GTAFreak007 Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Geplaatst: 22 september 2008 Hey, Ik zou graag m'n server online krijgen maar het lukt niet Ik heb porten geforward denk ik ik heb in adresbalk dit getypt 10.0.0.138 M'n standaard gateway dus dan kom ik op het menu van m'n modem ik doe dan NAPT is add de poort 7777 is dit dan geforward en er staat bij ipconfig in cmd ip-adres : 10.0.0.50 ?? dat is toch geen IP ??? Reageren
Ophion Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Geplaatst: 22 september 2008 Probeer eens IP: 10.0.0.50:7777 Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 22 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2008 Wat bedoel je ? Ik ging daarnet naar mijnip.nl en kopieerde ip en adde bij favorieten in SA-MP en ik probeerde te joinen maar het ging niet Dus ik kan niet connecten op mijn extern ip adres iemand die weet hoe dit te fixen ? Reageren
Remcconen Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Wat bedoel je ?Ik ging daarnet naar mijnip.nl en kopieerde ip en adde bij favorieten in SA-MP en ik probeerde te joinen maar het ging niet Dus ik kan niet connecten op mijn extern ip adres iemand die weet hoe dit te fixen ? Poorten openen (Port Forwarden(zoek naar "port forwarden"en je vind een hele mooie en duidelijke TUT)) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.