ps34live Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 ik rij zelf meer onroad heb een lautenbacher x link maar als je een ofroad wil voor de fun zou ik een fg marder kopen r2r 750E wil je wedstrijden rijden ga dan voor een harm contrast of lautenbacher maar dan zit je snel op 2000E btw dit zijn 1/5 modelen op 23/26 cc Nee gewoon voor de fun. maar dan moet het ook echt op een jeep lijken en niet echt een crosser. heb nog niets Wauw tegen gekomen. je hebt de marder ook in cross kever en in vw touareg (dakar) is dat meschien wat voor je p.s. deze autos kosten 800 en 850E nog een foto van mijn auto Reageren
EXIT Geplaatst: 4 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 (bewerkt) ik ben tegenwoordig al aan het zoeken naar aparte onderdelen. gewoon zelf eentje bouwen. aluminium onderplaatje. zagen, frezen, boren. dan een paar servo's er op. controller. sturing uit aluminium. en een paar asjes draaien. en wat kleine vereringen er onder. een of andere kunstof behuizing er op. zou toch moeten kunnen. Bewerkt: 4 maart 2009 door EXIT Reageren
FerryN Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Geplaatst: 21 maart 2009 ik ben tegenwoordig al aan het zoeken naar aparte onderdelen.gewoon zelf eentje bouwen. aluminium onderplaatje. zagen, frezen, boren. dan een paar servo's er op. controller. sturing uit aluminium. en een paar asjes draaien. en wat kleine vereringen er onder. een of andere kunstof behuizing er op. zou toch moeten kunnen. Als je een CNC apparaat hebt al helemaal, dan kun je je eigen motorsteunen maken, draag armen etc. Dat is nog het leukste maar ook meest frustrerende manier . En het is uniek. Plus, je kunt je eigen formaten kiezen, je eigen blok etc. Ben er zelf ook aan het denken, maar dan een benzine blok erop te zetten, maar of ik daadwerkelijk ga uitvoeren is de vraag, denk het niet(zoals al mijn plannen). Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 Kleine tip, kijk eens op Het Modelbouwforum (www.modelbouwforum.nl) , handige tips en vanalles Ik ben zelf ook modelbouwer, heb nu alleen nog maar Electro's (3 Traxxas wagens, Rustler VXL, E-Maxx en E-Revo), maar heb eerder ook Nitro (Ho-Bao Hyper 7 wedstrijdbuggy) en Benzine (FG MT) gereden... Ik vind zelf electro toch wel leuks, vooral omdat die herriemakers mijn auto niet bij kunnen houden, 100+ km/u gemeten met GPS Reageren
ps34live Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 Kleine tip, kijk eens op Het Modelbouwforum (www.modelbouwforum.nl) , handige tips en vanallesIk ben zelf ook modelbouwer, heb nu alleen nog maar Electro's (3 Traxxas wagens, Rustler VXL, E-Maxx en E-Revo), maar heb eerder ook Nitro (Ho-Bao Hyper 7 wedstrijdbuggy) en Benzine (FG MT) gereden... Ik vind zelf electro toch wel leuks, vooral omdat die herriemakers mijn auto niet bij kunnen houden, 100+ km/u gemeten met GPS op welk circuit rij jij mijn thuis circuit is real 80 (groningen) Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 Ik ging ook vooral naar Real 80 in Groningen, altijd met een paar vrienden en een stuk of wat auto's, meestal ging we met de auto's aan puin weer terug Laatste tijd doe ik niet zo heel veel meer met de auto's, ze staan alle 3 al een tijdje stil Voor de kenners, dat filmpje an die Rusler van me is gemaakt op de 'Soesterberg Meeting' van RC-Junkies Hier wat foto's (misschien elkaar eens gezien) E-Revo: E-Maxx (@ Real 80): En de E-Maxx iets verandert in der loop der tijd: Rustler VXL: Reageren
