provalor Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 er staat dat ik smart clothes moet aanhebben maar waar kan ik die halen ? ik zie die nergens bij die persieus ? Reageren
AXIO Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 (bewerkt) er staat dat ik smart clothes moet aanhebben maar waar kan ik die halen ? ik zie die nergens bij die persieus ?een pak met een stropdaszijn er 3 van, gewoon L1 drukken bij dingen die je nog niet hebt je komt vanzelf wel tegen Bewerkt: 21 september 2008 door AXIO Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Geplaatst: 22 september 2008 Dat is een pak met een das. Volgens mij hangt die als je binnenkomt aan je rechterkant, maar ik kan ook verkeerd zijn. Ook moet je hiervoor mooie zwarte schoenen van Perseus hebben. Reageren
GIGAgangster1 Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Inderdaad das gewoon een net pak met stropdas en al . Vergeet ook niet schoenen te kopen . Reageren
Kloep Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Het pak kun je rechts halen, bijna aan het einde. Daar hangt het aan een rek. De schoenen kun je helemaal linksachterin halen. succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.