Pablo Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2005 zoals tim14 al vertelde, er ligt een kettingzaag in 3c netzoals in de film scarface. nog meer vergelijkingen. de boulevard waar je begint is hetzelfde als waar tony montana zijn missies begint in miami. de hele boulevard is hetzelfde nagemaakt alleen in de film zie je geen helicopter staan. de Mansion. het buro en de video bewaking is hetzelfde als in scarface. ook in de missie dat de maffia haar geld komt halen, dat is hetzelfde als dat tony montana vecht voor ze leven aan het einde van de film. Ik ben helemaal weg van de film scarface, zijn er mensen die meer vergelijkingen kennen tussen VC en Scarface???? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2005 aantal huizen doen me verdacht veel lijken op de huizen die ik zag in Scarface Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2005 totaal offtopic. maar in SA zit ook een kleine verwijzing naar Scarface die papegaai die dat zegt heet toevallig ook Tony :lol: http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...ation&name=1202 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2005 Alles in Vice City komt uit Scarface, zelfs het verhaal (je moet jezelf opbouwen tot Mafia Baas...) en je bent ook een Errant-boy.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2005 Is er toevallig iemand die makkelijk voor wat vergelijkingsscreens uit de film kan zorgen? Dan kunnen die in de Easteregg list. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 (bewerkt) Vice city IS gewoon scarface :lol: nee maar wel mooi toch die overeenkomsten opzoeke:) maar waar stamt gta3 dan vanaf? en SA ? hmm :rolleyes: Bewerkt: 9 april 2005 door Shorty_D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
STASKO Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 Vice City is inderdaad een grote copie van Scarface! Ze hadden de game ook wel Scarface kunnen noemen. Had je nieteens doorgehad dat het een gtagame moest zijn :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2005 Nou het lijkt er inderdaad heel veel op. Maar het is ze ook goed gelukt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2005 Alles in Vice City komt uit Scarface, zelfs het verhaal (je moet jezelf opbouwen tot Mafia Baas...) en je bent ook een Errant-boy.. Daarom vind ik VC niet goed gewoon alles gecopieerd :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2005 Volgensmij zijn hier al vaker topics over geweest met screens en vergelijkingen. Gebruik effe de zoekfunctie dan vind je vast wel wat. @Royce Da 5'9' Als je Scarface hebt gezien zie je ook wel dat het niet helemaal overeen komt. Vice City heeft gewoon veel uit films en series uit die tijd ook hebben zowel Vice City als Scarface een 80's vibe. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2005 Volgensmij zijn hier al vaker topics over geweest met screens en vergelijkingen.Gebruik effe de zoekfunctie dan vind je vast wel wat. @Royce Da 5'9' Als je Scarface hebt gezien zie je ook wel dat het niet helemaal overeen komt. Vice City heeft gewoon veel uit films en series uit die tijd ook hebben zowel Vice City als Scarface een 80's vibe. Tja het lijkt allemaal op elkaar <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2005 inmiddels heb ik aardig wat Scarface-screens naar Lantyz gestuurd voor de Vice City Walkthrough. en Joyce ik dacht dat je je gedrag ging verbeteren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha Real G. Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2005 ik vind scarface en Vice City allebei even goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.