Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ziet er al leuk uit voor je (volgens mij) je eerste model in San Andreas. :). Heb je nog steeds te maken met die onzichtbare muur in je model? UVW-map heb je zoals ik zie al verbeterd :sigaar: .

• Reacties 2.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Wauzie

287

• Bradley H.

276

• Jorge_F

165

• Eclipse

156

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ziet er goed uit :Y.

Tip: importeer het bestandje player.dff uit VC bijv. Dan kan je zien hoe groot je de deuren enzo moet maken ;).

Geplaatst:

dat heb ik gedaan. En de deuren zijn groot genoeg. Het is een villa dus de deuren moogen wat grooter :D(vooral als ik er in zou woonen.)

En die onzichtbare muur is al lang weg hoor :D

Groeten sbn

Geplaatst:

Nog een paar screenshots van m'n lots, ik denk dat ik ze vandaag release....met generic objecten maar zonder LOD's.

stuntgti.jpg

showgti3.jpg

showgti2.jpg

showforum.jpg

Geplaatst:

Erg mooi Wauzi Misschien nog paar lantaarnpalen erbij :puh: en ff nieuwe Main.scm met allemaal geparkeerde auto's bij die villa's :D Alleen jammer dat het mij nog niet lukt op SA te modden :sst: crasht telkens.

Geplaatst:

Over lantaarnpalen, die worden pas geplaatst als er goede map tools / scripts zijn, het is nu te moeilijk om lantaarnpalen er goed neer te zetten. :(.

Geplaatst:

OKj maar het lijkt mij nog wel mee te vallen hoor je hebt een x en een Y as en als je ze allemaal op 1 lijn wil hebben blijft 1 van die assen telkens hetzelfde getal.

en de rotatie kan je ook al regelen met rotation calculator van steve-m. Maar het meeste is al bekend. :klap:

Geplaatst:

EN nu nogmaals een kleine update van mij ik heb weer 1 nieuw gebouwtje gemaakt :puh: wel waard om te laten zien en is gemoddeld in 3dsmax dit keer geen sketchup. en aangezien in 3dsmax toch al had geopend dacht ik waarom niet.

gtiA_18CR.jpg

het is een soort van kantoor gebouw om de ruimte op me lot beetje op te vullen maar het schiet al aardig op misschien nog 1 of 2 gebouwen dan zijn me 2 lots vol.

Geplaatst: (bewerkt)

Hey,

Ik heb ook weer een gebouwtje gemaakt :puh:.

Gewoon een simpele, hier een screen:

screen1577zf.jpg

Binnenkort is mijn kavel denk ik wel af, hij ziet er nu al best wel leuk uit al zeg ik het zelf :clown:.

More screens soon...

-edit-

Mijn gebouwtje ingame:

screen1580hv.jpg

Een paar reclameborden toegevoegd om de achterkant wat minder saai te maken

screen1595dq.jpg

De voorkant...

Bewerkt: door Jorge_F
Geplaatst:
Mooi Jorge_F,

:klap:

Jammer dat het je nog niet lukt in SA tezetten.

Het is me wel een keer gelukt, toen stond hij er helemaal goed in :Y.

Maar als ik het nu probeer doen al mijn textures het niet :bonk:.

San Andreas loopt niet vast, ik kan op mijn object staan enzo maar me textures doen het gewoon niet :? .

Geplaatst:

typ je bij de txdworkshop wel na het importeren de naam in ?, anders zie je de textures inderdaad niet.

Ziet er trouwens goed uit iedereen.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...