-Stan- Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Geplaatst: 22 september 2008 Kan iemand me een map geven waar de dealer (AutoEroticCar) is en kan iemand mij ook vertellen of je daar auto's (legaal) kunt krijgen? alfast bedankt Reageren
Forumrunner Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Geplaatst: 22 september 2008 (bewerkt) Offtopic : Het zou voortaan handig zijn als je hier deze vraag stelt. Maar nu ontopic: Click here to view the SnapMap EDIT : Ik bedoel natuurlijk, dat het beter zou zijn als je hem hier plaatst Bewerkt: 22 september 2008 door forumrunner Reageren
vesa Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Geplaatst: 22 september 2008 maar hij wil ook weten of je de autos daar legaal kan halen en daar heb je nog niks over gezegt ik heb daar nog nooit wat gekocht dus dat weet ik niet maar kan iemand die vraag ook beantwoorden alvast bedankt Reageren
AXIO Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Volgens mij kan je alleen een auto legaal krijgen tijdens een missie maar verder niet Reageren
guusje Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Volgens mij kan je alleen een auto legaal krijgen tijdens een missie maar verder niet hoi, volgens mij kun je daar geen auto's kopen. als je je auto er neer zet, dan kun je hem niet meer meenemen zonder een wanted level, maar je kan niet naar de balie lopen en een auto kopen. wat je wel kunt proberen is om via internet het telefoon nummer opzoeken en dan bellen, en dat je dan een auto kan kopen, maar zover ik weet kun je niet naar de winkel zelf gaan en daar een auto kopen. groetjes guusje Reageren
Kloep Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Ook dat bellen werkt niet. Maar het spel heet Grand Theft Auto. Dus waarom zou je een auto willen kopen als je ze hoort te stelen Reageren
Dvt Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 (bewerkt) Het bedrijf heet AutoErotiCar. En nee je kunt geen auto's kopen, ook per telefoon niet. Heel jammer is dat, want dat was juist zo realistisch geweest.. Bewerkt: 23 september 2008 door Dvt Reageren
-Stan- Geplaatst: 23 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Ok bedankt voor jullie reacties Reageren
Kloep Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Offtopic : Het zou voortaan handig zijn als je hier deze vraag stelt.Maar nu ontopic: Click here to view the SnapMap EDIT : Ik bedoel natuurlijk, dat het beter zou zijn als je hem hier plaatst Dit is de juiste plek hoor, hij heeft namelijk niks over een missie gezegd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.