Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

KUTGW _O_

Met een beetje GENERIC objecten is je model onverbeterbaar.

Ga Zo Door !

----------

Jullie mening graag:

- Gebouw van Tani Mobile,

- (rond) Appartement.

- Bar/restaurant met terras zonder interieur.

- Tanisoft gebouw.

EDIT:, plaatje geupdate, winkelcentrum gaat niet door.

post-101-1126977053.jpg

• Reacties 2.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Wauzie

287

• Bradley H.

276

• Jorge_F

165

• Eclipse

156

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ziet er supermooi uit Bradley :Y.

Het winkelcentrum is mooi groot en die generic objecten maken het helemaal af :tu: !

Geplaatst:

Nice bradley. Hartstikke mooi, maar ik zou op het rechtse gebouw iets van een randje op zetten, nu is het zo kaal.

Geplaatst:

Heel mooi Bradley.

Mijn complimenten.

Ik wacht nog totdat mijn objecten goed werken. :N

Met verder oefenen e.d.

Geplaatst:

Mooie gebouwen allemaal.

@Jorge: je kan water uit je fontein laten komen d.m.v. particle objecten.

Met kam's mapviewer is dit makkelijk te maken.

Geplaatst:

Mensen,dit zijn echt mooie gebouwen :Y Weten jullie ook wanneer er een beta uitkomt ?Dat zou echt fantasties zijn :'D (Sorry als dit al gevraagt is)

Geplaatst:

heb ff een paar nieuwe screens het is niet veel ik weet het want me vc deed het niet :ch: maar het werkt nu weer :puh:

11sm.png

26xp.png

38hj.png

43re.png

56yy.png

67gh.png

70lv.png

Geplaatst:

Om eerlijk te zijn vind ik dat bakstenene gebouw met die miljoenen ramen niet echt mooi naja het gebouw wel maar de textures niet.

En ik heb ook alweer lange tijd niets geshowed dus ik denk dat ik binnnenkort me lots ga afronnden :D

Geplaatst:

ziet er goed uit:)

@Bradley H. het is geweldig wt je doet als je nog wat logos nodig heb ik ben vereerd om ze te maken _O_

Geplaatst: (bewerkt)

Na een hele lange tijd (naja 3 weken ofzo) weer eens iets geslaagds van mij op te posten ik ben nu al een tijdje bezig met sketchup en 3dsmax aan ut moddelen maar ik vind 3dsmax op termijn toch erg leuk worden en makkelijk om ff simpel iets te maken dus vandaar me nieuwe gebouw dat al bijna klaar is.

RoffGTI.jpg

Nu alleen ff ingame zetten en als jullie vragen is dit al voor Gta sa dan zeg ik nee helaas omdat ik veel problemen het om het zelf in gta sa te krijgen hou ik het nog even op vice city. Maar als jullie een Sa versie willen dan kan ik die gerust maken alleen dan is het ongetest. :cya:

:cya:

Bewerkt: door Aad
Geplaatst:

Ziet erg mooi uit Aad!! Maar misschien iets te simpel, het ziet er zo eenvoudig uit

Maar veel succes :klap:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...