Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 2.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Wauzie

287

• Bradley H.

276

• Jorge_F

165

• Eclipse

156

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Mooi Eclipse :), fijn om weer iets van jouw te horen :sigaar: . Het zal er beslist mooi uit gaan zien ;).

Geplaatst:

Simpel maar effectief en ik hoop dat die grote reactors niet te high poly zijn ik zag het met JasonB zijn nuclear plant die lagte onwijs als je er langs reed. Maar het ziet er al cool uit vooral dat middelste gebouw waar je player model bij staat. En uhm hoeveel polýs is het nu al in totaal het lijkt me nu nog al veel. :cya:

Geplaatst:

Volgens mij nu tegen de 900, maar de dingen met de meeste poly's zijn al gemaakt. En ik heb die koeltorens ook van tubes moeten maken omdat ik wil dat je erin kan. :)

Geplaatst:

Ziet er mooi uit eclipse, :D, bij jullie in de buurt staan toch ook 2 van die dingen ?

Aleen zijn dat geen kern centrales maar zandzuiveringen ofzo...,

Wij wachten geduldig op resultaat :Y

Geplaatst:
Zandzuivering :?

Stroomcentrale zul je bedoelen :puh:

clauscentralebovenkl.jpg

[OFFTOPIC]

Achg, wat ze je tegenwoordig allemaal wijz maken op de boottochten is echt vreselijk :bonk:.

Ik was daar op een boottocht in dat dorp waar wauzie woont, ik kom fff niet op de naam.

Als jij er woont zal jij het wel beter weten ;), mij was vertelt dat er daar in de buurt veel *zand winning* is. En daar met stoommachines gezuiverd worden. vandaar het onschadelijke rook...,

vraag het voor de zekerheid eens aan iemand, ik ben benieuwd :)

[/OFFTOPIC]

Geplaatst:

Ver nice man, misschien ook 2 van die hoge luchtpijpen erbij, en wat meer detail, maar hij is natuurlijknog niet af ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk dat dat de stroomcentrale van maasbracht is.. :roll:

Ik weet wel dat daar in dat grote meer water word gezuiverd.. maar in ieder geval geen zand..

Maar daar in de buurt zal wel gebaggert worden en dat zul je dan wel bedoelen met zandwinning

Edit:

@Wauzie.

Ik woon er zelf ook in de buurt ;)

Bewerkt: door Loek
Geplaatst:

Bedankt dat jullie je interesseren voor ons woongebied, maar nu moeten we toch echt weer ontopic gaan. :sigaar:

Geplaatst:

Weer wat nieuws van kavel 62 :Y.

Ik heb een fontein gemaakt, niet dat er echt water uitkomt maar ach :puh:.

screen1624vz.jpg

Let niet op de details, dit is de eerste keer dat ik zoiets maak ;).

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...