mrtuning Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2008 ee of niet?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2008 EE vanwege carl johnson want verder snap ik hem niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2008 CJ's Cars.... Uhmmm, Carl Johnson's Cars. Mischien is het een verwijzing naar CJ uit SA. Maar ik weet echter niet zeker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2008 CJ's Cars.... Uhmmm, Carl Johnson's Cars. Mischien is het een verwijzing naar CJ uit SA. Maar ik weet echter niet zeker.Als je het bericht boven je kijkt zie je dat ik precies hetzelfde zei Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2008 CJ's Cars.... Uhmmm, Carl Johnson's Cars. Mischien is het een verwijzing naar CJ uit SA. Maar ik weet echter niet zeker..Als je het bericht boven je kijkt zie je dat ik precies hetzelfde zei Hetzelfde? Denk eht niet hoor, want ik zei dit "CJ's Cars.... Uhmmm, Carl Johnson's Cars. Mischien is het een verwijzing naar CJ uit SA. Maar ik weet echter niet zeker." En jij zei dit "Als je het bericht boven je kijkt zie je dat ik precies hetzelfde zei" Oké, ik snap je wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2008 dat cj zo geiendigt is na 15/16 jaar van een rijke crimineel naar een goedkope tweedehands auto dealer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GIGAgangster1 Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2008 Nou het kan best zijn hoor . Ik weet niet zeker maar waarom zou je in Sa en garage in Doherty ombouwen . Om weer een echte garage van te maken die nog onder leiding van Cj was . Dit vind ik wel verdacht.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Time-Bandit Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2008 Was CJ voordat ie naar SA ging niet een autodief in LC? Misschien dat dat er ook iets mee te maken heeft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deja^vu Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2008 Was CJ voordat ie naar SA ging niet een autodief in LC? Misschien dat dat er ook iets mee te maken heeft SA speelt zich af voor LC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2008 Was CJ voordat ie naar SA ging niet een autodief in LC? Misschien dat dat er ook iets mee te maken heeft SA speelt zich af voor LC Is niet echt waar, want voor dat CJ terug naar Los Santos ging woonde hij wel 5 jaar in Liberty City. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrtuning Geplaatst: 28 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 september 2008 Was CJ voordat ie naar SA ging niet een autodief in LC? Misschien dat dat er ook iets mee te maken heeft SA speelt zich af voor LC Is niet echt waar, want voor dat CJ terug naar Los Santos ging woonde hij wel 5 jaar in Liberty City. ja maar gta san speeld zit af in 1992 en gta4 in 2008 toch ? dus moet er iets goed mis zijn gegaan als hij nu auto's verkoopt in LC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
robin bb Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2008 Nou het kan best zijn hoor . Ik weet niet zeker maar waarom zou je in Sa en garage in Doherty ombouwen . Om weer een echte garage van te maken die nog onder leiding van Cj was . Dit vind ik wel verdacht.... Same reason maybe.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2008 Nou het kan best zijn hoor . Ik weet niet zeker maar waarom zou je in Sa en garage in Doherty ombouwen . Om weer een echte garage van te maken die nog onder leiding van Cj was . Dit vind ik wel verdacht.... Same reason maybe.... strange Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2008 Was CJ voordat ie naar SA ging niet een autodief in LC? Misschien dat dat er ook iets mee te maken heeft SA speelt zich af voor LC Is niet echt waar, want voor dat CJ terug naar Los Santos ging woonde hij wel 5 jaar in Liberty City. waarom is dat niet waar... jij zegt dit: Iemand woont in Liberty City, maar gaat verhuizen naar Los Santos, dus woont hij in Liberty City wtf? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jay; Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2008 (bewerkt) Is niet echt waar, want voor dat CJ terug naar Los Santos ging woonde hij wel 5 jaar in Liberty City. waarom is dat niet waar... jij zegt dit: Iemand woont in Liberty City, maar gaat verhuizen naar Los Santos, dus woont hij in Liberty City wtf? Wat hij probeert te zeggen is het volgende: CJ groeide op in San Andreas maar besloot op een gegeven moment vijf jaren in Liberty City door te brengen. In deze vijf jaar zou hij van start zijn kunnen gaan met een garage. Na vijf jaren in Liberty City te hebben gewoond is hij weer terug gevlogen naar San Andreas, Los Santos waar hij nu woont. Het zou dus zomaar zo kunnen zijn dat CJ een garage is begonnen maar het lijkt me sterk. Hij zei in de Doherty Garage missies nooit wat over een eerdere garage en ook leek hij niet erg veel ervaring te hebben met garages. Ik vermoed dus dat ze er gewoon als Easter Egg 'CJ' bovenaan hebben gezet om te refereren naar CJ, niets bijzonders dus. Bewerkt: 29 september 2008 door Jay; Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.