MegaPilot Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Geplaatst: 22 september 2008 (bewerkt) Heej forummertjes, ik heb vandaag twee PS1-games en een PS1 Memory Card gekocht... Nou zei de verkoper dat ik de Memory Card moest wissen, er stonden nog wat bestanden op zei ie. Dus ik steek die Memory Card in m'n PS2, en er staat dat ik moet formatteren... Ik doe dat, wat zie ik, geen bestanden... Ik zie vanboven 122 (kilo?)bytes beschikbaar, is dit normaal, 122 (kilo?)bytes? Alvast bedankt! MegaPilot. EDIT: Ik wist niet waar dit te plaatsen, sorry. Bewerkt: 22 september 2008 door MegaPilot Reageren
Dvt Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Geplaatst: 22 september 2008 Ja, volgens mij is dit normaal. Ze werkten toen nog met blocks.. En een save had weinig nodig, dus.. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 22 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2008 (bewerkt) Ja, volgens mij is dit normaal. Ze werkten toen nog met blocks.. En een save had weinig nodig, dus.. Okee! Thanks voor je reactie in het andere topic! Ik ben nu nog aan het kijken naar het filmpje! MegaPilot. EDIT: Schrijffoutje verbetert. Bewerkt: 22 september 2008 door MegaPilot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.