Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Laat ik maar beginnen met de achtergrond... Deze vind ik nogal leeg omdat hij om de render zomaar weggaat maar het deel wat ik ervan kan zien vind ik wel erg mooi! De render is mooi en kleurt goed bij de achtergrond net als de tekst alleen ik vind het in het geheel toch een beetje makkelijk hoewel hij best geslaagd is. De zwarte rand om je sig heen kun je ook maar op enkele plekken terugvinden maar die is op deze manier wel goed. Ik weet geen tips om hem nog beter te maken maar ik denk toch dat er iets mist. Misschien dat je nog een effect op je render kunt gooien zodat het er nog mooier uit gaat zien.

Ik vind het niet erg leuk om dit te vertellen maar ik vind dat je al vanaf dat je begon met Photoshop je weinig vooruitgang hebt gemaakt en er te weinig tijd in steekt. Ik heb het gevoel dat je steeds dezelfde fout ingaat en haast niks doet met de tips die je krijgt en hetzelfde vind ik ook van UT zijn manier van sigs maken. Misschien zit het sig-maken wel niet in je genen. Wat je nog zou kunnen proberen is om een andere style te proberen wat ik ook al tegen Bierbuikje heb gezegt, net zoals jij maakt hij ook sigs in steeds dezelfde style en dat is alleen maar lastig voor jezelf. Je komt op die manier namelijk zonder ideeën te zitten en dan draait het altijd uit op niets.

Ik hoop dat je hier wat mee kunt en dat je het zult gebruiken!

Geplaatst:

Ik doe altijd zoveel mogelijk met de tips. En ik vind dat ik zeker vooruitgang boek. Dit was namelijk mijn eerste sig, en JA hij is gemaakt met Photoshop! :puh:

sig1us7.jpg

Geplaatst:

FONT.png Lettertype: 9,5

• Plaatsing: 9,5
  • Face: 9
  • Kleur: 10

RENDER.png Render: 8

• Plaatsing: 7
  • Mooiheid: 9
  • Ingeblend: 8

BORDER.png Border: 7,5

• Stijl: 7
  • Dikte: 8

COLOR.png Kleur: 9,5

• Stijl: 10
  • Verdeling: 9

BACKGRND.png Achtergrond: 9

EFFECTS.png Effecten: 5

OTHERS.png Overige: 7

BNSPNTS.png Bonuspunten: 7

COMMENTS.png Commentaar:

Mooie Signature! Je naam is mooi gezet, de 'ridder' staat er perfect,

ik kan gewoon zeggen, top!

TOTAAL: 7,8125

Aantal sterren & Rank: 4stars.PNGRANK4.png

INFO.pngGerated met FKRSICON.png FlitskikkerRateSystem For Signatures

MegaPilot.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...