cerdjee4 Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Geplaatst: 22 september 2008 als ik druk op gta san andreas deinstalleren bij control panel/programs/uninstal a program staat er >setupDLL\setupDLL.cpp (476) PAPP:grand theft auto san andreas PVENDOR:rockstar games (http://www.rockstargames.com) PGUID:D417C96A-FCC7-4590-A1BB-FAF73F5BC98E $10.50.0.125 @windows pack service pack 1 (6001) IE 7.0.6001.18000 dan druk ik op ok, dan staat er: setup has experienced an error please do the following: -close any running programs -empty your temporary folder -check your internet connection (internet based setups) then try to run the setup again error code: -5001 help!! plz Reageren
Remi-X Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Geplaatst: 22 september 2008 (bewerkt) Probeer het eens handmatig. Ga naar de map Progrma files en gooi dan San Andreas in de rockstar games map in de prullenbak. Verwijder het daarna uit de prullenbak. Ga weer naar configuratiescherm om weer sa te deinstaleren, nu zal hij zeggen dat het niet meer bestaat en het uit de lijst van geinstallerde programma's zal verwijderen. Je zal met deze methode niet de registerbestanden verwijderen, maar het is tenminste wel van je pc af gegooid. EDIT: heb je ooit een service pack gedeinstalleerd? Bewerkt: 22 september 2008 door R[E]/\/\i!i! Reageren
cerdjee4 Geplaatst: 22 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2008 Probeer het eens handmatig. Ga naar de map Progrma files en gooi dan San Andreas in de rockstar games map in de prullenbak. Verwijder het daarna uit de prullenbak. Ga weer naar configuratiescherm om weer sa te deinstaleren, nu zal hij zeggen dat het niet meer bestaat en het uit de lijst van geinstallerde programma's zal verwijderen. Je zal met deze methode niet de registerbestanden verwijderen, maar het is tenminste wel van je pc af gegooid. EDIT: heb je ooit een service pack gedeinstalleerd? ik heb dat alles al eens geprobeerd maar t werkt niej ps. hij deinstalleerde altijd gewoon goed, en ik heb trouwens een engelse versie van windows vista Reageren
Remi-X Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 ja, maar heb je nou ooit een service pack gedeinstalleert? Of een framework ofzo? Soms kan je daardoor een progje niet meer deinstalleren. Reageren
cerdjee4 Geplaatst: 23 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2008 ja, maar heb je nou ooit een service pack gedeinstalleert? Of een framework ofzo? Soms kan je daardoor een progje niet meer deinstalleren. volgens mij wel ik weet het niej meer is al een paar maanden geleden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.