gebouwtje. Hij is al bijna klaar Bewerkt: 23 augustus 2005 door Jorge_F
Wauzie Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 Prachtig Snorege . Ik heb een standaard huis gemaakt dat hier en daar in GTI kan voorkomen: Rendertje: SA screenshots:
Bradley H. Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 Ziet er fantastische uit, ik ga ook weer aan de slag met mijn eiland, screens soon. Jorge-F 60% Bradley H.
pietjuh1 Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 ziet er vet uit wauzie vette txd.. komt die uit gta?????? en hoe maak je zo'n dak??? is daar een vorm van of moet je dat zelf makenmet boolean?????? ik was van plan om een groot kantoor gebouw temaken om een beetje de skyline van gti tevormen:P en Jorge_F ik heb um gemakt met 3dsmax
Big-Bear Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 Is weer een nice gebouwtje wauzie, alleen ik zou wat meer ramen nemen
Wauzie Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 @Pietjuh, zo'n dak maak je door: -Maak een box -Selecteer het bovenste vlak en gebruik extrude zodat er als het waren een doos op komt -Selecteer het bovenste vlak (niet dezelfde als net) en neem de scale tool. Scale het vlak naar elkaar toe.
Jorge_F Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 (bewerkt) @ Bradley, hartstikke bedankt @ Pietjuh, goed gemaakt dan , ik wist niet dat jij 3ds max 7 kon @ Iedereen, Ik heb mijn nieuwe flatje ingame gezet. Hier zijn wat screens: Dat witte uitsteeksel rechts van het gebouw is een weg waarvan de textures nog niet helemaal goed zijn. Word nog verbeterd... Ik kan al mededelen dat mijn kavel al aardig vol raakt en waarschijnlijk ook binnenkort af is . Bewerkt: 23 augustus 2005 door Jorge_F
pietjuh1 Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 @ jorge ziet er vet uit @ wauzie bedank wist ik nog niet @ iedereen:P:P:P weetnie:P:P
P-Jamma Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 of netzoals in het begin van bestaande GTA Sa missie dat je iemand moet doden en dan door al die hallen heen moet rennen of een heftruck missie en vervolgens ontkomen aan gang members die je willen doden maar dat is meer iets voor in het ideeen topic en Jah zoals vorige gebruiker al zij Posters erop of Grafity ofzo om het een beetje gang look te geven netzoals in gta3 beetje was Da's wel een goe idee Aadje... Je kunt ook bijvoorbeeld maken dat je er iets moet opblazen, bijvoorbeeld een drugslab ofzo??
pietjuh1 Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 (bewerkt) im ben al bijna klaar met mn kantoor gebouw...ik heb ook al een naam ''gtitech'' (van zombotech uit sa) ik moet um alleen nog een txd geven en ff scalen en dan is ie klaar misschien maak ik er nog iets bij maar dat zie dan wel screen *edit* hijs klaar maar er zitten rottige bugs in de col::S:S:S er lopen onzichtbare muren door mn object:S:S:S weet iemand hoe dit komt???????? maar hier zijn alvast een paar screens boven op het gebouwhij zelf zo hoog dat je er niet met een jetpack er in 1 xop kan;) ingang(let niet op logo die moet nog maken) van een afstandje Bewerkt: 23 augustus 2005 door pietjuh1
Loek Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 Wow ziet er goed uit man.... maar ik dacht dat je geen echte merken mocht gebruiken..
Recommended Posts