Jorge_F Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Wow dat ziet er weer bijzonder mooi uit Bradley . Ik ga waarschijnlijk vandaag 1 van mijn kavels converteren naar SA bestanden, ik hou jullie op de hoogte of het gelukt is .
Bradley H. Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Hier nog een screen voor de fans Als jullie alle foto's willen zien kunnen jullie HIER kijken. Daar staan ze allemaal mooi op een rijtje.
Aad Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Sorry dat ik het zeg bradley maar die ronde vorm van dat naast de weg vind ik niet echt mooi maar dat is mijn mening en uhm misschien word het wel super mooi netzoals je andere lot's
braxe2005 Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 mooi gedaan bradley je hebt egt stijl.
wizkid4590 Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Mooi gemaakt mijn complimenten Bradley
Bradley H. Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Sorry dat ik het zeg bradley maar die ronde vorm van dat naast de weg vind ik niet echt mooi Hij staat nu ingame en over ene paar minuten te downloaden, als er nog meer klachten over komen, verander ik hem . Hier de laatste screens: Er moeten nog generic objecten op komen, maar die komen later
gangster28 Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 ziet er mooi uit dat ronde rand zou ik gewoon zo laten.
Aad Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 (bewerkt) Okj Bradley op zich wel mooi maar uhm lijkt het nu niet zo dat het een grote muur is langs de weg? als dat niet zo is dan wil ik wel ff screeny van bovenaf zien met helicopter ofzo genomen, En cker wel mooi Bradley die textures maar als ik over het algemeen nu die lots zie lijken ze allemaal op elkaar allemaal garage deuren allemaal muren van steen hopelijk valt dit niet zo op ingame. En uhm Bradley zet um gewoon maar te download misschien verander ik van mening als ik um ingame zie :'D Bewerkt: 2 oktober 2005 door Aad
Bradley H. Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Okj Bradley op zich wel mooi maar uhm lijkt het nu niet zo dat het een grote muur is langs de weg? als dat niet zo is dan wil ik wel ff screeny van bovenaf zien met helicopter ofzo genomen, En cker wel mooi Bradley die textures maar als ik over het algemeen nu die lots zie lijken ze allemaal op elkaar allemaal garage deuren allemaal muren van steen hopelijk valt dit niet zo op ingame. En uhm Bradley zet um gewoon maar te download misschien verander ik van mening als ik um ingame zie :'D Die 2 kavels staan naast elkaar, ik heb dus gekozen dat het mooi overliep, en dit misschien een soort van extratje is naast die andere kavel. Dat met die helicopter kun je zelf doen want hij staat al te downloaden voor de leden uiteraard.
Jorge_F Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Ik heb vandaag zo'n beetje mijn kavel 23 geconverteerd. Het staat er nu goed in alleen er doet zich nu een probleem voor. Op de onderstaande screen zie je dat mijn kavel niet meer tot het water reikt. In VC was dit wel het geval. Ik zal dus een nieuw stuk aan me kavel moeten maken om het af te maken, dit gaat natuurlijk wel lukken maar toch baal ik ervan. Kavel 23 word dus nog aangepast en zet ik daarom ook nog niet te download .
Wauzie Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Het waterpeil in gti is nog te laag ja. Dit wordt zo spoedig mogelijk aangepast.
Big-Bear Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Allemaal weer mooie dingen guys KUTGW Wauzie, maak dan ook ff de orginele kleuren, van Rossi
Wauzie Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Sorry, ik begrijp niet wat je bedoelt.
NickDrake Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 Sorry, ik begrijp niet wat je bedoelt. op de screen die je in het begin van de pagina poste staat een moto en rossi is een motorijder
Recommended Posts