Yohan Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 Wooow een RPG.. :blink: B) Hoe gaat het met andere die gun lol..
Bradley H. Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 (bewerkt) In 1 woord: LIJP in 2 woorden SUPER LIJP... wat voor wapen is het ?,ik kom niet op de naam.... *EDIT: een RPG dus* wat je zegt overdreven je hebt gelijk ja , "de tranen schieten in men ogen" was ook aleenmaar een uitdrukking ofzo :lol: Bewerkt: 1 april 2005 door bradley1990
Timotees Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 Timotees, het stunteiland maak ik pas als het hoofdeiland helemaal af is oke
S.W.A.T Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 (bewerkt) In 1 woord: LIJP in 2 woorden SUPER LIJP... wat voor wapen is het ?,ik kom niet op de naam.... *EDIT: een RPG dus* wat je zegt overdreven je hebt gelijk ja , "de tranen schieten in men ogen" was ook aleenmaar een uitdrukking ofzo :lol: ja begrijp ik wel .. en eigenlijk heet hij smaw Bewerkt: 1 april 2005 door S.W.A.T
Bradley H. Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 In 1 woord: LIJP in 2 woorden SUPER LIJP... wat voor wapen is het ?,ik kom niet op de naam.... *EDIT: een RPG dus* wat je zegt overdreven je hebt gelijk ja , "de tranen schieten in men ogen" was ook aleenmaar een uitdrukking ofzo :lol: ja begrijp ik wel .. en eigenlijk heet hij smaw smaw..., ook goed open even een topic met al jou wapens,,,
Jarno Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 Eclipse. Zeker mooi! Je verdient een koekje (Moet joriz nodig als smiley aan maken)
Eclipse Geplaatst: 1 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2005 haha lol ja bijna elk forum heeft dat koekje...alleen hier niet
Jarno Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Geplaatst: 2 april 2005 haha lol ja bijna elk forum heeft dat koekje...alleen hier niet Joriz loopt niet met de tijd mee :angry: Naja back to topic.
Wauzie Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Geplaatst: 2 april 2005 Vind ik ook, maar trouwens. Foepie wat ga jij eigenlijk maken voor de mod???
Eclipse Geplaatst: 2 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2005 Modellen is af, Ik ga nu beginnen met texturen
Wauzie Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Geplaatst: 2 april 2005 Wou, echt lijp. Het schiet al op, evenals de wapens
Eclipse Geplaatst: 2 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2005 Bedankt...ik kan jullie mededelen dat het gras al op het eiland zit..Nu alleen de wegen texturen maar dat duurt nog wel even voordat dat helemaal goed is
Recommended Posts