Jump to content

Gorillaz

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind deze in het geheel goed geslaagd!

Laat ik maar met de achtergrond beginnen... Deze ziet er mooi uit, een mooi kleureffect op sommige plaatsen en je hebt goed gebruik gemaakt van de brushes. Dat gras vind ik alleen een beetje vloeken bij de achtergrond omdat het zo wit is dat niet past bij de rest van je sig en dat kan eeeeecht niet! De render vind ik een beetje donker tegenover de rest van je signature en die zou je misschien beter wat lichter kunnen maken of de achtergrond juist wat donkerder... Over de border heb ik niet zoveel te zeggen, hij heeft de juiste kleur en is goed geplaats... Ohja, de tekst natuurlijk nog! Deze vind ik goed geplaatst maar matige kleur hebben, deze kan beter wat meer in de richting van Paars want die kleur heeft de border ook en Tom vind ik in je sig iets te onduidelijk maar als je de kleur wat veranderd heb je daar waarschijnlijk geen last meer van aangezien hij nu een beetje een schutkleurtje heef. Verder vind ik hem goed gelukt!

Ik hoop dat je wat aan deze tips hebt en dat je er wat mee zult doen, ik zou graag meer dingen van je willen raten in het vervolg. :bier:

Geplaatst:

Hehe, nog iemand die de Gorillaz een toffe band vindt! :)

Maar goed, nu even over je signature:

De achtergrond vind ik persoonlijk wat minder, vooral omdat ik vind dat grijs/zwart en roze niet samengaan.

In plaats van de render in te blenden, heb je hem gedeeltelijk geblur'd, wat goed uitpakt. Daarnaast heb je gras gebrusht, wat in combinatie met de achtergrond een leuk effect geeft. Dan de tekst, je hebt het Gorillaz-font gebruikt (Heb 'm zelf ook :clown: ), wat op zich een mooi lettertype is, maar in signatures vaak niet mooi tot z'n recht komt, zo ook hier. Ten slotte de border, hier ben ik niet zo over te spreken, vanwege

de stijl en de kleur. Ik denk dat een roze 2px border hier leuker was geweest, maar dat is geheel gebaseerd op mijn smaak.

Al bij al een 6.8/10. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Bedankt voor de tips. Jullie hebben een punt :sigaar:

@lorenzo gta: aan jouw rate heb ik niks, want ik wil weten hoe ik het de volgende keer beter kan doen, niet welk jij cijfer er aan zou hangen.

Edit: Versie 2.

gorillazsigcopy2zx0.png

Bewerkt: door TomHagen
Geplaatst:

FONT.png Lettertype: 7

• Plaatsing: 8
  • Face: 7
  • Kleur: 6

RENDER.png Render: 7,33333333333333

• Plaatsing: 9
  • Mooiheid: 7
  • Ingeblend: 6

BORDER.png Border: 8

• Stijl: 8
  • Dikte: 8

COLOR.png Kleur: 7

• Stijl: 8
  • Verdeling: 6

BACKGRND.png Achtergrond: 9

EFFECTS.png Effecten: 6

OTHERS.png Overige: 6

BNSPNTS.png Bonuspunten: 6

COMMENTS.png Commentaar:

Best aparte signature, wel weer wat anders. Ik zie de tekst wat slecht, maar voor de rest is die toppie!

TOTAAL: 7,041667

Aantal sterren & Rank: 4stars.PNGRANK4.png

INFO.png

Geplaatst:

Ik vind hem maar niks. :bonk:

Omdat ik de achtergrond en de render niet mooi vind, en ik vind van die vrolijke kleuren maar niks...

Verder wel goed netjes gemaakt, dus nog net een voldoende:

Een 5.5/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...