DDT Dorus Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2008 net gezien op multiplayer: free mode speler zonder blib op radar en ook niet in namenlijst, wel als je hem in het spel zelf ziet hangt zijn naam boven zijn hoofd/voertuig, was aan het rondvliegen in een heli en natuurlijk iedereen aan het platwalsen... daarnaast (een paar dagen terug) zaten er op het vliegveld ook een paar mensen in de hangar achter de annahilator's en kwamen er met een gewone helicopter uitgevlogen, waren ook iedereen aan het platschieten vanuit het gebouw, lijkt op dezelfde glitch als degene in het hoofdgebouw bij het vliegveld, maar dan met een heli er in? ook was er 1 met de annahilator onder de map aan het vliegen, onder de grond bij dat gebouw, maar deze kon niet door de grond omhoog schieten.... hoe kunnen deze dingen gebeuren? vind het een beetje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2008 net gezien op multiplayer: free modespeler zonder blib op radar en ook niet in namenlijst, wel als je hem in het spel zelf ziet hangt zijn naam boven zijn hoofd/voertuig, was aan het rondvliegen in een heli en natuurlijk iedereen aan het platwalsen... daarnaast (een paar dagen terug) zaten er op het vliegveld ook een paar mensen in de hangar achter de annahilator's en kwamen er met een gewone helicopter uitgevlogen, waren ook iedereen aan het platschieten vanuit het gebouw, lijkt op dezelfde glitch als degene in het hoofdgebouw bij het vliegveld, maar dan met een heli er in? ook was er 1 met de annahilator onder de map aan het vliegen, onder de grond bij dat gebouw, maar deze kon niet door de grond omhoog schieten.... hoe kunnen deze dingen gebeuren? vind het een beetje Die eerste kan je zelf instellen als je free mode speelt of een andere mode. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gemertenaar Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2008 dieko heeft gelijk wat het 1e betreft, 2e http://video.google.nl/videoplay?docid=-48...gta+4&vt=lf easy glitch als je ff oefent, maar wel lame.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DDT Dorus Geplaatst: 22 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 september 2008 dieko heeft gelijk wat het 1e betreft, 2e http://video.google.nl/videoplay?docid=-48...gta+4&vt=lf easy glitch als je ff oefent, maar wel lame.. die bedoel ik niet die kent iedereen, ik bedoel om in de hangar Achter de annihalators te komen ( waar dat lege helipad op het dak is en via de zijkant met een trap opkunt) en daar met een heli IN of Binnen te zijn en over het eerste: 1 speler zonder blib op de radar terwijl alle anderen het wel hebben???? lijkt mij nog steeds raar , maar ik zal eens de instellingen doorlopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2008 dieko heeft gelijk wat het 1e betreft, 2e http://video.google.nl/videoplay?docid=-48...gta+4&vt=lf easy glitch als je ff oefent, maar wel lame.. die bedoel ik niet die kent iedereen, ik bedoel om in de hangar Achter de annihalators te komen ( waar dat lege helipad op het dak is en via de zijkant met een trap opkunt) en daar met een heli IN of Binnen te zijn en over het eerste: 1 speler zonder blib op de radar terwijl alle anderen het wel hebben???? lijkt mij nog steeds raar , maar ik zal eens de instellingen doorlopen. hangar ding, weet je zeker dat ze niet achter het gebouw stonden en er doorheen konden schieten? blip ding, hoe weet je dat zei wel mensen op de radar hadden maar jou niet... er is namelijk een optie, waardoor je kan voorkomen dat je mensen op de radar ziet. Je kan dat alleen het verschil zien tussen mens en NPC door als ze staand hun naam boven het poppeke te zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DDT Dorus Geplaatst: 23 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 september 2008 hangar ding, weet je zeker dat ze niet achter het gebouw stonden en er doorheen konden schieten? er in , ben er omheen gelopen en die andere kerel liep aan de binnenkant mee radar gaf ook aan dat de speler er IN zat blip ding, hoe weet je dat zei wel mensen op de radar hadden maar jou niet... ik had wel een radarblib, een ANDERE speler 1tje van de 9 was onzichtbaar op de radar als je op de knop drukt om de namenlijst te zien staat stond deze er niet tussen er stonden er maar 8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DDT Dorus Geplaatst: 25 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 september 2008 ben er achter gekomen dat je in ieder gebouw binnen kan komen via de empire state glitch (youtube) met de heli. dit is waarschijnlijk het antwoord op het bovenstaande probleem, ik ga uitproberen of deze glitch werkt , dus bij deze voor degenen die het nog niet wisten.... succes ermee, hopelijk als iedereen dit doet dan gaat de lol van het glitchen er af voor de onzichtbaarheid op de radar nog geen oplossing... groeten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DDT Dorus Geplaatst: 4 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2009 Zo , bijna een jaartje verder, maanden gta 4 verder en een paar glitches verder tot nu toe 3 glitches gevonden om met de annihilator onder de map te komen empire state onder het beeld op het airport zelf bij het fuel depot (makkelijkste) het mooiste vind ik de laatste om dan met een auto en een hoop granaten op die plek te gooien terwijl iemand anders aan t proberen is om daar te glitchen, zijn ze het zo beu... volgens mij zijn er niet veel plekken meer over, nu nog oefenen om met de heli te strafen om ook iedereen makkelijker neer te schieten, moet t goedkomen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.