pietjuh1 Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 (bewerkt) dat andere gebouw gooi ik weg (zitten teveel col bugs in) inplaats van die heb ik deze gemaakt.....deze is voor 1 lot.. ik maak er nog wel wat bij (parkeerplaats en andere dingen) Bewerkt: 25 augustus 2005 door pietjuh1
Bradley H. Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 (bewerkt) Kavel 73> Later een update met screen in VC. EDIT> ziet er mooi uit @wauzie,@pietjuh1 Bewerkt: 25 augustus 2005 door Bradley H.
Goofy Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 Ziet er heel mooi uit bradley alleen als je die trappen met die schotels vergelijkt zijn die schotels eigenlijk heel groot ,mischien kan je zie iets kleiner scalen en er wat kleine normale antennes bij zetten.
niekjuhh Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 dit is mijn aller eerste gebouw dat ik maak.. ik wil graag lid worden... Wat vinden jullie hiervan?? graat tips.. (ik ben een beginner) Bedankt!
Aad Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 Ik vind het eerlijk gezegt een beetje simpel echt zoiets van een gebouw wat iedereen kan verzinnen om bij GTI te joinen vind ik eerder dat je echt aparte ideen moet hebben neem een voorbeeld aan bradley's gebouw bijvoorbeeld praktisch en goed design. De hoeken zijn afgerond met Tubes. Om ideen op te doen moet je gewoon eens kijken naar plaatjes van bijvoorbeeld New York of Australie of Tokyo daar zijn heel veel mooie gebouwen en het is leuk om beetje in die stijl te bouwen. Dus om echt special te zijn moet je ook goede design hebben vind ik. Dus ik zou zeggen ga nog ff verder met moddelen en probeer iets moois te maken. En dit is enkel mijn mening andere mogen denken wat ze willen hoor
Bradley H. Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 @goofy, Ik had ze al verkleint aleen het was een ouder plaatje wat ik uploade, @Goede post aad. En dan eindelijk kan ik SA screens gaan posten... Kavel 73 --- 85% af
Aad Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 Ziet er goed uit Bradley maar ik zou nog even een andere texture nemen voor zo een schotel het lijkt nu wel een betonnen texture in vice city zijn ze meestal wit metaal achtig zoals die op het VCN gebouw. en misschien ook leuk een 2dfx Licht op de uiteinden van de zender. En ik ga later nog aan mijn lot werken ff de details eropzetten zoals trappen naar de deuren toe en misschien nog ff wat andere objecten erop zetten.
Wauzie Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 Het gebouw op zich is wel leuk, over de texturen kan ik nog niets zeggen...ik zie dat je de plaatjes met paint verkleind hebt, waardoor alles er scheef uitziet (zie bijvoorbeeld de map). Dus maak je aub een nieuw plaatje?
Jorge_F Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 Zoals Wauzie al zei, jammer dat de plaatjes zo lelijk verkleind zijn . Nou lijkt het gebouw lelijk terwijl het dat helemaal niet is . Dus als je ff kijkt naar het gebouw zelf zeg ik: ziet er super uit Bradley, KUTGW!
Bradley H. Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 (bewerkt) Dit is op de noormale SA resolutie... @de texture van die schotel wordt nog verandert Bewerkt: 26 augustus 2005 door Bradley H.
Wauzie Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 Ziet er goed uit (voor zover ik het plaatje kan zien). Maar je plaatje uit de bijlage laad maar tot ongeveer 1/4. EDIT: Nog een soort van hotel
Bradley H. Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 Ziet er mooi uit wauzie. ----- Ik heb de schotel opnieuw gemaakt en het gebouw een beetje aangepast, Ook ben ik met de ***Brad_buildingserie*** begonnen, beter gezegt een serie gebouwen met interieurs. Uiteraardt hou ik een beetje voor me wat er is en waar ze zijn Hier nog fff plaatjes aangezien die van vanmorgen niet werkte... Tani Mobile gebouw *** Building sirie *** ---- Grs Bradley Hofmans.
Jorge_F Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 Ziet er mooi uit Bradley en Wauzie . Ik was zelf ook begonnen met een gebouwtje met interieur, ik ben er nog mee bezig. Het is namelijk de eerste keer dat ik een interieur maak dus wil ik het ook gelijk goed doen . Dus screens komen nog!
Wauzie Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 Je model ziet er mooi uit . Maar over je 2e plaatje, ik vind de texturen eerlijk gezegd niet uitzien. Ik zou ze iets verkleinen (de tegels althans) en vervangen door mooiere .
Bradley H. Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 Je model ziet er mooi uit .Maar over je 2e plaatje, ik vind de texturen eerlijk gezegd niet uitzien. Ik zou ze iets verkleinen (de tegels althans) en vervangen door mooiere . Ja je hebt gelijk wauzie de textures waren niet fantastische... Hier weer een ander gebouw, de laatste wolkenkrabber voor velopig anders komen er te veel
Recommended Posts