Jump to content

cj auto's

mrtuning

Recommended Posts

CJ's Cars.... Uhmmm, Carl Johnson's Cars. Mischien is het een verwijzing naar CJ uit SA. Maar ik weet echter niet zeker..
Als je het bericht boven je kijkt zie je dat ik precies hetzelfde zei

Hetzelfde? Denk eht niet hoor, want ik zei dit "CJ's Cars.... Uhmmm, Carl Johnson's Cars. Mischien is het een verwijzing naar CJ uit SA. Maar ik weet echter niet zeker." En jij zei dit "Als je het bericht boven je kijkt zie je dat ik precies hetzelfde zei" :puh: Oké, ik snap je wel. :)

Delen op andere websites

Was CJ voordat ie naar SA ging niet een autodief in LC? Misschien dat dat er ook iets mee te maken heeft

SA speelt zich af voor LC

Is niet echt waar, want voor dat CJ terug naar Los Santos ging woonde hij wel 5 jaar in Liberty City.

Delen op andere websites

Was CJ voordat ie naar SA ging niet een autodief in LC? Misschien dat dat er ook iets mee te maken heeft

Is niet echt waar, want voor dat CJ terug naar Los Santos ging woonde hij wel 5 jaar in Liberty City.

ja maar gta san speeld zit af in 1992 en gta4 in 2008 toch ? dus moet er iets goed mis zijn gegaan als hij nu auto's verkoopt in LC

Delen op andere websites

Nou het kan best zijn hoor . Ik weet niet zeker maar waarom zou je in Sa en garage in Doherty ombouwen . Om weer een echte garage van te maken die nog onder leiding van Cj was . Dit vind ik wel verdacht....

Same reason maybe....

Delen op andere websites

Nou het kan best zijn hoor . Ik weet niet zeker maar waarom zou je in Sa en garage in Doherty ombouwen . Om weer een echte garage van te maken die nog onder leiding van Cj was . Dit vind ik wel verdacht....

Same reason maybe....

strange :bonk::7:clown:

Delen op andere websites

waarom is dat niet waar...

jij zegt dit:

Iemand woont in Liberty City, maar gaat verhuizen naar Los Santos, dus woont hij in Liberty City

wtf?

Delen op andere websites

waarom is dat niet waar...

jij zegt dit:

Iemand woont in Liberty City, maar gaat verhuizen naar Los Santos, dus woont hij in Liberty City

wtf?

Wat hij probeert te zeggen is het volgende: CJ groeide op in San Andreas maar besloot op een gegeven moment vijf jaren in Liberty City door te brengen. In deze vijf jaar zou hij van start zijn kunnen gaan met een garage. Na vijf jaren in Liberty City te hebben gewoond is hij weer terug gevlogen naar San Andreas, Los Santos waar hij nu woont.

Het zou dus zomaar zo kunnen zijn dat CJ een garage is begonnen maar het lijkt me sterk. Hij zei in de Doherty Garage missies nooit wat over een eerdere garage en ook leek hij niet erg veel ervaring te hebben met garages. Ik vermoed dus dat ze er gewoon als Easter Egg 'CJ' bovenaan hebben gezet om te refereren naar CJ, niets bijzonders dus.

Bewerkt: door Jay;
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...