WaRioRZ Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Geplaatst: 22 september 2008 (bewerkt) Hallo allemaal! Ik heb sinds kort een clan opgericht met een vriend van me. Ook hebben we een server gemaakt. De clan heet SYA, wat de afkorting is van Shot YO Ass. Servernaam: *SYA* Shot YO Ass Public Clan Server IP: 77.250.89.45:28960 Gametype: vooral Team deathmatch Admins: **SYA**JasZie and **SYA**Wipeout Ook zijn wij op zoek naar nieuwe leden, als je geïntereseerd bent, pb me dan even of voeg kerrie15 toe op xfire. Dan kun je en try-out doen en beoordeelt een van ons of je goed genoeg bent. Hopelijk zie ik jullie terug op de SYA Clanserver! Bewerkt: 22 september 2008 door WaRioRZ Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 22 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2008 (bewerkt) Graag reacties! >>> Door Froodooo: Na 1 minuut zo'n post is natuurlijk van de gekke. Niet meer doen in het vervolg aub...<<< Bewerkt: 28 september 2008 door Froodooo Reageren
Kloep Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Geplaatst: 22 september 2008 Is het echt nodig om dit topic na 1 minuut te bumpen? En omdat je dus blijkbaar reacties wilt? Succes Reageren
FerryN Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Geplaatst: 22 september 2008 Maare private servers zijn hier volgens mij illegaal, aangezien private servers voor illegale praktijken word gebruikt, zoals mensen die een gecrackde key hebben. Dus hier komt denk ik een lockje. Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 22 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2008 Maare private servers zijn hier volgens mij illegaal, aangezien private servers voor illegale praktijken word gebruikt, zoals mensen die een gecrackde key hebben.Dus hier komt denk ik een lockje. Is niet verboden hoor! iedereen mag een server aanmaken. Dus geen voor dit topic. Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Geplaatst: 22 september 2008 (bewerkt) Hey ik speel sinds een maand ook COD4, ik zal wel eens een kijkje nemen op de server Mijn naam is Greyfox , of greyfox. ( heb ik ff niet onthoudenn ) GRTZ GFS Bewerkt: 22 september 2008 door GreyFox-Smurf Reageren
The Distortion Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Maare private servers zijn hier volgens mij illegaal, aangezien private servers voor illegale praktijken word gebruikt, zoals mensen die een gecrackde key hebben.Dus hier komt denk ik een lockje. Private servers zijn meestal bedoelt alleen voor de Clan zelf, zoals trainingen of, clan wars Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Hallo allemaal!Ik heb sinds kort een clan opgericht met een vriend van me. Ook hebben we een server gemaakt. De clan heet SYA, wat de afkorting is van Shot YO Ass. Servernaam: *SYA* Shot YO Ass Public Clan Server IP: 77.250.89.45:28960 Gametype: vooral Team deathmatch Admins: **SYA**JasZie and **SYA**Wipeout Ook zijn wij op zoek naar nieuwe leden, als je geïntereseerd bent, pb me dan even of voeg kerrie15 toe op xfire. Dan kun je en try-out doen en beoordeelt een van ons of je goed genoeg bent. Hopelijk zie ik jullie terug op de SYA Clanserver! voor welk ps3? , xbox? ,PC? Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 1 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Hallo allemaal!Ik heb sinds kort een clan opgericht met een vriend van me. Ook hebben we een server gemaakt. De clan heet SYA, wat de afkorting is van Shot YO Ass. Servernaam: *SYA* Shot YO Ass Public Clan Server IP: 77.250.89.45:28960 Gametype: vooral Team deathmatch Admins: **SYA**JasZie and **SYA**Wipeout Ook zijn wij op zoek naar nieuwe leden, als je geïntereseerd bent, pb me dan even of voeg kerrie15 toe op xfire. Dan kun je en try-out doen en beoordeelt een van ons of je goed genoeg bent. Hopelijk zie ik jullie terug op de SYA Clanserver! voor welk ps3? , xbox? ,PC? Pc Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.