Jump to content

Metal Gear Solid 4

Recommended Posts

Geplaatst:

jooo gasten,

misschien heb ik het over het hoofd gezien maar ik kon ff geen topic vinden hier over deze game, ik heb em zelf vorige week gekocht en had em in 3dagen uitgespeeld, iets van 24 uur... maar wat een spel zeg, ik had 1 en 2 ook gespeeld (3niet) dus ik wou deze niet missen, mijn mening is echt als je hier een fan van bent dat het spel je echt bij je kladden pakt en je bijna dwingt om door te spelen, ik heb ook met plezier alle cutscenes gezien, vond het bijna meer een interactieve film dan een game. ik vond de graphics ook echt heel mooi en de bossfights vond ik ook super, ook dat korte stukje dat je met metal gear rex (uit deel 1) kan spelen, dat was toen de eindbaas en nu zit je zelf in die robot, maar echt alles vond ik bijna mooi, ik ben nu maar weer voor de tweede keer begonnen, ben vanmorgen begonnen en zit nu alweer in act 3, aangezien die vrij kort is zit ik morgen alweer in 4 of 5 en dat betekend waarschijnlijk dat ik einde van de week het spel voor de tweede keer heb uitgespeeld... (speel trouwens op de op 1na moeilijkste niveau)

wat vinden jullie van dit spel, en spelen jullie ook online, ik zoek nog wat gasten om online mee te knallen...

Geplaatst: (bewerkt)

Ten 1e, ik vindt dat je vrij weinig info geeft over Metal Gears Solid 4. Maar ja, volgens mij is het een mooie shooter. Ik heb hem niet, heb wel eens een Trailer gezien van Metal Gears Solid 4 gezien, dus ik denk dat het een mooie game is. Maar ik denk dat ik 'm niet ga kopen. :)

Edit: Geef mij maar liever Battlefield: Bad Company :)

Bewerkt: door GTA Haas
Geplaatst:

en ten tweede ????

ik heb dit topic niet aangemaakt om info over de game te geven, ik geef mijn mening wat ik van het spel vind, en wil deze mening delen met de andere forum gasten, maar ik ben ook benieuwd naar de mening van anderen, en ik ben ook zeker benieuwd hoe anderen de game beleeft hebben en misschien opmerkingen hebben of tips en trucs. als je info over het spel wil kun je beter op wikip kijken ofzo denk ik.

maar nogmaals het is wel een aanrader als je van dit genre spellen houde, grafisch zeker top en gameplay wat mij betreft ook goed geslaagd.

• 3 weken later...
Geplaatst:

mgs4 is voor mij tot nu toe het spel van het jaar deze game doet alles goed wat een game maar goed kan doen geweldige sfeer, gameplay waarin je best wel wat vrijheid waaronder een stuk of zestig wapens die je kan aanpassen met silencers, granatenschieters etc dat samen met geweldige graphics en het beste verhaal in de game geschiedenis ooit en ook nog best wel goeie online mogelijkheden maakt dit een game die je niet mag missen.

_O_ mgs4 _O_

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb nooit mgs gespeelt dus dan zal ik deze titel wel laten liggen. en volgens mij is er behalve het verhaal niks te doen.

Geplaatst:

MGS 4 heb ik nooit gespeeld, ik heb er geen PS3 voor over.

MGS 1 vond ik een heel goed spel met tevens ook een heel goed verhaal en komt bij mij ook zeker in de top 5 van beste games. Ik vind het tevens ook vet dat je hier terugkeerd in MGS 4.

MGS 2 vond ik ook goed, alleen te kort... Er hadden van mij nog heel wat uren bij gemogen.

Rest nooit gespeeld alhoewel ik wel heb overwogen MGS 3 te kopen. :7

Geplaatst:

ten eerste leuk om te zien dat er in dit topic gereageerd word, was al bang dat niemand metal gear speelde haha, ten tweede; metal gear solid 4 kan juist de reden zijn om een playstation 3 aan te schaffen!!! de game komt pas echt lekker uit de verf op de next gen console!!! deel 1 was in die tijd echt verbluffend goed naar mijn mening en de daarop volgende delen ook, het verhaal is erg sterk en dat bepaald ook een groot gedeelte van de game, naast dat de graphics ook nog super mooi zijn. en in deel 4 vallen eigenlijk alle puzzel stukjes op zn plek. maar ik kan wel heel goed voorstellen dat gamers die deel 1,2 en 3 niet hebben gespeeld dit vierde deel laten liggen... want ik denk niet dat je zit te wachten op cutscenes van een half uur als je het hele verhaal toch niet snapt, maar ik heb ze allemaal met een dikke grijns op mn smoel gekeken en ik heb genoten, heb eigenlijk de hele game lang gedacht dat ik de hoofdrol speler in een film was... geweldig mooi gewoon, een een heel mooi einde, voor mij is metal gear grafisch tot nu toe denk ik de mooiste game ook...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...