Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 2.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Wauzie

287

• Bradley H.

276

• Jorge_F

165

• Eclipse

156

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Geweldig Eclipse! Goed Werk echt geweldig! Kan je me toevoegen op msn? stuur je wel een PB

Geplaatst:

Bij mij ziet hij er ook heel duidelijk uit ;)

@ Eclipse, Ziet er zeker wel goed uit! mooie locatie, vlakbij het water, ook vaak zoals in het egt.... en het ziet er gewoon heel realistisch uit!

Ziet er zeker wel mooi uit! :Y

Geplaatst: (bewerkt)
:klap: It is great!!! guy good work :klap: Bewerkt: door wizkid4590
Geplaatst:

Ziet er echt super uit ingame Eclipse :klap:

Heb je al een schatting wanneer hij te download word gezet? (alleen voor leden uiteraard ;))

Geplaatst:

@Eclipse, het ziet er bijzonder gaaf fantastisch uit! Mischien nog een ideetje: om ook een buis het water in te laten lopen (dus behalve die 2 kranen nog een buis) dan ziet het er nog realistischer uit.

Geplaatst: (bewerkt)

Erg mooi eclipse alleen 1 ding omdat de objecten zo groot zijn zou ik de textures iets ruiger maken om het een minder eentonige look te geven nu lijkt het meer een groot grijs gebied is alleen maar 1 tip hoor :D

en ik heb um me lots geconvert naar Sa en klaar gemaakt voor een release dus verwacht morgen of later vandaag een download .

Screeny:

http://www.members.lycos.nl/aadhe1/GTI/converted.JPG

en nog iets nieuws waar ik mee bezigwas

http://www.members.lycos.nl/aadhe1/GTI/Sides.jpg

en tot ziens maar weer :cya::cya:

Bewerkt: door Aad
Geplaatst:

Mooi dat je alles hebt geconverterd.

Dus VC is nu ook bij jou verleden tijd? :bier:

Geplaatst:
Mooi dat je alles hebt geconverterd.

Dus VC is nu ook bij jou verleden tijd? :bier:

Uhm tot zo ver dat ik nu me objecten in Sa ga zetten en VC alleen nog gebruik voor naslag werk voor bijvoorbeeld rotation flags en andere dingen die erg nuttig zijn zonder vice city kon ik me bankjes niet zo mooi neerzetten en zoals je ziet het werkt erg grappig met die Peds die erop gaan zitten percies zoals ik het had gepland. :cya:

en uhm ik heb er over nagedacht ik release 2 lots waarvan er 1 nog in WIP fase is en andere 100% klaar is en bug free. Misschien vanavond al dus kijk in het SA released Lots topic ofzoiets :cya: en jep die laatste was een parkeer garage met 2 verdiepingen en paar afritjes nu nog texturen en in Sa zetten. :cya:8)

Geplaatst:

Erg mooi aad. Fantastisch om te weten dat het jouw nu ook gelukt is. Ik ben benieuwd naar je lot.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...