1974 Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Geplaatst: 22 september 2008 Op verzoek van Zamg0d1 zet ik mijn laatste werkstukken hier neer. <-- . <-- . Reageren
Addicted2 Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Geplaatst: 22 september 2008 Heel erg mooi 1973! Alleen een vraagje: heb je ze getekend met paint of ingescand? Ik denk met paint, maar ik vraag het toch voor de zekerheid. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Geplaatst: 22 september 2008 Heel erg mooi 1973! Alleen een vraagje: heb je ze getekend met paint of ingescand? Ik denk met paint, maar ik vraag het toch voor de zekerheid. hij heeft het met Paint gemaakt. Hij heeft ook een Tut gemaakt maar ik heb zo gene link. OT: erg mooie Creaties hoor 1973 & 1974 . Je hebt dit ook op mijn aanvraag gedana omdat ik gewoon vond dat je het eens moet posten. Je hebt ook echt het maximale uit Paint gehaald merk ik. Je hebt dan ook veel dingen eraan gedaan. Zoals die met de vlammen vind ik echt prachtig de schaduwen en het vuur de heli alles is echt geweldig. KUTGW 9/10 omdat er geen perfecte bestaam Reageren
1974 Geplaatst: 22 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2008 (bewerkt) Heel erg mooi 1973! Alleen een vraagje: heb je ze getekend met paint of ingescand? Ik denk met paint, maar ik vraag het toch voor de zekerheid. Ja Paint, ik heb geen scanner meer.@En hierboven:bedankt . Bewerkt: 22 september 2008 door 1973 Reageren
Timske Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Geplaatst: 22 september 2008 Super vet, waarmee maak je dit man? Vind ze super, en heb geen tips een 8.5/10 Reageren
1974 Geplaatst: 22 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2008 Super vet, waarmee maak je dit man? Vind ze super, en heb geen tips een 8.5/10 P.A.I.N.T. mijnheer Timske, en bedankt . Reageren
Silverbyte Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 (bewerkt) Wow, je bent overduidelijk erg goed met Paint! Op een aantal schoonheidsfoutjes na (Soms klopt een schaduw niet helemaal, of zoals bij het pistool, waar het materiaal van de loop te dun is) bespeur ik geen fouten. Je hebt overduidelijk veel werk aan de details besteedt, en dat pakt goed uit. Ben vooral onder de indruk van de 2e, die is echt heel erg mooi! Als ik je werkjes bij elkaar een cijfer moet geven, kom ik uit op een 8.5/10. Mijn complimenten! Bewerkt: 23 september 2008 door Silverbyte Reageren
Hackman Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Ik vind inderdaad ook dat hij enorm goed is met Paint. Bij elk plaatje dat je hebt gemaakt besteed je veel aandacht en dat is ook wat ik zo bijzonder vind aan jou, je raffelt namelijk nooit een af en dat is btw een groot pluspunt voor als je het niet wist. Soms klopt de schaal van je getekende dingen niet helemaal zoals Silverbyte ook al zei maar dat valt gelukkig amper op. De schaduw vind ik soms wat raar als je kijkt naar dat plaatje waarbij Yin en Yuck daar op hun knieën zitten, hij klopt eigenlijks wel maar toen ik hem voor het eerst zag had ik de indruk dat de schaduw de benen moesten voorstellen en toen was ik dus even in de war. Dit komt mede omdat je bij Paint geen Opacity hebt waarmee je de schaduw iets kan laten "verdwijnen". Verder vind ik ze allemaal erg leuk een creatief en ik ben ook bereid om te zeggen welke ik het mooiste vind. De 2de, 3de en 6de zijn erg mooi gemaakt omdat de alles klopt en je veel aandacht hebt besteed aan de details. Omdat je goed met Paint overweg kan dacht ik dat het misschien een idee is dat je ook gaat pixelen. Pixelen is (voor het geval dat je het niet weet) complete buurten & gebouwen maken met paint wat jij vast ook zeker wel kan. Ik heb hier wel een voorbeeldje hoe het er dan uit kan gaan zien. Je hoeft natuurlijk niet meteen zulke dingen te maken maar uiteindelijk als je veel hebt geoefend dan zit die kans er wel in, hier ben je dan natuurlijk niet binnen een dag klaar mee dus je hebt wel wat geduld en uithoudingsvermogen nodig. Ook gaat het sneller als je dit met meerdere personen doet en ik heb gehoord dat er op dit forum meerdere mensen zijn die dit ook doen! Reageren
1974 Geplaatst: 23 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Ik vind inderdaad ook dat hij enorm goed is met Paint. Bij elk plaatje dat je hebt gemaakt besteed je veel aandacht en dat is ook wat ik zo bijzonder vind aan jou, je raffelt namelijk nooit een af en dat is btw een groot pluspunt voor als je het niet wist. Soms klopt de schaal van je getekende dingen niet helemaal zoals Silverbyte ook al zei maar dat valt gelukkig amper op. De schaduw vind ik soms wat raar als je kijkt naar dat plaatje waarbij Yin en Yuck daar op hun knieën zitten, hij klopt eigenlijks wel maar toen ik hem voor het eerst zag had ik de indruk dat de schaduw de benen moesten voorstellen en toen was ik dus even in de war. Dit komt mede omdat je bij Paint geen Opacity hebt waarmee je de schaduw iets kan laten "verdwijnen". Verder vind ik ze allemaal erg leuk een creatief en ik ben ook bereid om te zeggen welke ik het mooiste vind. De 2de, 3de en 6de zijn erg mooi gemaakt omdat de alles klopt en je veel aandacht hebt besteed aan de details.Omdat je goed met Paint overweg kan dacht ik dat het misschien een idee is dat je ook gaat pixelen. Pixelen is (voor het geval dat je het niet weet) complete buurten & gebouwen maken met paint wat jij vast ook zeker wel kan. Ik heb hier wel een voorbeeldje hoe het er dan uit kan gaan zien. Je hoeft natuurlijk niet meteen zulke dingen te maken maar uiteindelijk als je veel hebt geoefend dan zit die kans er wel in, hier ben je dan natuurlijk niet binnen een dag klaar mee dus je hebt wel wat geduld en uithoudingsvermogen nodig. Ook gaat het sneller als je dit met meerdere personen doet en ik heb gehoord dat er op dit forum meerdere mensen zijn die dit ook doen! Dat Pixelen lukt me geheid niet. Reageren
Timske Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Ik blijf ze goed vinden, ik had een kat gemaakt was ook wel grappig. Ik heb ook veel signatures met paint gemaakt Reageren
1974 Geplaatst: 2 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Hier nog meer. <-- dit is geen tekening. Reageren
Jon-asses Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 Dit is echt nice allemaal. Dat je dit met paint kan is haast onmogelijk, je hebt duidelijk talent. Zou je er niet eens aan denken om Photoshop te 'kopen'? Dan kan je je nog verder evolueren, want ik vrees dat je met paint op je hoogtepunt zit nu. Reageren
1974 Geplaatst: 7 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Jij hebt talent!Bedankt.Dit is echt nice allemaal. Dat je dit met paint kan is haast onmogelijk, je hebt duidelijk talent. Zou je er niet eens aan denken om Photoshop te 'kopen'? Dan kan je je nog verder evolueren, want ik vrees dat je met paint op je hoogtepunt zit nu. Meh, maak mij niet uit, ik kan misschien nog beter dan dit, dus. Reageren
algebra Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 goed gedaan, ik zou het zelf niet veel beter doen... ik zou de volgende keer eerst de gebrushde render verwijderen, zodat het plaatje wat duidelijker word... (miss een klein baantje bij mijn firma) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.