Aad Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 Erg mooie gebouwen Bradley en je heb helemaal gelijk het moet niet een stomme stad vol wolkenkrabbers worden vandaar dat ik mijn lots beetje combineer 1 wolkenkrabber en eromheen laagbouw. En nog over die Interiors ik heb in Myriad islands en in de bestaande games gezien dat deze gescheiden geladen kunnen worden en ik weet nog niet echt hoe dit werkt maar als ik zo had zitten kijken hebbben ze alle interoirs in de lucht geplaatst met een cube eromheen zodat je ze niet ziet. En je word dan via een teleport naar het interior gebracht deze hoeft dan niet tegelijkertijd worden geladen als je bij je gebouw komt en kan Lag verkomen van het spel. Misschien moet hier nog even over nagedacht worden.
Jorge_F Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 Erg mooie gebouwen Bradley en je heb helemaal gelijk het moet niet een stomme stad vol wolkenkrabbers worden vandaar dat ik mijn lots beetje combineer 1 wolkenkrabber en eromheen laagbouw. En nog over die Interiors ik heb in Myriad islands en in de bestaande games gezien dat deze gescheiden geladen kunnen worden en ik weet nog niet echt hoe dit werkt maar als ik zo had zitten kijken hebbben ze alle interoirs in de lucht geplaatst met een cube eromheen zodat je ze niet ziet. En je word dan via een teleport naar het interior gebracht deze hoeft dan niet tegelijkertijd worden geladen als je bij je gebouw komt en kan Lag verkomen van het spel. Misschien moet hier nog even over nagedacht worden. In Myriad Island hebben ze dat inderdaad gedaan. Maar er zijn ook gebouwen in Myriad die niet het interieur appart laden zoals het politiebureau. Zoiets kan je ook maken al is dat best wel lastig . PS. Wie maakt eigenlijk het politiebureau op GTI? @Bradley, Ziet er weer mooi uit, vooral met mijn logo van Tanisoft
Aad Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 Als niemand het doet heb ik er wel erg veel zin om een politie buro te maken ik heb namelijk nog 1 hele groot Kavel over om aardig wat gebouwen op te zetten. En ik heb namelijk al een beetje idee in me hoofd hoe ik het er dan uit wil laten gaan zien soort Staunton Island politie burea dat vult mooi op en ook mooi om te maken.
Ice Cold Killa Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 Ziet er weer mooi uit, vooral met mijn logo van Tanisoft En niemand heeft nog een van mijn logo's gebruikt
Bradley H. Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 Erg mooie gebouwen Bradley en je heb helemaal gelijk het moet niet een stomme stad vol wolkenkrabbers worden vandaar dat ik mijn lots beetje combineer 1 wolkenkrabber en eromheen laagbouw. En nog over die Interiors ik heb in Myriad islands en in de bestaande games gezien dat deze gescheiden geladen kunnen worden en ik weet nog niet echt hoe dit werkt maar als ik zo had zitten kijken hebbben ze alle interoirs in de lucht geplaatst met een cube eromheen zodat je ze niet ziet. En je word dan via een teleport naar het interior gebracht deze hoeft dan niet tegelijkertijd worden geladen als je bij je gebouw komt en kan Lag verkomen van het spel. Misschien moet hier nog even over nagedacht worden. Dit doen ook veel mensen, aangezien het handiger is, dan een heel huis met boolean uitgrafen en dan texturen. Het interiur van het politieb ureau kunnen we kopieren, zodat we 2 verschilende politiebureaus hebben met 2 dezelfde interiuers. Ik vindt het maken van interieurs altijd wel leuk @ICE COLD KILLA niet gaan huilen als een logo meteen niet gebruikt wordt, op het vliegveld komen ook nog heel veel logo's ik vondt tani mobile en tanisoft gewoon leuk staan bij deze gebouwen
Aad Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 En weer een nieuw gebouw van mij dit keer heeft ut een naam gekregen en word dus echt een soort bedrijf. als je het plaatje ziet begrijp je wel waarom ik het ''DRASTIC DESIGNS" heb genoemd ok dan nu het plaatje Misschien beetje groot als het te groot is zal ik de img tags ff weghalen dus je hoeft me alleen maar pm te sturen admins geen warning dus.
Jorge_F Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 Ziet er weer geweldig uit Aad, en ook weer vet knap dat je het allemaal met SketchUp hebt gemaakt .
Aad Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 Sketchup RockZ Nee joh dit was niet om posts te boosten gewoon om ff te zeggen bedankt komt nog meer aan hoor dit was nog niet alles. En uhm lijkt het nou dat wij de enige zijn die zo veel showen
Jorge_F Geplaatst: 29 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2005 (bewerkt) Ik heb weer een gebouwtje gemaakt en ingame gezet. Hier de screens: Ik hoop snel nog meer screens te posten -edit- Ik heb mijn muur afgemaakt. Ik heb een afgebrokkeld stuk gemaakt, het is en blijft toch een achterbuut Bewerkt: 29 augustus 2005 door Jorge_F
Wauzie Geplaatst: 29 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2005 Erg mooi(e) gebouw(en) Jorge . Krijgen we ze binnenkort in sa te zien ?
Jorge_F Geplaatst: 29 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2005 Erg mooi(e) gebouw(en) Jorge . Krijgen we ze binnenkort in sa te zien ? Ik zou al heel graag beginnen te modden in San Andreas. Ik heb alleen een probleem, de textures doen het niet bij mijn modellen in SA . Ik heb ze met TXDWorkshop naar San Andreas formaat gemaakt maar ze doen het niet. Dus ik wacht op de nodige tools voordat ik ze in San Andreas zet :'D.
Wauzie Geplaatst: 29 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2005 Bedoel je dat je texturen onzichtbaar in SA zijn, of wit? Ik weet de oplossing als ze onzichtbaar zijn: -Je moet de texturen comprimeren in TXD workshop (verkleinen) Ga naar Image -> Compress all images Klaar is kees.
Jorge_F Geplaatst: 29 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2005 (bewerkt) Bedoel je dat je texturen onzichtbaar in SA zijn, of wit?Ik weet de oplossing als ze onzichtbaar zijn: -Je moet de texturen comprimeren in TXD workshop (verkleinen) Ga naar Image -> Compress all images Klaar is kees. Mijn textures waren ontzichtbaar ja. Ik zal het eens proberen met compress images, ik edit dit bericht wel als het gelukt is of niet -edit- Nee ze doen het nog steeds niet . De textures blijven ontzichtbaar Bewerkt: 29 augustus 2005 door Jorge_F
Wauzie Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 (bewerkt) Je moet wel ALLE texturen comprimeren + de nieuwste DFF exports gebruiken. EDIT: Ik release misschien vandaag al mijn 12 SA lots . Bewerkt: 30 augustus 2005 door Wauzie
sbn Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 Me eerste villa is af!!! Hij is niet zo geweldig groot als ik hem had verwacht, maar het is een begin. Het eerste screen is een render in 3dsmax Deze is het frontview van het huis(met balkon en zo) Het 2de screenshot (3de foto)is op het balkon De volgend is op de trapjes getrokken (hier stond eerst een onzichtbare muur waar ik me gek aan heb gewerkt om hem weg te krijgen.) Het zal wss zijn dat ik de poort nog wat ga verkleinen, die ziet er uit als of er monster trucks worden in geplaatst. Groeten sbn
Recommended Posts