FerryN Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 (bewerkt) Ik ging ook vooral naar Real 80 in Groningen, altijd met een paar vrienden en een stuk of wat auto's, meestal ging we met de auto's aan puin weer terug Laatste tijd doe ik niet zo heel veel meer met de auto's, ze staan alle 3 al een tijdje stil Voor de kenners, dat filmpje an die Rusler van me is gemaakt op de 'Soesterberg Meeting' van RC-Junkies Hier wat foto's (misschien elkaar eens gezien) E-Revo: *Foto* E-Maxx (@ Real 80): *Foto* En de E-Maxx iets verandert in der loop der tijd: *Foto* Rustler VXL: *Foto* Zit jij ook op RC-Junkies? Ik ga zelf binnenkort een Savage 3.5cc halen, ja, een herriemaker voor mij dus . Leuke aan elektro's is dat ze muisstil zijn, en toch supersnel kunnen zijn, elektro's kunnen ook een stuk sneller zijn, draaien ook meer rpm dan nitromotortjes. Maar ik vind die herrie die ze maken gewoon cool en ben zelf gek op motorblokken/jes, dus dat speelt ook wel een rol . Bewerkt: 2 april 2009 door FerryN Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Geplaatst: 3 april 2009 Houdt je rekening met het afstellen van het blokje en dat een Savage 3.5 (Ravage ) niet echt een snelle bak is, kan je beter doorsparen voor de X of X SS, of meteen een fatsoenlijke auto nemen Op die nitro van mij, de Ho-Bao Hyper 7 TQ, zat ook een 3,5 cc wedstrijdblokje, wat een takke ding was dat om af te stellen , had overigens wel een geweldige wegligging en je kon er mooi mee vliegen, ik wil er ook nog een keertje een kopen en dat Brushless maken Ho-Bao: Reageren
ps34live Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Geplaatst: 3 april 2009 (bewerkt) Houdt je rekening met het afstellen van het blokje en dat een Savage 3.5 (Ravage ) niet echt een snelle bak is, kan je beter doorsparen voor de X of X SS, of meteen een fatsoenlijke auto nemen Op die nitro van mij, de Ho-Bao Hyper 7 TQ, zat ook een 3,5 cc wedstrijdblokje, wat een takke ding was dat om af te stellen , had overigens wel een geweldige wegligging en je kon er mooi mee vliegen, ik wil er ook nog een keertje een kopen en dat Brushless maken Ho-Bao: of je spaart nog wat langer en ga voor het motorcross geluid en koop een marder of baja dat is rwd(driften ) en 23cc tweetakt onder staande auto is voor het ide wand die is nog wat duurder Bewerkt: 3 april 2009 door ps34live Reageren
FerryN Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Geplaatst: 3 april 2009 (bewerkt) Houdt je rekening met het afstellen van het blokje en dat een Savage 3.5 (Ravage ) niet echt een snelle bak is, kan je beter doorsparen voor de X of X SS, of meteen een fatsoenlijke auto nemen Op die nitro van mij, de Ho-Bao Hyper 7 TQ, zat ook een 3,5 cc wedstrijdblokje, wat een takke ding was dat om af te stellen , had overigens wel een geweldige wegligging en je kon er mooi mee vliegen, ik wil er ook nog een keertje een kopen en dat Brushless maken Ho-Bao: *Plaatjes* of je spaart nog wat langer en ga voor het motorcross geluid en koop een marder of baja dat is rwd(driften ) en 23cc tweetakt onder staande auto is voor het ide wand die is nog wat duurder Als ik een 23cc of 26cc zou pakken word het zo'n FG Monstertruck met Ford body, die dingen zijn BRUUT Maar het word waarschijnlijk toch de Savage , afstellen is niet echt een probleem, ikzelf heb wel verstand van blokken en weet ook ongeveer hoe hij moet klinken en roken, en anders kan ik mijn oom vragen, die heeft ook verstand van zulke dingen . En rede dat ik niet voor een SS of X of XL ga is omdat ik niet te veel geld wil uitgeven aan deze hobby, wil namelijk ook nog een scooter en deze redelijk hard laten lopen wat dus ook geld kost . Bewerkt: 3 april 2009 door FerryN Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Geplaatst: 3 april 2009 Nitro motoren zijn lastig af te stellen, en een keer verkeerd afstellen en een tijdje door blijven rijden en je hebt zo een vastloper... Nadat ik mijn Nitro de deur uit had gedaan heb ik ook nog even met een FG MT gereden, amper afstellen maar och zo lomp Haha, komt hij weer, en nog een foto van een vorige auto van me: Indoor Meeting in Wilp-Achterhoek (in een paarden manege) Van alle markten thuis Reageren
FerryN Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 Ik had hiervoor een Carson Dazzler, goddomme, wat was dat een budget klote ding zeg 3de keer starten ofzo en hij was al dood, hij had onboard elektrostarter, en die is kapot gegaan Dus deze toen opgestuurd en heb ik me geld terug gekregen . Dus nu kijken voor een andere, Hpi Savage of MT2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.