Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb weer wat generic objecten in SA gezet op me kavel aangezien ik die opnieuw moet doen.

screen1768dd.jpg

Het ziet er nogal kaal uit, dat komt omdat ik ook nog een paar borden moet converteren.

Ook moeten er wat meer generic objecten bij komen maar dat is voor mij op dit moment een hele klus. De hekjes staan er in ieder geval al :clown:.

More updates soon...

• Reacties 2.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Wauzie

287

• Bradley H.

276

• Jorge_F

165

• Eclipse

156

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Die generic objecten maken de lot veel mooier ja. Ik ben benieuwd naar de nieuwe model. Even een kleine tip, probeer zoveel mogelijk objecten in èèn model te verwerken zodat je op het laatst minder models nodig hebt wat weer geheugen en bestandsgrootte scheelt. Het is ook fijn te zien dat je GTI in sa hebt :). Ik ben benieuwd. Succes Jorge :).

Geplaatst: (bewerkt)

ziet er mooi uit alleen ik zie een foutje.(zie screen.)

fout3ts.png

EDIT.

Dat is nog altijd het kavel van Bradley gangster ;) .

sorry dacht dat het van jou was.

Bewerkt: door gangster28
Geplaatst:

Echt super dat nu iedereen GTI een beetje in Sa heb en ik kan denk ik al wel klein geheimpje verklappen binnenkort worden alle lots met COL3 format voor de colfiles gemaakt :cya::puh: dus geen donkere CJ of Autos meer gewoon normaal licht. :cya:

Geplaatst:

Ik laat nog maar eens wat van me zien. Ik bebouw op het moment 3 lots, het moet een soort van bedrijfsgebouw worden. Ik ben er nog niet lang aan bezig dus er word nog veel verbeterd ;).

render.jpg

Geplaatst:

67, 70 en nog een. Ik kom er nu niet op welke. In ieder geval in plaats van een ander gebouw (dat ik niet goed in SA kreeg, ivm 5 onzichtbare muren).

Geplaatst:

Wow Wauzie dat zier er echt Prachtig uit! Ook handig voor missies dat je mensen moet regelen voor dat playen label ofzo,, Erg mooi!

Geplaatst:

-Update rond kavel 23-

screen1780lx.jpg

Ik hoef nog maar 1 bordje te converteren en dan hoef ik hem alleen nog maar te versieren met generic objecten :puh:.

Nog een vraagje: word het waterpeil in SA nou aangepast zoals het ook was in VC of word het zo gelaten? Als het nog word aangepast ga ik namelijk geen moeite doen er nog een stuk aan te zetten aangezien me modellen dan al goed zijn :clown:.

Geplaatst:

Eigenlijk moet het waterpeil naar 6, omhoog dus. Maar we moeten eerst uitzoeken hoe dit precies moet.

Geplaatst:

@jorge F

het ziet er werkelijk fantastisch uit!!! je doet erg je best en ga zo door!

Geplaatst:

Ik ben ook bezig geweest ik vindt het rusultaat aleen fataal, ik ga het morgen veranderen.

walktought1gi.th.jpg

Wat vinden jullie ?

Geplaatst:

Om eerlijk te zeggen ik had wel wat meer detail willen zien en misschien ff de gebouwen iets anders neerzetten. en uhm dat logo White & Dekker dat vind ik echt niks hoor of geen logo of een goed logo erop want dit is geen potje.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...