Wauzie Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 Pietjuh, ziet er zeer goed uit . Je levert goed werk bij GTI, alleen zou ik een paar extra pilaren in dat kantoor erbij zetten, zodat het nog mooier wordt. Je moet je logo nog veranderen zoals je zei, ik wil je er alleen even aan herinneren (net als Loek) dat je geen echte logo's mag gebruiken .
Aad Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 im ben al bijna klaar met mn kantoor gebouw...ik heb ook al een naam ''gtitech'' (van zombotech uit sa) ik moet um alleen nog een txd geven en ff scalen en dan is ie klaar misschien maak ik er nog iets bij maar dat zie dan wel screen *edit* hijs klaar maar er zitten rottige bugs in de col::S:S:S er lopen onzichtbare muren door mn object:S:S:S weet iemand hoe dit komt???????? maar hier zijn alvast een paar screens boven op het gebouwhij zelf zo hoog dat je er niet met een jetpack er in 1 xop kan;) ingang(let niet op logo die moet nog maken) van een afstandje Erg mooi Pietjuh en voor die colfiles ik kan ze bijna allemaal wel fixen hoor maar waar je vooral op moet letten zijn faces die langwerpig en klein zijn deze zorgen meestal voor problemen ik kan nu helaas ff geen screenie maken maar die posti k later wel in me geedite post. Heb echt geen zin om weer tijd te wachten tot 3dsmax is geladen en ook nog te wachten tot de web pagina is geladen ut lijkt wel of de server van gtaforum.nl niet optimaal draait.
Eclipse Geplaatst: 23 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 Mooi pietjuh, alleen moet je die lonsdale wel eventjes veranderen want er mogen geen echte merken in GTI.
pietjuh1 Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 (bewerkt) dat lonsdale was alleen voor nu omdat ik nog geen logo heb ik wou het gebouw maar gtitech noemen(van zombotech) ik vraag wel aan daddypimp of hij een logo wilt maken zou ik de zelfde dikte aan houden van de pilaren???? of iets dunner?? optie1 ik had gedacht om 4 pilaren meer teplaatsen maar weet niet zo goed waar:S ik dacht dat ik er gewoon er onder gewoon de zelfde plaatjes (maar dan dus 4 meer).. optie2 of zo iets pilaren ik denk zelf dat dit er vet uit ziet..maar wat vinden jullie? *edit* ik denk dat ik voor optie 2 ga heb ff gemaakt met 3ds en ziet er erg strak uit:O plaatje Bewerkt: 24 augustus 2005 door pietjuh1
Wauzie Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 Je laatste plaatje doet het niet , kun je hem even opnieuw uploaden?
Aad Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 Ikke heb ook weer ff een kleine update van me lot ik vind dat het nu wel goed gevult is en ik ga hem dus ook binnnenkort releasen. er komt een deur aan de achterkant met een pad ernaar toe en een paar lantaarnpaaltjes erlangs en misschien nog een verassing wat ik met het overige gedeelte aan de linkerkant ga doen en ik heb al een paar dage niet gepost omdat de server van gtaforum.nl gewoon zo traag bij mij laad soms duurt het wel meer dan halfe minuut voordat het post pagina is geladen dus dan heb ik vaak al geen zin meer om te posten duurt me gewoon te lang.
pietjuh1 Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 ziet er nice uit aad maar hoe haal je die bugs uit je col??? doe je dat met boolean???
Wauzie Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 Als ik het goed heb is het een kwestie van Vertexes (lijntjes) verwijderen (toch aad ?).
Aad Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 Het kan zijn dat je vertexes moet verwijderen Wauzi maar het zijn vaak Faces/polygons die ik moet verwijderen en soms is het zelfs alleen al 1 vertex die zorgt dat je hele gebouw verkloot is. Als je een gebouw in sketchup heb gemaakt en vervolgens omzet naar zmodeler dan kun je vaak al snel zien welke faces/polygons je moet verwijderen maar als je een gebouw maakt in 3dsmax is het vaak moeilijk te zien aar de fout zit.
pietjuh1 Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 (bewerkt) hoe werkt dat????:S:S ik had ut zelfde probleem bij mn andere huis .... maar daar was de fout dat een box iets tever in een andere box was geschoven:S vet raar was dat Bewerkt: 24 augustus 2005 door pietjuh1
Jorge_F Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 Ik heb weer een paar screens van een nieuw gebouwtje
pietjuh1 Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 (bewerkt) ik heb een nieuw gebouw gemaakt omdat ik gek werd van de col bugs van de andere toren:S:S:S als iemand weet hoe ze weg kunnen... mag hij/zij die toren hebben om weer goed temaken...(3ds bestand) stuur me maar een pm hier een screeny van de tani towers tanitowers Bewerkt: 24 augustus 2005 door pietjuh1
Wauzie Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 Mooi gebouw Pietjuh . ---- Ik ben bezig met 2 lots voor San Andreas, zoals je ziet ben ik bomen aan het plaatsen:
pietjuh1 Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 (bewerkt) over bomen gesproken... kan iemand niet ff een aantal bomen+planten+bloemen uit gta sa halen en in een speciale map zetten voor gti...en een ID geven(ide) want anders is er 1 boom met 10verschillende IDs.... het is maar een voorstel :$ @wauzie mooie huisjes ziet er mooi uit hier nog een plaatje van mij tani towers Bewerkt: 25 augustus 2005 door pietjuh1
Wauzie Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 Goed gedaan Pietjuh. Zet je dit alles op 1 lot of is dit voor verschillende lots bedoeld?
Recommended Posts