NickDrake Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 (bewerkt) hoever denken jullie dat GTI nu is in % he ik heb dit een tijdje geleden gevraagd in het vragen topic dit zei eclipse toen 20% tot de 1e release. (ruwe schatting) miss nu max. 25 % ofzo Bewerkt: 25 september 2005 door pokearno
kortman_8 Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Ziet er heel mooi uit Bradley H.
Bradley H. Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Bedankt voor alle reacties ! Ik ben momenteel bezig de rest nog wat op te knappen en het verwijderen van uvw bugs. ik hoop toch echt dat het morgen afkomt, De uvw map doe ik vanafond nog. Het fijne is dat het model totaal geen bugs bevat [EDIT] De verbeteringen zijn nu bijna allemaal actief:
Eclipse Geplaatst: 26 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2005 Ben weer een stukje verder met de centrale: Klik Klik Klik
.Sharingan Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 netjes !! erg netjes ! KUTGW Cheers Tales
Jarno Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Ik vraag me een ding af. Is het niet handiger om alleen 'Screen posts' toetelaten staan. Want van 'KUTGW' weten we ook wel en het is eigenlijk postboosten. Ik beslis hier niet, maar het lijkt mij handiger. -- @ Tim: Zoals gewoonlijk: Geweldig
Wauzie Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Eerlijk gezegd denk ik...nee. Wij (GTI-modellers) willen wel eens weten wat er van onze models gevonden wordt, zo kunnen we dingetjes aanpassen voor we het releasen, dus ik vind dit geen postboosten. Het kan uiteraard wel zo zijn dat er alleen maar hetzelfde wordt gepost...maar daar nemen Eclipse, Bradley en ik wel maatregelen toe . @Eclipse, Looks good man
Bradley H. Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Ziet er goed uit eclipse ! Ik pak vanmidddag ook weer een kavel onder handen. @Jarno. Zoals Wauzie al zij:, wij houden goed in de gaten waneer mensen hier postboosten I.P.V hun mening geven. Na elke screen komen hier gemiddelt 3 reacties, ik vindt dat wel acceptable. En het is natuurlijk leuk te horen dat ze je screens mooi vinden.
.Sharingan Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 ik doe dat omdat "Het Team" een super model Team is als ik kon beslissen konden jullie zo bij RockStar een baantje krijgen ! ik wou dat ik dat kon
Eclipse Geplaatst: 27 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Radar under construction: Let nog niet op de wegen. Ik ga denk ik ook dat groen nog iets donkerder maken.
Wauzie Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Leuke radar, maar de kleur is idd niet echt fantastisch. Maar het wordt gegarandeerd mooi .
burpicane Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 idd die kleur is wat te vel
DaddyPimp Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 idd die kleur is wat te vel Idd, ik zou hem inderdaad wat donkerder maken....
Bradley H. Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Radar under construction: Kunnen jullie A.U.B wachten totdat er werkenlijk resultaat is ?, Eclipse post dit gewoon om te laten zien dat hij er mee bezig is, tuurlijk wordt dit nog uitgewerkt etc.
burpicane Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 je mag toch kritiek geven als je hier iets van een lod post en je geeft ergens kritiek over zeg je toch ook niet he het is nog under construction
Recommended Posts