Jump to content

GTA SA Kapot..?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik had eerst een mod er fout in gezet met IMG tool en toen kon ik geen sultan meer zien dus ik ging GTA SA opnieuw installere, daarna ging ik hem downgrade maar toen kreeg ik

GTA: San Andreas executable not found.

(C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\gta_sa.exe)

Aborting Launch

Dit was de eerste keer, ik zette het in die map, maar dat lukte nog niet, daarna heb ik hem weer geuninstalleerd, maar toen kreeg ik: Deze toepassing kan niet worden gestart omdat vorbisfile.dll niet kan worden gevonden. Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen, nou toen heb ik hem dus weer opnieuw geinstalleerd en toen kreeg ik weer hetzelfde, eerst kon ik nog wel Singleplayer spele maar nu niet meer, en GTA was ineens in plaats van iets van 5 GB nu 9 GB, en later kreeg ik: Niet Verzenden en Rapport Verzenden.

En nu kan ik geen singleplayer spelen en ik krijg weer: Deze toepassing kan niet worden gestart omdat vorbisfile.dll niet kan worden gevonden. Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen.

Ik heb sa-mp nu heel vaak geuninstalleerd en hetzelfde met GTA maar nog doet niks het, en dat programmaatje bij GTA SanAndreas User Files heb ik ook verwijdert maar nog niks.

Ik word onderhand gek :puh:

Alvast bedankt voor de hulp

Geplaatst: (bewerkt)

Iemand had mij dat bestand gestuurd, en ik zie hem wel in me GTA SA map, maar ik weet niet waar ik hem moet plaatse

Ik heb gedownload maar hij doet het nog niet, moet ik geen patch hebbe voor sa-mp ofzo als dat wel zo is kan iemand me dan een lnik sture

Bewerkt: door -Matthijs-
Dubbelpost samengevoegd.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...