TalkingPear Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2008 Cj werkte we voor die zoon van salvatore die had een garage maar het lijkt mij simpel Rockstar zet het erin als geintje niet dat hij egt naar lc is verhuist. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deserteaglenick Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2008 Lijkt me overduidelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2008 In GTA San Andreas wint CJ een Garage. Later koopt hij Wang Cars (als je naar de 100% toewil). Het lijkt me toch wel grappig dat CJ's garageketen Nationwide ging. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maus1994 Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2008 hahah ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nintendo5998 Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2008 of cj is na het helpen de balans trug te brengen trug naar lc gevlogen om daar een garage te openen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kevinkrs Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 Er staat Cd's autos en niet cars. Aangezien dat gta iv engels is en niet nederlands lijk mij dit niet echt. Of zit ik ernaast?... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 Auto word ook wel gebruikt in het Amerikaans. denk maar aan Automatic, Automobile -> Auto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2008 Er staat Cd's autos en niet cars.Aangezien dat gta iv engels is en niet nederlands lijk mij dit niet echt. Of zit ik ernaast?... Kijk ook maar eens naar Grand Theft Auto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ditmar154 Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Was CJ voordat ie naar SA ging niet een autodief in LC? Misschien dat dat er ook iets mee te maken heeft SA speelt zich af voor LC heb jij het filmpje "the introduction" niet gezien daar zie je dat cj autos steelt in LC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.