Eclipse Geplaatst: 13 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2005 Begin van een kerncentrale :
Wauzie Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 Mooi Eclipse , fijn om weer iets van jouw te horen . Het zal er beslist mooi uit gaan zien .
Jorge_F Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 Het ziet er al goed uit Eclipse, als hij getextured is is hij vast super .
Aad Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 Simpel maar effectief en ik hoop dat die grote reactors niet te high poly zijn ik zag het met JasonB zijn nuclear plant die lagte onwijs als je er langs reed. Maar het ziet er al cool uit vooral dat middelste gebouw waar je player model bij staat. En uhm hoeveel polýs is het nu al in totaal het lijkt me nu nog al veel.
P-Jamma Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 Mooi Eclipse, ben benieuwd als hij getextured is
Eclipse Geplaatst: 13 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2005 Volgens mij nu tegen de 900, maar de dingen met de meeste poly's zijn al gemaakt. En ik heb die koeltorens ook van tubes moeten maken omdat ik wil dat je erin kan.
Bradley H. Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 Ziet er mooi uit eclipse, , bij jullie in de buurt staan toch ook 2 van die dingen ? Aleen zijn dat geen kern centrales maar zandzuiveringen ofzo..., Wij wachten geduldig op resultaat
Eclipse Geplaatst: 13 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2005 Zandzuivering Stroomcentrale zul je bedoelen
Bradley H. Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 Zandzuivering Stroomcentrale zul je bedoelen [OFFTOPIC] Achg, wat ze je tegenwoordig allemaal wijz maken op de boottochten is echt vreselijk . Ik was daar op een boottocht in dat dorp waar wauzie woont, ik kom fff niet op de naam. Als jij er woont zal jij het wel beter weten , mij was vertelt dat er daar in de buurt veel *zand winning* is. En daar met stoommachines gezuiverd worden. vandaar het onschadelijke rook..., vraag het voor de zekerheid eens aan iemand, ik ben benieuwd [/OFFTOPIC]
Big-Bear Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 Ver nice man, misschien ook 2 van die hoge luchtpijpen erbij, en wat meer detail, maar hij is natuurlijknog niet af
Loek Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 (bewerkt) Ik denk dat dat de stroomcentrale van maasbracht is.. Ik weet wel dat daar in dat grote meer water word gezuiverd.. maar in ieder geval geen zand.. Maar daar in de buurt zal wel gebaggert worden en dat zul je dan wel bedoelen met zandwinning Edit: @Wauzie. Ik woon er zelf ook in de buurt Bewerkt: 14 september 2005 door Loek
Wauzie Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Bedankt dat jullie je interesseren voor ons woongebied, maar nu moeten we toch echt weer ontopic gaan.
Jorge_F Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 Weer wat nieuws van kavel 62 . Ik heb een fontein gemaakt, niet dat er echt water uitkomt maar ach . Let niet op de details, dit is de eerste keer dat ik zoiets maak .
P-Jamma Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 Hij is toch heel goed gelukt, voor je eerste keer!
Caltson Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 Heel mooi gemaakt,en zeker als je water uit die fontein kan laten stromen
Recommended Posts