Jump to content

PSP Tee koop +veel spellen en dingetjes

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey boys, ik verkoop mijn psp en daarbij zitten iets van 9 spellen en 1 film

Er zit ook nog een 1 gig mermory card bij en eentje van 32 MB ^_^

kweenie of dit mag hier maar stuur als je wilt snel een PB'tje voor me msn :cya:

Geplaatst:

Als ik jou was zou ik hem gewoon op Marktplaats zetten, daar verkoop je hem gegarandeerd erg snel, en hier mag het ook nog eens niet geloof ik zoals boven me al werd vermeld. Ik vrees overigens dat je er niet al teveel geld meer voor kunt vragen, nu de nieuwe PSP3000 bijna uitkomt en met de PSP Slim & Lite al een geruime tijd uit is de waarde niet meer zo heel hoog :N

Geplaatst:

Hmm, marktplaats zou ik niet doen. Ik heb daar slechte ervaringen mee, vraag eens aan de lokale gameshop of ze het van je willen kopen. Of zoek naar de dicht bij zijnste gameshop, je kan het daar ook meestal ruilen voor andere dingen zoals games enzo. In ieder geval succes! ;)

Geplaatst:
Hmm, marktplaats zou ik niet doen. Ik heb daar slechte ervaringen mee, vraag eens aan de lokale gameshop of ze het van je willen kopen. Of zoek naar de dicht bij zijnste gameshop, je kan het daar ook meestal ruilen voor andere dingen zoals games enzo. In ieder geval succes! ;)

Welke ervaringen dan? werkt prima vind ik. Zeker als verkoper. Als koper kan je wel opgelicht worden.

Maar sinds wanneer kopen lokale game winkels oude psps in? als ze het zouden doen krijg je er lang niet zo veel voor als via marktplaats.

Geplaatst:

Welke ervaringen dan? werkt prima vind ik. Zeker als verkoper. Als koper kan je wel opgelicht worden.

Maar sinds wanneer kopen lokale game winkels oude psps in? als ze het zouden doen krijg je er lang niet zo veel voor als via marktplaats.

Er zijn inderdaad gameshops waar je iets kan inruilen, dit zijn meestal de winkels die ook 2de hands games verkopen. Bij ons zitten er 2, zo zal er dus in elke grotere stad wel zon winkel zitten. Marktplaats is niet slecht, maar je word er snel opgelicht. Maar reclame op dit forum mag niet nee...

Geplaatst: (bewerkt)

Ik weet niet of je wel advertenties op het GTAforum mag neerzetten. Ik denk van niet, anders wordt dit een soort van Marktplaats.

Maar om je nog even te helpen,

Ik zou het op Ebay of op Marktplaats (www.marktplaats.nl) zetten, daar heb je veel meer kans om het te verkopen. :tu:

Succes met het verkopen!

Groeten,

Thegtaman

Bewerkt: door thegtaman
Geplaatst:

Ik had eens een keer een spel bestelt op marktplaats, en ik kreeg het niet opgestuurt. Ik kreeg mijn geld wel terug, maar pas na 8 lange weken. En ik wou eens een keer wat ruilen op marktplaats, en de ruilers reageerde niet meer terug op de dag van het versturen.

Geplaatst:

Op marktplaats staan zoveel psp's dat er bijna niemand bied.. tja 1 bod van 60 maar dat nam ik niet serieus ^_^

Maar nog niemand interrese?

Geplaatst:

Dit Topic heb ik helemaal over het hoofd gezien :$ . Het is Niet toegestaan dingen te koop aan bieden op ons forum, ook geen PSP's dus. Ik wil je dan graag doorverwijzen naar een site als Marktplaats of naar gamesites waar het wel is toegestaan (vb. Insidegamer en Gaming Only). -> :slotje: .

Niet eens met slotje? Stuur een PB ;) .

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...