bLADE` Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Nice pics hoor Wahahahah jij de hele tijd met je firma XD Reageren
1974 Geplaatst: 7 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 goed gedaan, ik zou het zelf niet veel beter doen...ik zou de volgende keer eerst de gebrushde render verwijderen, zodat het plaatje wat duidelijker word... (miss een klein baantje bij mijn firma) Nice pics hoorWahahahah jij de hele tijd met je firma XD Hij hoeft in iedere geval niet bij mijn firma aan te kloppen . Reageren
Sprunk Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Hij hoeft in iedere geval niet bij mijn firma aan te kloppen . Whaha, lolbroek. De Rate: Als je dit allemaal met paint gemaakt heb, ben je echt goed. Ik kan niet eens een fatsoenlijk rondje tekenen met paint, ook niet met "het rondje tool". Ze zijn echt allemaal heel erg mooi. Je bent zeker wel lang bezig met 1 tekening? Echt een dikverdiende 9! Reageren
1974 Geplaatst: 7 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 (bewerkt) Hij hoeft in iedere geval niet bij mijn firma aan te kloppen . Whaha, lolbroek. De Rate: Als je dit allemaal met paint gemaakt heb, ben je echt goed. Ik kan niet eens een fatsoenlijk rondje tekenen met paint, ook niet met "het rondje tool". Ze zijn echt allemaal heel erg mooi. Je bent zeker wel lang bezig met 1 tekening? Echt een dikverdiende 9! Wel ja, soms wel, ik heb er ook erg veel die niet af gemaakt zijn, en bedankt voor de rate. Bewerkt: 7 oktober 2008 door 1973 Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 ik zou de volgende keer eerst de gebrushde render verwijderen, Hij Brusht volgens mij niet. Ik heb hem alleen nogmaar zien inkleuren met de 'Bucket-Tool' miss een klein baantje bij mijn firma Wil je eens ophouden over je Firma? Ik word er doodziek van. En waarom maak je reclame? Hoewel je geen namen noemt? Stuur de link van je Firma maar eens via een PB. Want als je een Firma zou hebben dant MOET het een link hebben Reageren
1974 Geplaatst: 12 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 De eerste zijn de orginele Ik heb ze dus eigenlijk totaal veranderd . (Dit zijn trouwens de laatste die ik hier neerzet). Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 (Dit zijn trouwens de laatste die ik hier neerzet). Waarom? Ik vind het altijd wel mooi om te kijken Reageren
1974 Geplaatst: 12 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 (Dit zijn trouwens de laatste die ik hier neerzet). Waarom? Ik vind het altijd wel mooi om te kijken Oke, ik kijk nog wel hoeveel er nog komen. Reageren
1974 Geplaatst: 26 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Sorry voor de Bump, maar ik had geen zin om een nieuwe te openen. Versie 1. Versie 2. Heb niet meer op het moment. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.