Jump to content

Nieuwe sniper rifle plek!?


sniper rifle

Recommended Posts

Hmmm, typisch! Zou het kunnen zijn dat we te maken hebben met een minimaal verschil tussen versie 1 en versie 2? Ik heb namelijk versie 1, en bij mij ligt deze sniper er niet. Graag een vriendelijk verzoek aan diegene die 'm hebben gevonden: willen jullie aub mij even melden welke versie van SA je hebt .. en zeg het ook als je niet de PC versie hebt, maar wel daar de sniper gevonden hebt. ^_^

Edit: Graag m.v.v. evt. modificaties!

jah ik heb hem gevonden. Ik heb hem op de pc en heb versie 2

heb echt geen mods of iets van dat gebruikt

Bewerkt: door sniper rifle
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _KoE_Mzungu

    13

  • sniper rifle

    10

  • Bierbuikje

    7

  • MegaPilot

    6

Dit is wel heel erg raar. De meesten die hier posten zien daar geen sniper rifle. Of je hebt gemod, of je hebt hier echt met iets raars te maken (bijvoorbeeld dus dat het op een bepaalde dag spawned). of je hebt een mannetje met een sniper rifle neergeschoten...

Link to comment
Delen op andere websites

Koe, jij had versie 1 en je vindt niets.

Hij(Ymosky) heeft ook versie 1 en hij vindt wel iets.

2 mogelijkheden:

gaman,

ik heb ook de Platinum versie op de PS2.

Bij mij ligt de Sniper Rifle er.

En bij jou niet.

Oftewel hebben Koe en gaman erover gekeken oftewel spawnt het op een bepaalde dag.

Mvg;

MegaPilot.

@ hierboven: Dus jullie hebben erover gekeken?

Want de Tractor staat op die screen en de Sniper Rifle ook...

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm, typisch! Zou het kunnen zijn dat we te maken hebben met een minimaal verschil tussen versie 1 en versie 2? Ik heb namelijk versie 1, en bij mij ligt deze sniper er niet. Graag een vriendelijk verzoek aan diegene die 'm hebben gevonden: willen jullie aub mij even melden welke versie van SA je hebt .. en zeg het ook als je niet de PC versie hebt, maar wel daar de sniper gevonden hebt. ^_^

Edit: Graag m.v.v. evt. modificaties!

Heb versie 1, en heb geen mods.

Link to comment
Delen op andere websites

Inmiddels ben ik 'm met m'n versie 1 ook tegengekomen. De screen van Ymosky gaf mij de indruk dat hij een savegame van mij had gedownload en gebruikt voor die screen gezien de gelijkenis met 'mijn CJ'. Verder bewijs is in principe niet meer nodig. Ik denk dat nu wel bewezen is dat daar, op die plek, een sniper kan verschijnen. Wij (medewerkers van WikiGTA) zullen nu gaan bekijken waarom deze er soms wel en soms niet verschijnt. Als er leden zijn die hierbij willen helpen kan dat, post dan wel duidelijk wat je geprobeerd hebt om uit te zoeken en wat daarvan de resultaten zijn. Zodat wij dit op dezelfde wijze kunnen controleren.

Good Hunting and Godspeed. ^_^

PS Modificatie(s) zijn inmiddels uitgesloten als oorzaak.

Edit: Mijn bevindingen tot dusverre:

  • Sniper rifle met 10 kogels.
  • Verschijnt (na het oppakken) al na 30 minuten (30 seconden echte tijd) en niet na 6 uur (6 minuten echte tijd) zoals gebruikelijk bij pick-ups.
  • Verschijnt bij mij alleen (tot nu toe) bij 3 verschillende savegames die voor 75,94% of meer zijn uitgespeeld. Bij een savegame van mij die voor 44,92% is uitgespeeld niet.

Daarom de vraag, bij leden die 'm gevonden hebben, te melden voor hoever hun spel is uitgespeeld (aantal %), vermeldt bij minder dan 100% ook de laatste missie en welke zijmissies nog niet gehaald zijn. Het zou kunnen dat dit een (verborgen) beloning is.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

Toch is het raar. De huidige vindplaatsen van WikiGTA hebben de medewerkers uit GTASA gehaald (uit de bestanden). Waarom die spawnplek er niet in voorkwam vindt ik dan ook raar. Vergeten, misschien?

Ik heb op google naar andere wapen maps gekeken, maar daar komt ie ook niet op voor. Na 4 jaar misschien toch nog een nieuwe ontdekking?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...