Wauzie Geplaatst: 31 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2005 Ziet er al leuk uit voor je (volgens mij) je eerste model in San Andreas. . Heb je nog steeds te maken met die onzichtbare muur in je model? UVW-map heb je zoals ik zie al verbeterd .
Jorge_F Geplaatst: 31 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2005 Ziet er goed uit . Tip: importeer het bestandje player.dff uit VC bijv. Dan kan je zien hoe groot je de deuren enzo moet maken .
sbn Geplaatst: 31 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2005 dat heb ik gedaan. En de deuren zijn groot genoeg. Het is een villa dus de deuren moogen wat grooter (vooral als ik er in zou woonen.) En die onzichtbare muur is al lang weg hoor Groeten sbn
Wauzie Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Geplaatst: 1 september 2005 Nog een paar screenshots van m'n lots, ik denk dat ik ze vandaag release....met generic objecten maar zonder LOD's.
Aad Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Geplaatst: 1 september 2005 Erg mooi Wauzi Misschien nog paar lantaarnpalen erbij en ff nieuwe Main.scm met allemaal geparkeerde auto's bij die villa's Alleen jammer dat het mij nog niet lukt op SA te modden crasht telkens.
Wauzie Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Geplaatst: 1 september 2005 Over lantaarnpalen, die worden pas geplaatst als er goede map tools / scripts zijn, het is nu te moeilijk om lantaarnpalen er goed neer te zetten. .
Aad Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Geplaatst: 1 september 2005 OKj maar het lijkt mij nog wel mee te vallen hoor je hebt een x en een Y as en als je ze allemaal op 1 lijn wil hebben blijft 1 van die assen telkens hetzelfde getal. en de rotatie kan je ook al regelen met rotation calculator van steve-m. Maar het meeste is al bekend.
Wauzie Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Geplaatst: 1 september 2005 Lots gereleased . Link naar SA lots
Aad Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Geplaatst: 1 september 2005 EN nu nogmaals een kleine update van mij ik heb weer 1 nieuw gebouwtje gemaakt wel waard om te laten zien en is gemoddeld in 3dsmax dit keer geen sketchup. en aangezien in 3dsmax toch al had geopend dacht ik waarom niet. het is een soort van kantoor gebouw om de ruimte op me lot beetje op te vullen maar het schiet al aardig op misschien nog 1 of 2 gebouwen dan zijn me 2 lots vol.
Jorge_F Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Geplaatst: 1 september 2005 Ziet er echt goed uit. Simpel maar mooi (sence and simplicety).
braxe2005 Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Geplaatst: 1 september 2005 (bewerkt) mooi. Bewerkt: 1 september 2005 door braxe2005
Jorge_F Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 (bewerkt) Hey, Ik heb ook weer een gebouwtje gemaakt . Gewoon een simpele, hier een screen: Binnenkort is mijn kavel denk ik wel af, hij ziet er nu al best wel leuk uit al zeg ik het zelf . More screens soon... -edit- Mijn gebouwtje ingame: Een paar reclameborden toegevoegd om de achterkant wat minder saai te maken De voorkant... Bewerkt: 5 september 2005 door Jorge_F
Jarno Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 Mooi Jorge_F, Jammer dat het je nog niet lukt in SA tezetten.
Jorge_F Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 Mooi Jorge_F, Jammer dat het je nog niet lukt in SA tezetten. Het is me wel een keer gelukt, toen stond hij er helemaal goed in . Maar als ik het nu probeer doen al mijn textures het niet . San Andreas loopt niet vast, ik kan op mijn object staan enzo maar me textures doen het gewoon niet .
Bradley H. Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 typ je bij de txdworkshop wel na het importeren de naam in ?, anders zie je de textures inderdaad niet. Ziet er trouwens goed uit iedereen.
Recommended Posts