Wauzie Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 @Burpie: 1) Je post onnodig door bijna precies hetzelfde te posten als ik al deed 2) Maak er hier geen zooitje van door de bijdehandte jongen te spelen, anders volgen er maatregelen. En zoals Bradley zei is Eclipse nog maar in een beginstadium! Hopelijk ben ik duidelijk geweest voor iedereen .
burpicane Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 (bewerkt) ik zal wel weet het brave jongetje van de klas spelen anders krijg ik natuurlijk weer 20% warning erbij Ik vraag me een ding af.Is het niet handiger om alleen 'Screen posts' toetelaten staan. Want van 'KUTGW' weten we ook wel en het is eigenlijk postboosten. Ik beslis hier niet, maar het lijkt mij handiger. yep.gif waarop de mods zeggen nee dus ik doe dit weer en nu mag het opeens niet meer weer 20% erbij. maar ik laat niet zo over me heen lopen Bewerkt: 28 september 2005 door burpicane
Achille Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 Gelukkig dat de radar nu goed is vind het erg mooi.
Eclipse Geplaatst: 30 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2005 De kerncentrale is nu af. Ik ben op dit moment bezig om hem ingame te zetten. Daarna nog wat mappen en dan hoop ik hem binnenkort te kunnen releasen. Hier nog een screenshot: Triangle count: 4465 Polygon count: 2756 2 kavels inbegrepen Valt reuze mee dus.
Jorge_F Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 Ziet er vet uit, vooral met dat teken op die schoorsteen . Super Eclipse, kan niet wachten tot hij ingame staat !
DaddyPimp Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 Wauw! Hij is echt vet geworden! Zoals Jorge al zei: Ziet er vet uit, vooral met dat teken op die schoorsteen
kees1991 Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 jo k snap t nu niet helmaal meer is t nu voor gta vc of voor sa?? want ik heb schreens gesien van gta vc en van sa dus wat wort het nu of wort het alerbij??
Jarno Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 jo k snap t nu niet helmaal meer is t nu voor gta vc of voor sa?? want ik heb schreens gesien van gta vc en van sa dus wat wort het nu of wort het alerbij?? Gebruik de zoekfunctie. Alsjeblieft zeg.
Achille Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 Wow Eclipse dat ziet er echt geweldig uit, zeer gedetailleerd Prachtig!
Aad Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 Erg mooi eclipse en gelukkig zij het niet zoveel poly's want ik heb bij andere mods gemerkt dat grote objecten met veel poly's lag kunnen veroorzaken.
PizzaTonno Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 ik vind het erg leuk om al die plaatjes te zien.. ik vind het er allemaal egt goed uit zien waardoor ik ook weer meteen zin heb om dingen te maken met 3ds max egt m'n complimenten voor alle gti modders blijf plaatjes posten vind het erg leuk
Bradley H. Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 ik vind het erg leuk om al die plaatjes blijf plaatjes posten Als jij het zegt Startbaan vliegveld van het hoofdeiland. Hoe gana we het hoofdeiland eigenlijk noemen
Coolguy{NL} Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 Man jullie zijn geweldig bezig - Eclipse: Heel erg mooi afgemaakt - Bradley Nice is dit een verwijzing naar 69 of is het gewoon toeval? O ja voor de naam misschien : The Mouthpiece? (ik zou niej weten hoe ik er aan kom maar het klinkt wel cool
Eclipse Geplaatst: 30 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2005 Tani's Nucleair Power Station staat ingame! :'D Morgen meer!
gangster28 Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 (bewerkt) ziet er mooi uit. zal ook weer eens screens gaan posten. is het screen zo wazig of licht het aan mij? Bij mij is hij toch anders vrij scherp hoor. zal wel aan mij liggen kijk morgen nog wel een keer. Bewerkt: 30 september 2005 door gangster28
Recommended Posts