Jump to content

rondjes lopen


jobiscky

Recommended Posts

Hey,

als ik gta IV opstart begint t altijd dat niko naar links een rondje loopt zonder dat ik iets doe.

dit is opzich niet heel erg maar het gebeurt ook wel eens gewoon tijdens t spelen.

en dat is niet fijn want ik ben al een aantal keer van een rand afgeflikkert van een gebouw dat ik dan dood ben.

ik vraag me af of iemand anders dit ook wel een heeft of mischien weet iemand hoedat komt.

mischien ligt t aan mn xbox maar dat denk ik niet want ik heb er in geen een andere game last van.

Link to comment
Delen op andere websites

en dat is niet fijn want ik ben al een aantal keer van een rand afgeflikkert van een gebouw dat ik dan dood ben.

HHHHAAAAAHAHAAH :D

Nee, nog nooit gehad. Misschien komt het omdat je Thumbstick krom is ofzo.. Ik had het namelijk op de oude xbox met San Andreas..

Hij liep toen vanzelf vooruit op het begin. Tot ik de Thumbstick had bewogen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

als ik gta IV opstart begint t altijd dat niko naar links een rondje loopt zonder dat ik iets doe.

dit is opzich niet heel erg maar het gebeurt ook wel eens gewoon tijdens t spelen.

en dat is niet fijn want ik ben al een aantal keer van een rand afgeflikkert van een gebouw dat ik dan dood ben.

ik vraag me af of iemand anders dit ook wel een heeft of mischien weet iemand hoedat komt.

mischien ligt t aan mn xbox maar dat denk ik niet want ik heb er in geen een andere game last van.

heb ik ook soms.maar is misschien je controler gevallen ofzo?want bij mij begon het toen mn controler viel

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

als ik gta IV opstart begint t altijd dat niko naar links een rondje loopt zonder dat ik iets doe.

dit is opzich niet heel erg maar het gebeurt ook wel eens gewoon tijdens t spelen.

en dat is niet fijn want ik ben al een aantal keer van een rand afgeflikkert van een gebouw dat ik dan dood ben.

ik vraag me af of iemand anders dit ook wel een heeft of mischien weet iemand hoedat komt.

mischien ligt t aan mn xbox maar dat denk ik niet want ik heb er in geen een andere game last van.

heb ik ook soms.maar is misschien je controler gevallen ofzo?want bij mij begon het toen mn controler viel

opzich zou t kunnen maar volgens mij doet hij t met al mn controllers

Link to comment
Delen op andere websites

Of het kan gebeuren als je net op het punt staat om een erg moeilijke missie te halen, en dan staat er plotseling "Mission Failed!" en dan smijt je je Controller hard op de grond. Dan kan dat ook gebeuren... :puh:

Deze jongen was ook net op het punt om een missie te halen en deedt histirisch.... :7

Link to comment
Delen op andere websites

Of het kan gebeuren als je net op het punt staat om een erg moeilijke missie te halen, en dan staat er plotseling "Mission Failed!" en dan smijt je je Controller hard op de grond. Dan kan dat ook gebeuren... :puh:

Deze jongen was ook net op het punt om een missie te halen en deedt histirisch.... :7

Bij hem gaat dat iets anders, hij begint te gillen omdat UT of CS niet wilt opstarten, daarna omdat het spel te lang laad, en daarna omdat ie geowned word.

Ik denk dat ie wat meer werkgeheugen nodig heeft, zowel voor zijn pc als voor hem.

Ontopic, ik heb dit ook maar dan met San Andreas op de Xbox, dan drukte ik op die analoge ding, en vaak deed ie het dan, anders trok ik eraan, dan komt ie uit zijn kom zeg maar, en dan drukte ik hem er weer in, werkte ook vaak.

Link to comment
Delen op andere websites

Of het kan gebeuren als je net op het punt staat om een erg moeilijke missie te halen, en dan staat er plotseling "Mission Failed!" en dan smijt je je Controller hard op de grond. Dan kan dat ook gebeuren... :puh:

Deze jongen was ook net op het punt om een missie te halen en deedt histirisch.... :7

wat een rare gast zeg ik heb vaak mission failed gehad maar me toetsenbord is nog heel.

maar ik denk als je controller vaak op de grond heb laten vallen omdat er een steekje los zit.heb heb gehad met me ps2 controller. :7

Bewerkt: door danoontje_nl
Link to comment
Delen op andere websites

Of het kan gebeuren als je net op het punt staat om een erg moeilijke missie te halen, en dan staat er plotseling "Mission Failed!" en dan smijt je je Controller hard op de grond. Dan kan dat ook gebeuren... :puh:

Deze jongen was ook net op het punt om een missie te halen en deedt histirisch.... :7

zo nu snap ik wrm sommige spellen voor 18+ zijn :7

Link to comment
Delen op andere websites

Of het kan gebeuren als je net op het punt staat om een erg moeilijke missie te halen, en dan staat er plotseling "Mission Failed!" en dan smijt je je Controller hard op de grond. Dan kan dat ook gebeuren... :puh:

Deze jongen was ook net op het punt om een missie te halen en deedt histirisch.... :7

dit is gewoon een kneus, dan moet hij maar een makkelijker en een kleiner spel spelen als hij niet van wachten houd en er niks van bakt. ^_^

maar ik denk ook dat er gewoon wat met je knuppeltje op je controller is, dat is gewoon kapot :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...