Jump to content

raar gekraak

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb last van gekraak op de radio in de auto bij zowel radio zenders als user tracks

heeft iemand hier een oplossing voor?

Geplaatst: (bewerkt)

Oei, oei, oei, je geeft wel erg veel informatie. :7 Tja, kijk eens rond of er een update is van het stuurprogramma (driver) van je geluidskaart.

@ hieronder: Nog steeds minimale informatie. En zo te zien heb je nog niets gedaan met mijn advies. Tja, als je mijn advies / tip afwijst zoek je het zelf maar uit. Succes :7

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

Ik geef _KoE_Mzungu (wow, goed gespeld!) gelijk. Een beetje meer informatie zou best welkom zijn. Los van GTA, heb je dit ook bij andere programma's (o.a. games)? Wat voor geluidskaart heb je, wat voor drivers, wat voor boxen? Probeer eens allerlei verschillende audioformaten af te spelen, wat voor resultaat krijg je dan? Wat heb je al geprobeerd om het te verhelpen? Waaraan denk je zelf dat het ligt? Heb je GTA al opnieuw geïnstalleerd?

Kortom, wat meer gedetailleerde informatie is zeerzeker welkom.

alleen SA en ik wil SA niet opnieuw installeren omdat ik er zo veel aan geprutst heb en dat niet kwijt wil

ik dacht misschien heeft iemand het zelfde gehad

(edit: geluids kaart is een NVIDIA nForce en altec lancing boxen)

Bewerkt: door robbbert
Geplaatst:
omdat ik er zo veel aan geprutst heb en dat niet kwijt wil

Is dat de oorzaak misschien? Deed het spel het voorheen wel normaal? In dat geval kun je beter wél opnieuw installeren en voortaan opletten wat er gebeurt na een mod installeren.

Geplaatst:
maar het ik ben nooit aan het geluid gekomen behalfe user tracks

Mmm...

Misschien Gta: San Andreas eens herïnstalleren? :)

Misschien helpt het...

MegaPilot.

Geplaatst:

Misschien helpt dit:

Druk op start > uitvoeren > daarna typ je DxDiag in > Ga naar de tabblad geluid.

Daar zie je bij DirectX-functies 4 rijen. Hij staat zeker op Volledige versnelling, zet dat om naar Basisversnelling. Als het goed is hoor je nu perfect! :7

bedankt ottoman,

dat was het probleem

het geluid is nu weer goed

Edit: toch niet heb het weer

Bewerkt: door robbbert
topic verplaatst naar hardware problemen
Geplaatst:
bedankt ottoman,

dat was het probleem

het geluid is nu weer goed

Edit: toch niet heb het weer

Of je nou aan het geluid prutst of niet het kan toch de oorzaak zijn van mods. Probeer dit eens:

Herinstalltie SA --> Als je mod test dasn op Bugs --> Dan weer een Mod --> weer Testen. Dan zul je geen last hebben omdat je dan eet bij welke mod het fout ging.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...