Jump to content

Grootte van de SA map

Recommended Posts

Geplaatst:

Als ik van de map van San Andreas de afmetingen wil weten, + water tot de kaart zich verkleint, hoeveel bij hoeveel is dat dan? Is dat nou exact 8X8 km, of is dit wat anders?

K wil namelijk een eigen kaart maken met sketchup, maar niet dat ik het dan ook nog in SA kan krijgen :S

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb ooit ergens gelezen dat San Andreas ongeveer 35km bij 35km groot is. Gebruik anders de zoekfunctie, het zou ergens in dit subforum te vinden moeten zijn. ^_^

Edit: Overigens heeft Ian Albert al een hele grote gedetailleerde kaart gemaakt, die kaart is ook gebruikt voor een bepaalde mod. >ian-albert.com<

Bewerkt: door _KoE_Mzungu

owkeej, das groter dan ik dacht. Dan zijn ook een hoop sketchup models niet realistisch. K had een model van 7,5 bij 7,5 km groot :? Met poppetje dacht ik dat het wel klopte. Maar ik ga nog even verder zoeken :D

EDIT:

in die link van je zie ik iets van 6000 meter staan?? nu raak ik een beetje in de war :? k heb alle mogelijk maten al gehad...

Op Google kon ik alleen dingen van mods vinden, 5,5 mm :bonk:

Bewerkt: door R[E]/\/\i!i!
Geplaatst:

Als ik me niet vergis, bestaan de coördinaten van San Andreas bij zowel de X als Y as beide uit 6000 (3000 links en 3000 rechts), dus in dat opzicht kun je wel gelijk hebben. Zelf weet ik alleen niet hoe dit is omgezet naar (kilo)meters, maar je kunt natuurlijk wel zelf de schaal maken aan de hand hiervan (lengte kaart / 6000).

in die link van je zie ik iets van 6000 meter staan??
Volgens mij heeft hij het er over dat zijn afbeelding 6km breed en hoog was: 1,2 Gigapixels!! ... JA ECHT een grote afbeelding!!! Maar je kan op die site een kleine versie krijgen van 6000x6000 pixels. Mijn bedoeling was dus om jou te laten stoppen met het zelf maken van een kaart en die van hem te nemen. :7 Bewerkt: door _KoE_Mzungu

ja maar ik wil niet zoiets, de details van de radar dus. Ik wil gewoon een compleet andere San Andreas wereld. Dus niet een kleine map mod, maar misschien wel opvolger van GTI ofzo, zoiets wil ik dus doen.

Als ik niks kan vinden, zou het dan nut hebben om Rockstar games het gewoon te vragen?

Bewerkt: door R[E]/\/\i!i!
Geplaatst:

Ik begin nu eindelijk een beetje te begrijpen waar je naartoe wilt. En je zit hier toch echt fout in dit sub-forum. Vraag even aan -Matthijs- of Bling of ze dit topic kunnen verplaatsen naar de modding fora. ^_^

Geplaatst:

Owkeej.

@ koe:

Eerst was het beter gewoon hier, moest alleen de maten weten. Maar je hebt gelijk, hij kan nu beter naar modding verplaatst worden.

Maareuhm, alvast:

dus ik moet gewoon een vierkant in sketchup maken van 6x6 km, en daarin gewoon alles bouwen?

Nouja, beter te klein dan te groot ^_^

Geplaatst:

Volgens mij heeft sa geen echt limiet, de kaart heeft het wel maar de map zelf niet, je kunt oneindig lang in zee blijven varen(beetje overdreven). De echte limieten zijn geloof ik nog niet gevonden.

Geplaatst:

Er is echt wel een limiet.

1. Nadat je de kaart uit bent is de bodem van de zee unsolid. Je zakt er doorheen en even later sta je weer aan land.
  2. En als je te ver de zee in gaat, dan kan er ook een glitch in werking komen.
  3. Als je een groter map maakt dan dat je kaart in het menu is, dan word de menukaart onnodig verkleind. Volgens mij is dat hardcoded en niet op te lossen.

Daarom wil ik wel graag de maten van SA wat het nu is.

Maar ik begrijp dus dat het gewoon + water tot de kaart verkleind, 6 bij 6 km is?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...