Jump to content

van gebouw af

Recommended Posts

Geplaatst:

ik red lekker door de stad en zag opeens in SF een open gebouw

ik dacht ik ga effe kijke en ik ging ering en ik stond in eens super hoor nog hoger dan een straal jager (hydra) kan gaan en ik stond daar met een parachute

en kickuh dat da is :) :ph34r:

Geplaatst:
ik red lekker door de stad en zag opeens in SF een open gebouw

ik dacht ik ga effe kijke en ik ging ering en ik stond in eens super hoor nog hoger dan een straal jager (hydra) kan gaan en ik stond daar met een parachute

en kickuh dat da is :) :ph34r:

2 dingen:

Spelling

Duidelijkheid

Komt op hetzelfde neer, maar ik snap er geen *** van..

Geplaatst:

hier kan k geen touw aan vast knopen

ben je van een gebouw afgesprongen?

dat kan elke debiel denk ik wel

Geplaatst: (bewerkt)

dat is een heel hoog gebouw!!! waar zo een geel peiltje staat dan kunt ge daar in en dan zit je helemaal boven.(er staat daar een parachute kun je van af springen)

ps:kort bij het bmx parkje :lol:

ja in SF is er ook een daar kan je ook in! kort bij de police station(waar ook een helicopter staat)dat is een puntig gebouw ;)

Bewerkt: door GTA cover
Geplaatst:

is dat hoog???? ech niet, dat is die beroemde bank... enne die is wel hoog maar toch niet heel hoog? :blink:

Geplaatst:

doe ff rustig hij is hier pas nieuw ik zou dat ook niet leuk vinden en ik denk jullie ook niet maarja,

ik denk toch dat hij bedoeld dat puntige gebouw in SF maar of je daar in kunt weet ik niet maar volgens mij wel hmmmmm.....?

Geplaatst:

trouwens dit gebouw staat in LS niet SF ;)

en de hydra kan hoger ! ;)

Geplaatst:
ik denk toch dat hij bedoeld dat puntige gebouw in SF maar of je daar in kunt weet ik niet maar volgens mij wel hmmmmm.....?

<_< uhh, dat zei ik net B)

enne je kan er wel in.

Geplaatst:

ER IS ER OOK 1 IN sf EN NIET DIE PUNT ALLLEEN IK WEET HEELAAS NIET MEER WAAR HIJ IS ALS IK HEM WEER VIND ZAL IK EEN KAART DOOR GEVEN :rolleyes:

Geplaatst: (bewerkt)
ER IS ER OOK 1 IN sf EN NIET DIE PUNT ALLLEEN IK WEET HEELAAS NIET MEER WAAR HIJ IS ALS IK HEM WEER VIND ZAL IK EEN KAART DOOR GEVEN :rolleyes:

oh ,de oude ik weet het niet meer smoesje,''by the way als je weer hebt gevonden'',meld het ons,en nog een keer, by the way valt het jullie ook niet op dat er steeds meer topic's komen van super nieuws let even op dat er meer dan 5 miljoen dit spel spelen dus denk de volgende keer beter na dan wordt het forum niet vervuilt...thanks :D

Bewerkt: door X-Zero
Geplaatst:

X-ZERO WAAROM LOOP JE TEGE IEDEREEN TE ZEUREN GA DAN LKKR ERGENST ANDERS DAT DOEN :angry: OF HOU GEWOON JE MOND EN ZEG ER NIKS OP

ALS JIJ ALLEEN MAAR ZEIKT!!!!!!!!

Geplaatst:
X-ZERO WAAROM LOOP JE TEGE IEDEREEN TE ZEUREN GA DAN LKKR ERGENST ANDERS DAT DOEN :angry: OF HOU GEWOON JE MOND EN ZEG ER NIKS OP

ALS JIJ ALLEEN MAAR ZEIKT!!!!!!!!

heeee rustig!!! hij heeft het niet alleen tegen jou maar iedereen die met dat nieuws komt ;)

PS: wil je je caps lock uitzetten we lezen het toch wel ;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...